Korte doorlooptijd, goed advies. Blij met de service.

Aardig en snel geholpen!

Ik had een issue met mijn camper en omdat ik binnen twee dagen op vakantie ga hebben ze mij direct geholpen. Erg tevreden!

Vaklui!

Deze mensen weten van wanten. In drukke tijden prima geholpen. Aanrader!

Apk, routering en beurt. Prima geregeld

goed bedrijf

klantvriendelijk en bij binnenkomst zie je een schoon en een zeer geordend bedrijf.

Alles volgens afspraak verlopen.

Keurig geholpen.

Eerlijke en snelle service

De medewerkers zijn erg flexibel en geven eerlijk advies. Er wordt altijd netjes gebeld als blijkt dat er meer problemen zijn met de auto. Pas na goedkeuring gaan ze hier mee aan de slag. Daarnaast zijn de prijzen redelijk en is de auto vaak snel klaar.

Prima, reparatie is netjes afgehandeld.

Prettig contact en de reparatiekosten werden van tevoren overlegd. Goede afhandeling.

top

snelle en goede service.

goede service zo wel bij apk ,als bij algemene onderhoud

Over het algemeen krijg de auto goede onderhouds beurten ,en goede service aan de balie. Ben daar zeer tevreden over.

We waren dit jaar te laat met de keuring en de Apk. MRA was in staat om ruimte te maken in hun drukke planning! Top geregeld.

Professioneel

Denken mee

Perfect geholpen en meedenkend

Ondanks dat het heel druk was, toch tussendoor geholpen.

Zeer betrouwbaar en deskundig

Voor het derde jaar mijn camper in onderhoud. Goed overleg als er iets gerepareerd moet worden. Fijne en betrouwbare plek voor onderhoud en reparatie.

Vakmanschap

Doen wat nodig is

Vakmensen

Onze camper had geen vermogen meer en zij hebben het goed opgelost. Camper kon niet meer optrekken en heel langzaam van 0 tot 80 km per uur , normaal had deze veel vermogen en zat in notime op 120 km per uur. ANWB er eerst bij gehad deze kreeg het niet voorelkaar.

Uitstekende revisie van v8 smallblock uitgevoerd.

Vakkundige revisie uitgevoerd. Goede service en advies gekregen. Staan altijd open om vragen te beantwoorden of op de vraag om te komen kijken.

Eerlijk en professioneel bedrijf voor onze camper

Transparante communicatie en geven een eerlijk verhaal. Prima bedrijf voor onderhoud, APK en veilgheidscheck! Alles naar behoren uitgevoerd.

Goede info en service

Duidelijke uitleg, goede technische onderbouwing

perfect !

Vriendelijk en super relaxed.

Wil een 9 geven omdat ik nooit een 10 geef

Gewoon

Prima service, aardig, goed

5 sterren zegt genoeg

Prima service. Goede ervaring

Prima geholpen voor een redelijke prijs.

Op afspraak geholpen en ben erg tevreden

netjes en klant gerichte aanpak

nette prijs voor goed werk

Prinsenweide 62 7317 BC Apeldoorn

055-578 50 55