perfect !

Vriendelijk en super relaxed.

Wil een 9 geven omdat ik nooit een 10 geef

Gewoon

Prima service, aardig, goed

5 sterren zegt genoeg

Prima service. Goede ervaring

Prima geholpen voor een redelijke prijs.

Op afspraak geholpen en ben erg tevreden

netjes en klant gerichte aanpak

nette prijs voor goed werk

Super Service

Telefonisch uitstekend geholpen. Werkplaats vakmensen Service ten top

Vakkundige monteurs!

Bij het uit de stalling halen van onze camper bleek het contactslot kapot te zijn. De heren hebben er voor gezorgd dat het slot weer bruikbaar was voor ons geplande weekend weg met de camper! Bij onze vorige camper hebben ze ook diverse problemen opgelost, waaronder een stukgekopen nokkenas, door een gebroken zuiger. Topservice!

Vol vertrouwen

Fijn en betrouwbaar bedrijf. Duidelijke uitleg van wat er gedaan is. Blijven zoeken naar het probleem.

Mensen die met je mee denken. Staan voor je klaar. Ik kom hier graag terug.

Je wordt met respect behandeld.

Fijn personeel . Keep up the good work.

Vakkundig

Vriendelijk personeel, nemen de tijd voor je, weten waar ze over praten hanteren een zeer goede kwaliteit / prijs verhouding en ben altijd tevreden over de service.

Professionals, hier krijg je waar voor je geld

Niet altijd de goedkoopste, maar voor de kwaliteit die ik hier krijg (vakmensen, materiaal, service) zou ik geen goedkoper bedrijf weten.

Gewoon, goed en eerlijk advies!!

Top garage. Technische kennis is meer dan goed en ze draaien de gedachte om, wat zou ik nu zelf doen als het mijn auto zou zijn…. Daardoor altijd een eerlijk advies..!!

Vakkundig en accuraat

Het ergste wat jij en je auto kan overkomen. In goed overleg met MRA besloten een nieuwe motor i.p.v. gereviseerd te laten plaatsen voor mijn Peugeot 308 SW van 2015. Binnen in een week geplaatst, halverwege mocht ik nog even kijken hoe het vorderde. Met naderhand nog even een rondleiding in het bedrijf. Met ook nog wat info over de olie van dit type auto, want olie is niet zomaar olie. Zeer tevreden over dit bedrijf.....

Snelle en vriendelijke service!

Kan altijd snel terecht!

Westenberg

Fijn bedrijf! Eerlijk, transparant en komt afspraken na.

Vakkundig geholpen

Al bij mijn eerste bezoek,ter info,kreeg ik het juiste advies,met uitleg,wat er moest gebeuren aan motor om verdere schade te beperken. Een revisie was noodzakelijk ivm hoog olie verbruik. Tijdens revisie ben ik op de hoogte gehouden van de situatie door het versturen van foto’s.Heel plezierig. Inmiddels is revisie uitgevoerd,motor loopt weer mooi regelmatig. Daar ik overtuigd was dat deze reparatie vakkundig zou worden uitgevoerd,was mijn keus snel gemaakt om bij dit bedrijf de revisie te laten uitvoeren.

Betrouwbaar bedrijf

We hebben onze auto hier gekocht. De service en kwaliteit is goed

Fijn betrouwbaar bedrijf

Ik ben hier nu een paar keer geweest en ben elke keer prima geholpen. Vantevoren wordt duidelijk afgesproken waar we gaat gebeuren en de rekening is daardoor geen verrassing.

Prima geholpen

Ze zijn erg klant vriendelijk en erg mee denk kent en erg behulpzaam. Je kunt altijd gelijk terecht en is ook altijd zo gereld. Ik ben erg blij met MRA motoren revisie & autobedrijf dat ik daar een klant bij ben.

Degelijk werk

Na een defect van een of meer verstuivers de reparatie door MRA laten doen. Jammer was dat het bedrijf tussen kerst en oud en nieuw dicht was (misschien vanwege een personeelstekort?). De reparatie is zeer degelijk gedaan. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.

Mooie schone ruimte waar gewerkt wordt.

Deskundig geholpen, en niet direct conclusie getrokken. Eerst alle andere mogelijkheden uitsluiten en dan pas conclusie trekken.

uitstekend

harry super kerel, rustig en betrouwbaar. kom zeker terug.

Prinsenweide 62

7317 BC Apeldoorn