Een rustige overzichtelijke structurele rijopleiding

Een zeer professionele rijopleiding, waar veiligheid en plezier hand in hand gaan. Met lessen op maat en het op een vizuele manier van uitleggen met relevante voorbeelden en realistische situatieschetsen maakten voor mij de stof zeer doorgrondelijk en dus begrijpelijk. Al met al een positieve periode en bracht plezier in het rijden!

• Bereikbaarheid

Fijne lessen van een ervaren instructeur

Ik heb Peter ervaren als een fijne, duidelijke en eerlijke/realistische instructeur. Qua planning is hij flexibel, wat voor mij erg fijn was met een drukke baan en een gezin. Ondanks een kleine kink in de kabel (hallo corona) waardoor alles aan het begin van het jaar een paar maanden uitgesteld werd, ben ik in één keer voor zowel mijn theorie- als praktijkexamen geslaagd, dus ik ben gelukkig!

Zoals het hoort

Erg fijn dat hij de tijd voor je nam. Peter zou nooit eerder stoppen en geeft erg goed les. Hij houd rekening met elke leerling

Geweldige rijschool

Ik heb de lessen als heel prettig ervaren. De lessen worden stapsgewijs opgebouwd en er wordt veel aandacht besteed aan wat je de volgende keer kan verbeteren. Dankzij deze manier van lesgeven rij ik nu met zelfvertrouwen en plezier. Bedankt!

• Bereikbaarheid

Hele goeie rijschool, hele aardige instructeur.

Goeie instructeur neemt de tijd die jij nodig hebt om alles te leren. Lekkere lange lessen. Niemand naar huis brengen of ophalen.

• Bereikbaarheid

Goed, zeker aan te bevelen.

Lessen op de motor als fijn ervaren. Genoeg ruimte in de agenda om buiten werktijden om te kunnen lessen. Ook zijn alle spullen aanwezig (helm, motorpak, handschoenen) om tijdens het lessen te kunnen lenen. De lessen worden mooi opgebouwd met veel feedback tussendoor, waar je meteen mee aan de slag kan. Instructeur kan duidelijk uitleggen waarom sommige dingen wat anders moeten, of hoe ze de volgende keer beter zouden kunnen. Uiteindelijk alle onderdelen van het A rijbewijs in 1 keer gehaald, dus ik ben zeer zeker tevreden.

• Bereikbaarheid

Heel fijn om hier les gehad te hebben

Leuke lessen, veel persoonlijke aandacht en je bouwt echt een goede band op met de instructeur. Ook flexibel met inplannen van lessen.

• Bereikbaarheid

Met veel geduld en positiviteit heb je me leren auto rijden!

Ben ontzettend tevreden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alhoewel het nu al een tijdje geleden is dat ik mijn rijbewijs heb gehaald, denk ik nog regelmatig terug aan mijn rijlessen.\r\n\r\nIk heb het rijden bij Peter altijd ervaren als leuk en leerzaam. Er was in de auto altijd ruimte voor een praatje en/of een grap, en Peter heeft mij door zijn ervaring (c.a. 14 jaar) een aantal waardevolle tips gegeven die mij zeer hebben geholpen. \r\n\r\nIk heb het gevoel dat Peter mij zelfverzekerd heeft leren rijden en goed heeft ingespeeld op mijn ervaring (en natuurlijk ook slechte gewoontes) die ik tijdens het rijden in mijn brommobiel op had gedaan. Hij was zich goed bewust van de dingen die ik niet of fout had aangeleerd, en liet mij vooral de dingen oefenen die ik echt lastig vond. Daarnaast had ik het gevoel alsof we alle tijd nuttig gebruikten, de volle 90 minuten waren echt voor de rijles. \r\n\r\nWat ik ook erg prettig vond was het inplannen, via een app, of gewoon via Peter zelf. Vlak voor het examen deed hij extra veel moeite om zo regelmatig mogelijk lessen in te plannen, wat erg prettig was in combinatie met school.\r\n\r\nAl met al dus een goede ervaring bij rijschool Carpenta. Bedankt Peter, en wie weet tot ooit.\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter is een fijne rijinstructeur en hij legde alles goed uit met veel geduld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter neemt alle tijd om je alles goed uit te leggen en te laten zien, persoonlijk vond ik dit heel fijn.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter geeft op een hele fijn, rustige en duidelijk manier les. De eventuele feedback is terecht & kritiek opbouwend.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was altijd gezellig in de auto en ik heb enorm veel geleerd!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een ontzettend fijne rijschool. Duidelijke en gezellige rijlessen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb je rijlessen als heel positief ervaren.\r\nrustig , vol begrip en geduld.dank hiervoor.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima rijschool! en veel persoonlijke aandacht wat erg fijn is. De lesduur ( 1,5 uur) vond ik ook erg prettig en je hoeft niemand thuis te brengen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn rijlessen bij Peter zeer leuk en leerzaam gevonden. Hij wist wat mijn mindere sterke punten waren en kon daar goed op in spelen. De lessen waren ook heel gezellig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een zeer goede ervaring gehad met Peter in de auto. Peter praat een beetje veel, maar weet ook veel en heeft me goed geholpen.\r\nAl met al een goede rijschool en een leuke ervaring.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb veel plezier gehad tijdens mijn rijlessen met Peter. Er kon altijd gelachen worden maar hij maakte ook goed duidelijk wanneer ik iets fout deed en hoe ik dit dan kon verbeteren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de lessen als erg prettig ervaren. Er werd rustig de tijd genomen om alles stap voor stap te leren en er werd aan de juiste dingen aandacht besteedt. Peter was rustig en duidelijk.\r\nMede dankzij Peter heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rustige en duidelijke leraar met geduld. Heb sneller dan verwacht in 1x rijbewijs. Alles van examen was uitgebreid tijdens lessen al behandeld, dus geen verrassingen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn lessen met Peter zijn heel fijn geweest. Ik zat altijd prettig in de auto en het was gezellig. Hij voelt situaties goed aan en stelt je op je gemak. Zeker een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Ik heb de manier van les geven als zeer prettig ervaren. Duidelijk, rustig en geduldig, met op zn tijd een grapje.

Over Carpenta Rijopleidingen

Ben je op zoek naar een goede rijschool in de regio Amersfoort-Leusden om je auto- of motor rijbewijs te halen en wil je direct beginnen? Dat kan bij ons! Schrijf je in en start met een proefles. Beslis daarna of je bij ons je rijlessen wilt volgen. Wij geven op een eigentijdse manier auto en motorrijles, begeleiden je in alle rust door de rijopleiding heen, we nemen echt de tijd voor je. Onze lesmethode heeft een vaste structuur die veel zekerheid en duidelijkheid geeft. Deze lesmethode is ook zeer geschikt voor leerlingen met rijangst, faalangst en leerlingen in het ASS spectrum. We helpen je graag op weg!