goede service, goed behandeld

goede service en hele leuke en leerzame lessen gehad!

perfect, zeker aan te bevelen

Hartstikke goede rijschool, rust in de auto en prima prijs/kwaliteit verhouding. Maar bovenal hartstikke gezellig. Bas Zwolle

goede service, goed behandeld

Zeer goed! Leuke lessen waarin je op de juiste manier wordt begeleid op je weg naar net rijbewijs.

perfect, zeker aan te bevelen

Hele goede rijschool als je goed wilt leren rijden!

perfect, zeker aan te bevelen

Top rij instructeur/rijschool! Heel veel rust in de auto tijdens het lessen. Er is veel ruimte voor vragen en Jan heeft veel geduld. Ik heb add dus concentratie op de weg houden en alle dingen leren waren best lastig. Ik heb lang gelest maar ben in 1 keer geslaagd. Hiervoor heb ik wel hard moeten werken natuurlijk maar Jan heeft hiervoor veel de ruimte en geduld voor gehad/gegeven. Daar ben ik hem erg dankbaar voor. Al met al een fijne rijschool/rij instructeur die veel rust bied en geduld met je heeft!

goede service, goed behandeld

Prima instructeur, gezellig en ook een goede rijlessen gehad! 1x geslaagd, 100 punten!

goede service, goed behandeld

Leuke rijlessen en goede uitleg en prettige band met de Rijinstructeur

perfect, zeker aan te bevelen

In 1 keer geslaagd bij deze unieke rijschool! Fijne begeleiding en ook zeker een leuke rij instructeur! Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Erg fijne tijd gehad, Jan denkt goed met je mee, en is altijd eerlijk

perfect, zeker aan te bevelen

In 1x geslaagd voor mijn rijbewijs. Dankzij de prettige en rustige houding van Jan voelde ik mij op mijn gemak tijdens het auto rijden. Profiplus is echt een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Goede hulp\' weet waar die het over heeft met de lessen en uitleg is der echt voor de persoon en wil alles doen om te helpen Super bedankt voor al u hulp zonder u had ik het nooit zo snel kunnen hebben!!!!!!

goede service, goed behandeld

Goede, duidelijke lessen. De flexibiliteit van profiplus is hetgeen wat ik erg fijn vond. Daarnaast vond ik het erg fijn dat je niemand naar huis hoefde te rijden en dat de lessen iets langer zijn dan de normale rijschool (lessen zijn 1.5 uur). Kortom ik raad deze rijschool zeker aan!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik had nog nooit met een aanhanger achteruit gereden en ben niet handig met spiegels. Ik had nog maar 1 keer met de caravan gereden (op de snelweg). Toch lukte het dankzij de duidelijke instructie, het geduld en de rust van rijinstructeur Jan van Veen om in een paar uur alle bijzondere verrichtingen te leren en te leren rijden met een aanhanger. In 1 keer geslaagd!!! En nog belangrijker dan dat papiertje: ik durf echt met vertrouwen in mezelf met de aanhanger te gaan rijden! Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

Het inschrijven was heel snel, ik kon meteen beginnen. Alles was meteen geregeld. Jan legt alles goed uit, rijlessen waren leerzaam. Dankje wel Jan!

goede service, goed behandeld

Gezellige Rijinstrukteur met veel kennis en handige trucjes !

perfect, zeker aan te bevelen

Ontzettend goede, gezellige en zeer persoonlijke benadering. Na ooit een auto ongeluk te hebben gehad, ben ik met behoorlijk wat angst begonnen met rijles. Rustig begonnen in de automaat om te wennen, om vervolgens over te stappen naar handgeschakeld. Jan wist me gauw op mijn gemak te stellen en ik heb dan ook snel onbevreesd in de auto gezeten. Wat een groot pluspunt van Profiplus is, is dat Jan er flexibel is. Dit kwam met name goed uit in verband met wisselende roosters rondom de studie.

perfect, zeker aan te bevelen

Het rijden bij Profiplus is erg goed. De instructeur is een man met veel ervaring en engelengeduld. Ik kan hem bij iedereen aanraden. Ook het aanhangerrijbewijs ga ik halen bij deze rijschool.

goede service, goed behandeld

Ik ben erg tevreden over de begeleiding die ik heb gekregen van Jan om mijn rijbewijs te halen. Vertrouwen gekregen in mijn kunnen achter het stuur door goede uitleg en veel geduld. Erg flexibel qua inplannen van de lessen.

perfect, zeker aan te bevelen

Super rijschool! Fijne manier van lesgeven en erg flexibel, bedankt jan!

goede service, goed behandeld

Gewoon rust in de auto. Wat voor mij perfect is.

perfect, zeker aan te bevelen

Hele leuke en ontspannen sfeer tijdens de rijlessen. Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

goede rijschool, hele vriendelijke instructeur die iedere rijles duidelijke en nuttige feedback geeft om steeds beter te gaan rijden

Marienwold 6

8341PR Steenwijkerwold