Een goede rijschool. Ik heb veel geleerd, hartelijk dank

Goede lessen, wordt ook goed geholpen. Kortom, prima rijschool!

Petet is een topper hij neemt de tijd voor je en geeft goeie tips. Zeker een aanrader!!!

Een fijne manier van lesgeven. Rij-instructeur is rustig, geduldig vooral bij situaties waar je het in complexe situaties even niet meer weet. Ook gebruikt hij materiaal (vooral beeldmateriaal) om je fouten/situaties beter uit te leggen en om er een goed beeld van te krijgen. Ik ben zeer tevreden en zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

Rijschool Carpenta heb ik als zeer aangenaam ervaren. De anderhalf uur durende lessen zijn helemaal voor jou, niemand ophalen of thuisbrengen! De lessen plan je zelf in, wanneer jou dat uit komt. Peter is een zeer bekwame en leuke instructeur die je goed weet te vertellen wat goed gaat en waar je volgende keer aan gaat werken. Samen met het RIS lesboek maak je gegarandeerd grote stappen.

Ondanks het feit dat ik van te voren behoorlijk tegen het lessen op keek, kijk ik met een goed gevoel terug nu ik mijn rijbewijs eenmaal heb gehaald. Peter wist me van begin af aan goed op mijn gemak te stellen in de auto en kon altijd goed uitleggen wat ik kon verbeteren, maar zei ook wat er al goed ging en dat was ook erg prettig. Kortom, ik zou lessen bij Peter zeker aanbevelen!

Peter is een heel fijne rij-instructeur. Hij stelt je goed op je gemak en bespreekt lastige situaties na, wat erg helpt voor volgende keren. Ook kun je hem altijd binnen korte tijd bereiken voor bijvoorbeeld het regelen van een extra les. De online rijlesplanner werkt erg prettig, omdat je daarmee zelf een tijd kan kiezen die goed uitkomt, zonder hiervoor contact op te hoeven nemen met de rij-instructeur, zoals anders vaak wel moet. Ik zou Autorijschool Carpenta zeker aanbevelen om de goede lessfeer en de effectieve communicatie en lesplanning.

Peter is een deskundige en goede instructeur met veel geduld. Flexibel en prettig in de omgang met gevoel voor humor. Heb met veel plezier lessen gevolgd!

Goede en persoonlijke service.

Ik heb een goede ervaring! Het was heel gezellig met Peter tijdens de lessen en hij weet veel van zijn vak af! Echt een super rijschool

Ik denk met veel plezier terug aan mijn lesperiode bij Carpenta. De rijinstructeur was vriendelijk en de uitleg steeds helder. Lesmateriaal en toetsten werden netjes geregeld en het plannen van lessen verliep erg soepel.

Het is altijd prettig on lessen bij Peter te volgen. Hij is geduldig maar hij weet ook feilloos de punten benoemen, die verbeterd dienen te worden.

Peter is een geduldige, vriendelijke en professionele instructeur die aansluit bij de leerling. Zo leer je ontspannen en veilig autorijden. Carpenta is een aanrader.

Een prettige lessfeer, ongedwongen en ontspannen. Peter heeft veel geduld en is aardig en gezellig, hij maakt tijdens het lessen een praatje. Hij legt alles goed uit.

Super rijles gehad! Lekker ontspannen maar wel goed.

Rij-instructeur Peter heeft geduld, is eerlijk en rustig in het lesgeven. Dat vond ik erg prettig. Hij probeert je te coachen en te kijken wat je nodig hebt. Ik heb zelfvertrouwen gekregen in het auto rijden. Ik kon de lat hoog leggen voor mezelf tijdens de lessen. Maar ik heb geleerd meer ontspannen auto te rijden en me niet gek te laten maken door foutjes die ik maak, maar ze rustig en veilig op te lossen. Peter, het allerbeste en dank je wel! Hartelijke groet, Mirjam

Over Carpenta Rijopleidingen

Ben je op zoek naar een goede rijschool in de regio Amersfoort-Leusden om je rijbewijs te halen en wil je direct beginnen? Dat kan bij ons! Schrijf je in en start met een proefles. Beslis daarna of je bij ons je rijlessen wilt volgen. Wij geven op een eigentijdse manier auto en motorrijles, begeleiden je in alle rust door de rijopleiding heen, we nemen echt de tijd voor je. Onze lesmethode heeft een vaste structuur die veel zekerheid en duidelijkheid geeft. Deze lesmethode is ook zeer geschikt voor leerlingen met rijangst, faalangst en leerlingen in het ASS spectrum. We helpen je graag op weg!