• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alhoewel het nu al een tijdje geleden is dat ik mijn rijbewijs heb gehaald, denk ik nog regelmatig terug aan mijn rijlessen.\r\n\r\nIk heb het rijden bij Peter altijd ervaren als leuk en leerzaam. Er was in de auto altijd ruimte voor een praatje en/of een grap, en Peter heeft mij door zijn ervaring (c.a. 14 jaar) een aantal waardevolle tips gegeven die mij zeer hebben geholpen. \r\n\r\nIk heb het gevoel dat Peter mij zelfverzekerd heeft leren rijden en goed heeft ingespeeld op mijn ervaring (en natuurlijk ook slechte gewoontes) die ik tijdens het rijden in mijn brommobiel op had gedaan. Hij was zich goed bewust van de dingen die ik niet of fout had aangeleerd, en liet mij vooral de dingen oefenen die ik echt lastig vond. Daarnaast had ik het gevoel alsof we alle tijd nuttig gebruikten, de volle 90 minuten waren echt voor de rijles. \r\n\r\nWat ik ook erg prettig vond was het inplannen, via een app, of gewoon via Peter zelf. Vlak voor het examen deed hij extra veel moeite om zo regelmatig mogelijk lessen in te plannen, wat erg prettig was in combinatie met school.\r\n\r\nAl met al dus een goede ervaring bij rijschool Carpenta. Bedankt Peter, en wie weet tot ooit.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter is een fijne rijinstructeur en hij legde alles goed uit met veel geduld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter neemt alle tijd om je alles goed uit te leggen en te laten zien, persoonlijk vond ik dit heel fijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Peter geeft op een hele fijn, rustige en duidelijk manier les. De eventuele feedback is terecht & kritiek opbouwend.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het was altijd gezellig in de auto en ik heb enorm veel geleerd!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een ontzettend fijne rijschool. Duidelijke en gezellige rijlessen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb je rijlessen als heel positief ervaren.\r\nrustig , vol begrip en geduld.dank hiervoor.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima rijschool! en veel persoonlijke aandacht wat erg fijn is. De lesduur ( 1,5 uur) vond ik ook erg prettig en je hoeft niemand thuis te brengen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb mijn rijlessen bij Peter zeer leuk en leerzaam gevonden. Hij wist wat mijn mindere sterke punten waren en kon daar goed op in spelen. De lessen waren ook heel gezellig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een zeer goede ervaring gehad met Peter in de auto. Peter praat een beetje veel, maar weet ook veel en heeft me goed geholpen.\r\nAl met al een goede rijschool en een leuke ervaring.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb veel plezier gehad tijdens mijn rijlessen met Peter. Er kon altijd gelachen worden maar hij maakte ook goed duidelijk wanneer ik iets fout deed en hoe ik dit dan kon verbeteren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb de lessen als erg prettig ervaren. Er werd rustig de tijd genomen om alles stap voor stap te leren en er werd aan de juiste dingen aandacht besteedt. Peter was rustig en duidelijk.\r\nMede dankzij Peter heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald. Bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rustige en duidelijke leraar met geduld. Heb sneller dan verwacht in 1x rijbewijs. Alles van examen was uitgebreid tijdens lessen al behandeld, dus geen verrassingen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn lessen met Peter zijn heel fijn geweest. Ik zat altijd prettig in de auto en het was gezellig. Hij voelt situaties goed aan en stelt je op je gemak. Zeker een aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super! Ik heb de manier van les geven als zeer prettig ervaren. Duidelijk, rustig en geduldig, met op zn tijd een grapje.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top begeleiding en zorgt voor een ontspannen sfeer tijdens de lessen.\r\nDenkt met je mee als je iets lastig vind en legt veel uit op een begrijpelijke manier.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Carpenta is een goede en leuke rijschool om te lessen. Peter begeleidt je op een sterke en deskundige manier en kan serieus zijn wanneer gewenst, maar weet met een goede dosis humor je rijlessen ook ontzettend leuk te maken. Het RIS praktijk boek is hier een goede aanvulling op; door de duidelijke uitleg wordt je nog net even iets meer gestimuleerd om je les goed voor te bereiden. Ik heb met veel plezier m\'n rijopleiding gevolgd bij Carpenta en zou deze rijschool dan ook bij iedereen aanbevelen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rijschool. Ik heb veel geleerd, hartelijk dank

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede lessen, wordt ook goed geholpen. Kortom, prima rijschool!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Petet is een topper hij neemt de tijd voor je en geeft goeie tips. \r\n\r\nZeker een aanrader!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een fijne manier van lesgeven. \r\nRij-instructeur is rustig, geduldig vooral bij situaties waar je het in complexe situaties even niet meer weet.\r\nOok gebruikt hij materiaal (vooral beeldmateriaal) om je fouten/situaties beter uit te leggen en om er een goed beeld van te krijgen. \r\nIk ben zeer tevreden en zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

Over Autorijschool Carpenta

Ben je op zoek naar een goede rijschool in de regio Amersfoort-Leusden om je rijbewijs te halen en wil je direct beginnen? Dat kan bij ons! Schrijf je in en start met een gratis proefles. Beslis daarna of je bij ons je rijlessen wilt volgen. Wij geven op een eigentijdse manier rijles volgens de R.I.S.-lesmethode en begeleiden je in alle rust door de rijopleiding heen, we nemen echt de tijd voor je. De lesmethode heeft een vaste structuur die veel zekerheid en duidelijkheid geeft. Deze lesmethode is ook zeer geschikt voor leerlingen met rijangst, faalangst en leerlingen in het ASS spectrum. We helpen je graag op weg!