Mijn ervaring met Vakgarage Auto Voskuilen is zeer positief doordat het personeel de klanten kennen, de klantvriendelijkheid, de service en de goede uitvoering van het onderhoud van mijn auto.

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbaar, goede communicatie en sympathieke mensen!

Super fijne garage!

gewoon goed

Doen wat je vraagt en zorgvuldige en volledige uitleg. Daarnaast ook gewoon gezellig.

prettige ontvangst & prima service

het verschuiven van de afspraak was geen probleem mijn aankoopkeuring nam iets langer in beslag dan aangegeven, echter dit was geen loze wachttijd maar het resultaat van een grondige aankoopkeuring.

• Faciliteiten wachtruimte

Vriendelijk geholpen en vooraf opgave gekregen van de werkzaamheden

• Faciliteiten wachtruimte

Zorgzaam, attend en proffecioneel.

We komen al vele jaren bij auto Voskuilen. We worden altijd heel goed geholpen en geadviseerd. Dit is een garage waar je ertoe doet. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

• Faciliteiten wachtruimte

Prettige omgang en vakkundige vaklui.

Al jaren klant en nooit teleurgesteld. Snelle afhandeling en goede communicatie. Wij zíjn zeer tevreden klanten.

• Faciliteiten wachtruimte

Vakmanschap en service met een persoonlijke 'touch'.

Als kilometervreter was het vinden van een betrouwbaar, betaalbaar adres voor het onderhoud van mijn auto een belangrijke maar lastige opgave. Na verschillende keren m'n neus te hebben gestoten kwam ik 10 jaar geleden op aanbeveling van een vriend bij Henk en Ernestine en hun team terecht. Wat een verademing! Denken mee, adviseren goed, werken accuraat en kundig, geen verrassingen op de factuur... Top.

Top bedrijf !!

Heb inmiddels m'n 6de auto daar gekocht in een periode van een kleine 20 jaar dus dat zegt genoeg denk ik!!!! Er is er voor mij maar 1 en dat is Vakgarage Voskuilen !!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en prettige benadering

Zie boven zijde

• Faciliteiten wachtruimte

Top garage klant is koning

het voelt als thuiskomen als je bij Voskuilen de auto brengt voor kleine en grote problemen staan zij altijd paraat en het advies is eerlijk Ik vind de garage belangrijker dan het merk waarin men rijdt

Top service

Twee maanden na aankoop ben ik mijn autosleutels kwijt geraakt, echter de reserve sleutel werkte niet op de auto. Auto Voskuilen heeft vrijwel onmiddellijk actie ondernomen, de auto weggesleept en nieuwe auto sleutels gemaakt (zelfde dag nog). We konden de volgende dag alsnog op vakantie! Het slordigheidje van de verkeerde reserve sleutel was snel vergeven. Hoe auto voskeulen omging met deze situatie, geeft zijn echte definitie aan dit bedrijf. Top service: 10/10.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vriendelijke mensen en goede service.

Vriendelijk geholpen, goed doorgesproken wat er moest gebeuren. Goede service.

prettige en snelle service

Jammer dat is zowel als van Voskuilen en profile mailtjes krijg over afspraken maken en onderhoud plegen. Dat de afspraak die ik via de eerste mail maakte niet gelukt was. Overigens met 100% goede service opgelost. Blijft verwarrend

• Faciliteiten wachtruimte

Prima service, vriendelijke medewerkers.

Enige puntje van kritiek is het stofzuigen van de auto. Dit was niet goed gedaan. Verder prima op orde.

Weer top, net als altijd

Binnen komen om een lampje te verwisselen, en in no time wordt het geregeld, top

Service!!!

Ontzettend goede service en klantvriendelijk.

Perfecte bedrijf

Vriendelijke medewerkers, klantvriendelijk, zoeken naar oplossingen. Ik ben zeer gesteld op klant vriendelijkheid, m.b.t. service etc. Dat wil niet zeggen altijd gratis maar klant helpen op de eerste plaats. Ik hoor dit ook van anderen die een auto bij Voskuilen hebben gekocht

Zoals altijd uitstekend, maar nu met 1 klein smetje

Bij Voskuilen is het altijd goed en eerlijk. Waar voor je geld. Nog steeds ! Deze keer 1 klein smetje. Waarschijnlijk staat er al standaard op de rekening dat de auto gratis gewassen en gezogen wordt.......omdat dit altijd gebeurd. Helaas bij mijn cabrio niet, merkte ik toen ik thuis kwam. Kan me het enigszins voorstellen.....cabrio gaat wat moeilijk in de wasstraat. Wat mij betreft ook geen halszaak. Alleen een tip om een volgende keer even te checken of auto ook werkelijk is gewassen en gezogen.

Week te vroeg voor afspraak, woden we toch gelijk geholpen, topservice!

Aanschaf gebruikte auto

Super fijne garage! Top service, een garage om iedereen aan te raden😊

Kleine storing snel en goed opgelost

Kleine lekkage bij de diesel pomp als service verholpen ( zonder kosten) en de auto nog even gewassen ook

Zeer service gericht.

Voskuilen denkt mee met de klant. Ze zijn erg service gericht. In de middag een probleem met de brandstoffilter, en nog een bijkomend probleem. Direct naar Houten gereden en de zelfde middag is het nog verholpen, zonder afspraak of telefoontje. Prijs en ontstane onkosten worden netjes voorgelegd en besproken. Erg goed!!!

Perfecte service.

Was de afspraak totaal vergeten, maar na een reminder via de mail van hun kon ik de auto alsnog brengen. Klasse.