perfect, zeker aan te bevelen

Prachtige auto gekocht, top afgeleverd en zeer vriendelijk ontvangen. Het is wat verder, maar we komen terug voor onderhoud..

perfect, zeker aan te bevelen

Dit is een bedrijf met gevoel voor service. Zijn speciaal voor mij langer gebleven om kenteken over te schrijven. Nogmaals hartelijk dank mannen!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Eerlijk, snel en tegen normale tarieven.

perfect, zeker aan te bevelen

Kom al jaren bij Jaspers en niks dan lof. Woon in Utrecht maar rij graag een paar kilometer voor goede service tegen een nette prijs. Laatst zonder twijfelen een tweede hands auto voor mijn vriendin bij hun gekocht omdat ik weet dat hun de boel niet belazeren. Top bedrijf!

goede service, goed behandeld

Uitstekende ervaringen met Autobedrijf Jaspers. Bij de HEREN is een (goede)auto kopen GEEN zenuwslopende bedoening. Vriendelijkheid en service alom, prima prijs/kwaliteit verhouding. Ik kijk regelmatig voor een andere auto voor mijn partner en rij zelf al 5 jaar probleemloos in een occasion hier aangeschaft. TOPBEDRIJF!! Mike van Breukelen

goede service, goed behandeld

Keurig bedrijf. doen wat ze zeggen.. Ook onder garantie altijd netjes geholpen.

perfect, zeker aan te bevelen

Deze garage is echt top. Super geholpen, Super uitleg, Super personeel. Dus een SUPER GARAGE. Maar vooral een SUPER AUTO. Voor dit alles dan een DIKKE 10.

perfect, zeker aan te bevelen

goede service en perfekte goede monteurs en altijd vriendelijk en behulpzaam en ben zeer tevreden met mijn nieuwe auto rij perfect

goede service, goed behandeld

Wij komen al vele jaren bij autobedrijf Jaspers. Onze auto gaat voor beurten, reparaties en keuringen. je wordt snel en vakkundig geholpen ook de service is uitstekend! Vorig jaar hebben we een andere auto bij Jaspers gekocht en kan niets anders zeggen dat de service uitstekend was en nog is. Wij bevelen autobedrijf Jaspers dan ook graag aan bij onze vrienden en kennissen.

goede service, goed behandeld

Vakmanschap, perfectie service haal en brengservice, afspraak=afspraak Zeer klantvriendelijk.

goede service, goed behandeld

Een Firma die hun beloften nakomt en ook nog met de klant mee wil denken, die redelijke prijzen en reparatie bedragen hanteerd, en hun afspraken op tijd en keurig nakomt.korte wachttijden hanteerd voor reparatie en-of onderhoud en kennis van zaken heeft. Kortom een Firma om mee in zee te gaan voor nieuwe,gebruikte auto´s of voor reparatie.

perfect, zeker aan te bevelen

als je er komt ze staan gelijk voor je klaar is makkelijk alsje als vrouw weinig verstand heb van aut,s,dikke 10 voor alle medewerkers e r is een heel goede sfeer bij de mannen

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goed geholpen met schade aan mijn camper. Ze hebben het van A tot Z met de verzekering afgehandeld, ik baalde flink van mijn schade, maar gelukkig zie je er niets meer van, en ben ik het bijna weer vergeten. Van mij krijgen ze een pluim!!

goede service, goed behandeld

Gebruikte auto gekocht kan altijd iets aan mankeren ben met enkele kleine dingen terug gegaan in de garantie termijn en alles is keurig opgelost Gewoon een goed bedrijf ze doen wat ze beloven

goede service, goed behandeld

Al jaren klant van dit bedrijf, nog nooit geen problemen gehad. Zeer goede service, staan altijd voor je klaar. Ik blijf zeker komen.

perfect, zeker aan te bevelen

Heb hier ook mijn auto gekocht en de aflevering was super , goede prijs gehad voor inruil.Ik kom hier al jaren en nog nooit geen klachten gehad gewoon goede service voor een goede prijs. Ga zo door.