uitstekend

Ik heb 20 weken les gehad bij Jan en kan niets anders zeggen dan dat het niet beter kon. Hij heeft mij geholpen en helpen verbeteren tot de laatste les en daarom ook in 1 keer geslaagd. Zeker een aanrader

Jan is super geduldig.

Ik ben vaak zenuwachtig tijdens het afrijden, maar Jans rustige uitstraling zorgde ervoor dat ik minder last had van mijn zenuwen.

Hele gezellige leerzame lessen!

Heel veel geleerd. Hij kan goed uitleg geven over en goede tips ! Top tijd gehad.

Goeie rijschool!

Fijne Rijinstructeur, geeft duidelijk les en heeft fijne auto’s.

Prettige rijlessen.

Gezellige rijlessen, waarbij je duidelijkheid krijgt over het rijden. Begrijp je iets niet wordt het je uitgelegd zodat je het snapt.

Ik heb altijd fijne lessen gehad! Jan zorgt voor een goede rust in de auto en is erg flexibel met inplannen. Echt een aanrader!

Ik heb heel geleren in een goede manier .

Een fantastisch dagje van de stichting!

Er prettig in begeleiding uitleg en erg duidelijk in communiceren. Het is dat ik geslaagd ben in 1 dag, anders zou ik zo nog een dagje weg boeken!

Goede rijschool en zeer goede uitleg

Aardige Rijinstructeur, hij is goed te begrijpen met de uitleg en makkelijk mee te communiceren.

Gezellige tijd en een hoop geleerd

Rustig kunnen rijden en gelukkig geslaagd. Met Jan kun je lekker rijden en krijg je het juiste archief je je kunt verbeteren.

Bedankt voor alles, Jan heeft meerdere manieren en methoden geprobeerd om mij uit te leggen als het niet door mijn kop komt XD .Ik ben vanaf eerste keer geslaagd en ik kan het nog niet geloven! Jan, eindelijk ben je van deze student af … hihi

Duidelijke rijlessen en goed oog voor detail

Fijne rijlessen, duidelijke instructies en goede communicatie

Zeer fijne

Goed en kan fijn uit leggen

Zeer fijne rijschool, instructeur die oog heeft voor de cursist.

Herstellend van een burn-out toch de stoute schoenen aangetrokken en les genomen voor het BE rijbewijs. Na reviews gelezen te hebben bewust voor Profiplus gekozen en dat heeft goed uitgepakt. Jan voelde mijn spanning heel goed aan en houdt de rust er in. Aanrader!

Rust

Aan het begin van mij lespakket beloofde Jan mij rust in de auto en rust heb ik gekregen. Jan is iemand die altijd rustig blijft tijdens het rijden en gelooft in fouten maken, want dat zijn juist de momenten dat je als leerling leert. Daarnaast kan Jan ontzettend goed situaties uitleggen wat altijd fijn is. Mede dankzij deze kwaliteiten van Jan heb ik in één poging mijn rijbewijs gehaald bij Profiplus!

Prettige ervaring

Mijn ervaring bij Jan is zeer goed. Ik heb altijd een fijn gevoel bij hem in de auto gehad, en hij stelde mij erg op me gemak.

Erg positief

Jan is een instructeur die je op je gemak stelt en de ruimte geeft om je eigen rijstijl te volgen. Hij is duidelijk in zijn uitleg en laat je zelf nadenken bij fouten om je zelfbewust te maken. Zelf vind ik dat hij tijdens zijn lessen vaker mag zeggen dat je iets goed doet als je dat in voorgaande lessen minder goed deed. Zodat je zelf ook weet dat je er beter in bent geworden. Ik ben uiterst tevreden over hoe Jan het heeft aangepakt!

Met rust en geduld mijn rijbewijs gehaald

Leren rijden bij Profiplus was een hele prettige ervaring! Jan heeft veel geduld en empathie, wat het leerproces echt ten goede komt. Daarnaast kan hij goed inschatten hoe ver iemand is en heeft hij echt aandacht voor je als leerling. 100% een aanrader!

Een uitstekende ervaring, met een uitstekend resultaat

Prettig, fijne ervaring en met een uitstekend traject en het eindresultaat behaald.

Ik was eerst super onrustig achter het stuur maar door de goeie feedback ben ik rustiger geworden

Ik begon heel onrustig achter het stuur. Toen ben ik een par lessen in een automaat gaan rijden en dit heeft mij ongelofelijk geholpen. Door de feedback en de rust die ik achter het stuur kreeg was veel kalmer toen ik weer in de schakel ging rijden

Zeer goede instructeur, die alles rustig en helder uitlegd

Duidelijke en leuke lessen.

Hartstikke mooi

Goeie opleiding gehad met een leuke instructeur. Lekker broodje bij de pomp

Zeer goede en attente instructeur

Ik was toch aardig zenuwachtig, maar dat verdween zo. Super goed om zo mijn BE te halen.

Uitstekende begeleiding

Ik voelde mij echt thuis in de auto. Jan laat je je op je gemak voelen en ondersteund je waar nodig. Echt een aanrader!!

Jan is een topper! In 1 keer geslaagd :)

Veel rust in de auto, gezelligheid en goede aanwijzingen.