goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super rijles gehad! Lekker ontspannen maar wel goed.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rij-instructeur Peter heeft geduld, is eerlijk en rustig in het lesgeven. Dat vond ik erg prettig. Hij probeert je te coachen en te kijken wat je nodig hebt. Ik heb zelfvertrouwen gekregen in het auto rijden. Ik kon de lat hoog leggen voor mezelf tijdens de lessen. Maar ik heb geleerd meer ontspannen auto te rijden en me niet gek te laten maken door foutjes die ik maak, maar ze rustig en veilig op te lossen. \r\nPeter, het allerbeste en dank je wel! \r\nHartelijke groet, Mirjam

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Veel geduld, altijd vriendelijk en flexibel als een geplande lesafspraak onverhoopt toch niet door kan gaan. Prettige sfeer, coachende stijl. Al met al in 1 keer geslaagd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter is de beste! Hij weet waar hij over praat en is erg goed in het les geven. Daarnaast kun je met hem lachen en zijn de rijlessen lekker lang.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond het fijn om bij Peter bij carpenta te rijlessen. Hij gaf mij vertrouwen en ik zat ontspannen in de auto, omdat hij niet boos wordt als je iets fout doet.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij deze school terecht gekomen omdat ik via een vergelijkinssite zag dat het slagingspercentage hier erg hoog ligt.\r\n\r\nOndertussen ben ik voor mijn motor overal in 1 keer geslaagd. (Theorie, Oefeningen en Verkeersdeelname).\r\nHet was een plezierige, vlotte tijd waarin alles op duidelijke manier werd uitgelegd. Ook de koffie smaakt goed en alles is eigenlijk heel voorspoedig en gemoedelijk verlopen. \r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, effectieve lessen, prettige sfeer en uiterst betrouwbaar.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima lessen, heldere afspraken en altijd keurig op tijd. Ga ik ooit voor mijn motorrijbewijs dan kom ik hier weer terug!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaringen

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool carpenta is een zeer goede rijschool waarmee ik in één keer mijn examen heb gehaald. Peter heeft alles heel duidelijk aan me uitgelegd en wachtte tot ik iets onder de knie had voordat hij met het volgende onderdeel begon. De sfeer in de auto was goed. Je kan met hem lachen, maar ook gewoon heel serieus zijn. Echt een super goede rijschool! Ik zou het zeker aanbevelen!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hele goede ervaringen! Goede en rustige instructeur en fijne auto om in te rijden.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige vent, rustige instructeur... ook als ik het wéér fout deed!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter is een enorm goede rijinstructeur. Hij heeft al het geduld van de wereld en houd ook van een grapje tussendoor. De sfeer is nooit gespannen of onpersoonlijk. Ik heb mijn rijbewijs in een keer bij hem gehaald, en na een jaar rijervaring kan ik zeggen dat ik nog steeds heel veel heb aan de dingen die hij mij heeft geleerd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter is een hele goede instructeur. Hij is een positief en rustig persoon die van een grapje houdt, erg leuk! Hij geeft goede instructies waardoor je zelfvertrouwen krijgt, maar geeft ook duidelijk aan wat verbeterd moet worden. Ik ben zeer tevreden!

Over Carpenta Rijopleidingen

Ben je op zoek naar een goede rijschool in de regio Amersfoort-Leusden om je auto- of motor rijbewijs te halen en wil je direct beginnen? Dat kan bij ons! Schrijf je in en start met een proefles. Beslis daarna of je bij ons je rijlessen wilt volgen. Wij geven op een eigentijdse manier auto en motorrijles, begeleiden je in alle rust door de rijopleiding heen, we nemen echt de tijd voor je. Onze lesmethode heeft een vaste structuur die veel zekerheid en duidelijkheid geeft. Deze lesmethode is ook zeer geschikt voor leerlingen met rijangst, faalangst en leerlingen in het ASS spectrum. We helpen je graag op weg!