goede service, goed behandeld

Dit bedrijf beveel ik aan omdat ze een snelle en vooral goedkope service bied! Wij hebben zelf een Autorijschool en gaan hier altijd naar toe.

goede service, goed behandeld

Klantvriendelijk, betrouwbaar, deskundig en snelle service.

goede service, goed behandeld

Ik ben al meer dan 6 jaar een uiterst tevreden klant bij Auto Service Punt, ik kan eenieder aanraden het onderhoud hier te laten uitvoeren. Ja, heb zeker problemen gehad met 2 auto\'s na aanschaf bij Vaartland. Alle problemen zijn naar tevredenheid opgelost,sommige storingen hebben erg lang geduurd (5-6 maanden). Waren storingen rondom het plotseling kwijt zijn van het vermogen tot elektronisch, in alle gevallen is het naar beide partijen correct en naar tevredenheid uitgevoerd. Zo goed dat ik er geen probleem mee heb om van Arnhem-Noord naar Nijmegen-Zuid te rijden, komt vooral omdat ik graag een relatie opbouw met mijn garage. Hierbij hoort ook dat je soms moet geven en laten...

zeer slecht, onaanvaardbaar

Service punt nijmegen is gelieert met Vaartland occassion bedrijf daarnaast. Ik heb een 2e hands passat gekocht. Na 1 week haperde de motor en ik was gelukkig bij een volkswagen bedrijf in de buurt die er naar ging kijken. Zij meldden mij dat een lucht afvoer buis boven op de moter gebroken was. Naar service punt gegaan . Wat heeft die gast gedaan? Hij heeft die twee buizen met plakband aan elkaar getapet. (ik heb het door volkswagen laten controleren. Toen ben ik terug gegaan en hij zei dat hij het goed gerepareerd had en dat dealers er alleen maar nieuwe onderdelen in wilden zetten. Ik eiste dat ik dat ook wilde en hij weigerde dat pertinent. Na een antal maanden was het inderdaad weer stuk (ik geloof net na de afloop van de garantie) Sindsdien regelmatig met deze wagen terug geweest en telkens weer kwamen er weer feiten en feitjes boven. Zoals slechte remschijven geplaatst en slechte (niet volkswagen) dynamo geplaatst waardoor de motor gewoon mee kapte op de autosnelweg etc etc etc Je bent gewaarschuwd

zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn vrouw was daar voor de APK keuring. 1 voorband werd afgekeurd,de ander was op het randje... moest dus een nieuwe op. de grootste boerel*l weet dat er dan 2 nieuwe banden opmoeten...maar nee...de auto ging de deur uit met 1 nieuwe en een zowat versleten band! Hij trok ook gigantisch naar rechts!....heb dit dus bij een ANDERE garage opgelost!

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

Goede service snel en vakkundig

goede service, goed behandeld

Sinds ik een MGF bezit bezoek ik deze garage, het is de voorheen de MG Rover dealer geweest. Zij kunnen de originele onderdelen via Carterpillar leveren. Tevens bezitten ze een computer waarmee de storingen in dit type auto kunnen worden uitgelezen. Mijn ervaringen met dit bedrijf zijn positief.

perfect, zeker aan te bevelen

voldoende, een redelijke ervaring

goede service, goed behandeld

Correcte en vlotte service voor een redelijke prijs. Wachten met een kopje koffie, leenfiets of -auto, en thuisgebracht worden horen tot de mogelijkheden.