Zie opmerking

Skoda;Keuring en reparatie,goed hoor. Plezierig dat ik op de hoogte ben gehouden van……. Jammer dat monteur de opdracht bon niet goed heeft gelezen mbt nummerplaat reclame. Bij afleveren alsnog naar tevredenheid in orde gebracht.

Vakbekwame en zeer goede service

Ik heb zeer goede ervaringen met MRA. je wordt zeer goed en juist geholpen en geadviseerd. Ze doen wat ze beloven met aardige monteurs.

Fijn en open bedrijf

Nette en correcte behandeling. Duidelijke uitleg over wat er gedaan is aan de auto.

Prima bedrijf

Vriendelijk, kunt er snel terecht voor reparatie en vakkundig.

Deskundig en betrouwbaar

Komen afspraken na en is goed bedrijf met prettig personeel

Zeer klantvriendelijk bedrijf met specialistische monteurs

Goeie evaring met dit bedrijf ze denken mee met de klant en het zijn echt vakmensen die weten wat ze doen.

Ik ben weer heel blij

MRA is voor mij een soort life line als het om mijn auto gaat. Als er maar iets is dan zijn ze er voor me. Deze keer was er echt iets mis en dat hebben ze voortvarend en heel goed opgepakt. Ik ben weer heel blij. Dank aan Harry en zijn team.

prima bedrijf

goede begeleiding wat er allemaal gebeuren moet . ziet er ook allemaal netjes uit in de werkplaats . komt gewoon afspraken na. regelmatig contact gehad tijdens de totale revisie van het motorblok. omdat het een duur verhaal was is t wel prettig dat je doorheen geloodsd wordt . moet nu weer gaan rijden met het gereviseerde blok maar heb er alle vertrouwen in . Ruud bedankt voor je hulp!

Heel fijn bedrijf

Wij hebben hele goede ervaringen met MRA, zowel voor de camper als de auto. Vakkundig personeel, prettig engoed overleg over wat ze eventueel gaan doen én wat de kosten zijn. Kortom : een aanrader

Top !

Top !

Degelijke APK keuring en goede communicatie

Het is niet leuk om te horen dat er bij een APK keuring minpunten worden gevonden en dat reparatie best prijzig is. MRA communiceert echter tijdig, duidelijk en onderbouwt hun bevindingen met foto's. Ik vertrouw erop dat ik na de beurt en keuring weer een jaar zorgeloos kan rijden!

Gewoon goed. Je krijgt wat je verwacht

Prima service en klantvriendelijk

Zeer betrouwbaar en goed bedrijf

Staan altijd voor je klaar, zeer ervaren.

Klantvriendelijke behandeling

Je wordt respectvol behandeld, altijd op tijd geholpen. Geen poeha.

Prima geregeld

Lekke band tussen tijds gerepareerd, goed advies gegeven over andere banden en reserveband mooi geïnstalleerd.

Snel geholpen

Het knipperlichtje ging kapot in Frankrijk en de vakgarage daar wilde me wel helpen als ik een afspraak maakte... over tien dagen. Toen waren wij inmiddels thuis en de andere dag kon ik meteen terecht bij MRA. Meteen klaar!

Staan altijd voor je klaar

Ik had één dag voor mijn vakantie een elektrotechnisch probleem en heb gebeld. Kon meteen langs komen en men zou er bij gelegenheid (planning zit vol dus moet er tussendoor gedaan worden) naar kijken zodat ik toch op reis kon. De volgende morgen werd ik om 10.30 uur al gebeld dat alles werkte en men 3 mogelijke boosdoeners had gevonden. Vakwerk door verder te kijken naar het totaal en niet tevreden te zijn met de eerst gevonden mogelijke oorzaak. Ik ben blij en dankbaar voor de snelle service van MRA waardoor ik op reis kan!

Efficient

Goed en Snel geholpen.

vriendelijke mensen met vakkennis

Ik wordt altijd vriendelijk geholpen. En alles wordt altijd keurig gerepareerd.

super service

MRA staat voor vertrouwen. ze denken altijd met je mee en proberen de beste oplossing te vinden als er een probleem is. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Top!!!

Super geholpen

Wij waren opzoek naar een 7 zitter auto. Na heel wat autos te hebben gezien en bedrijven kwamen we bij mra. Kregen meteen een eerlijk verhaal. Dit voelde voor ons heel goed. Tuurlijk wel de resensies even gelezen. Daarna nog enthousiaster. Sinds een paar dagen de auto opgehaald en tot nu toe super fijne auto. Tuurlijk een gebruikte auto maar voor ons echt een nieuwe auto. Als wij of mensen om ons heen ooit nog een auto zoeken checken we eerst even bij mra.

Korte doorlooptijd, goed advies. Blij met de service.

Aardig en snel geholpen!

Ik had een issue met mijn camper en omdat ik binnen twee dagen op vakantie ga hebben ze mij direct geholpen. Erg tevreden!

Vaklui!

Deze mensen weten van wanten. In drukke tijden prima geholpen. Aanrader!