Serieus en een proffesionele rijschool

Heb eerder rijles gehad bij een ander rijschool. Zag dat er wel degelijk verschil was in de instructies en aanwijzingen tussen beiden. Ben zeer tevreden met collewijn.

Zeer leuke lessen

Allereerst ben ik trots dat ik geslaagd ben, uiteraard door jullie! Ben met heel veel plezier de lessen gaan volgen en erg naar mn zin gehad. Enige puntje is dat ik Noord moest afrijden, en we daar helaas niet gelest hadden. Daarintegen raad ik zeker iedereen aan om bij jullie te lessen!

Top rij-instructeur!

Hele fijne rijschool. Instructeurs zijn heel duidelijk. Heb er met plezier gelest voor mijn rijbewijs C

Toppers

Op naar de CE

Degelijk, vlot en betrouwbaar

Snel een plan kunnen maken om mijn aanhangerrijbewijs te kunnen halen. De lessen verliepen vlot en de instructeur had snel door waar mijn verbeterpunten lagen. Continue feedback gekregen maar toch een ontspannen sfeer en duidelijke inzet om het bewijs in het geplande aantal uren te halen. Tevens gelukt om het bewijs in één keer te halen.

Goed.

Vandaag mijn eerste les gehad, zoals altijd is alle begin moeilijk maar de instructeur, Arthur, vond dat ik toch goed kan sturen dus op naar les 2.

Goede rijschool.

Goeie rijschool en beste RIJINSTRUCTEUR

Duidelijk en goeie vieze wat betref toekomstig voor toekomst vrachtwagen chauffeur en perfect rijschool

Al mijn rijbewijzen in 1 keer weten te behalen

Ik heb bij collewijn al mijn rijbewijzen gehaald zonder te zakken en zit al jaren bij hun. Kan ze zeker aanraden voor de auto en de motor. Kan collewijn zeer aanraden

suoper tevreden

voor de vrachtwagen leuke theorie lessen en duidelijk ook.... waarna het rijden zelf een complete ervaring er bij is geworden.. erg leuk, leerzaam en professioneel.. super bedankt ( ook leraar Jeffrey )

Super rijschool

Heb mijn rijbewijs A,B bij ron gehaald en 20 jaar later haalde ik met alle plezier ook mijn E rijbewijs bij ron. Nog steeds garant voor succes!

Goede instructeur met , prima wagens.

Goede instructeur met , prima wagens. Prijs is ook goed, vergeleken met wat je ervoor terug krijgt. Ben tevreden, en raad deze rijschool zeker aan.

Een top rijschool, goeie service en lessen

Ik heb CE gehaald en heb met alle plezier lessen gehad en nu ga ik voor mijn D rijbewijs

Top rijschool

Gezellig, leuk, leerzaam. Alles was top, ik kom hier zeker terug

Aangenaam

Veel plezier gehad

Allemaal Toppers!

Professionele instructeurs van zowel theorie als praktijk.

helemaal top

snel duidelijk en zeer aardige mensen.

Topppppp rijschoool

TOPPPPPP

Goed en duidelijk

De lessen werden goed uitgelegd en de weg naar het examen werd goed opgebouwd.

Goede en leuke rijlessen gehad!

Ik heb zeker in alle lessen veel geleerd. Vooral doordat ik op allerlei verschillende wegen heb gereden en hier allerlei tips over kreeg. Al met al een goede ervaring.

Niet betrouwbaar

PAS OP ! PAS OP! Rijschool collewijn is een commercieel bedrijf die er op uit is om zo veel mogelijk winst te maken ook al gaat dat ten koste van de leerling. Collewijn heeft een verdienmodel waarbij zo veel mogelijk uren uit een leerling word getrokken en gelijk zo veel mogelijk diesel en onderhoudskosten te besparen op de vrachtwagen want een LES vrachtwagen waarbij de les wel betaalt is maar stil staat maakt dan extra winst!!! Bij collewijn hebben ze de regel ( verdienmodel) om elke les de vrachtwagen aan en af te koppelen. Door de vrachtwagen aan en af te koppelen staat de vrachtwagen ongeveer een half uur stil . Het aan en afkoppelen dat heb je eigenlijk na 2/3 keer eigenlijk al door maar toch willen ze dat je dat elke les doet. Dit gaat ten koste van andere belangrijke examen onderdelen zoals het achteruit rijden en aandokken. De moeilijkste onderdeel van de examen is toch het achter uit rijden en aandokken . Dus dit willen ze zo veel mogelijk uitstellen zodat ze zo veel mogelijk uren uit je kunnen trekken want hoe meer lessen ze besteden aan aan en af te koppen houd in dat je weer meer lessen moet nemen om andere onderdelen te beheersen dus dat is KASSA voor collewijn. Stel dat ze tegen je zeggen dat je 25 lessen nodig dan gaan ze dus het achteruit rijden zo veel mogelijk uitstellen terwijl dat niet nodig is. Stel je eens voor dat ze vanaf les 5 intensief gaan oefenen op het achter uit rijden en je bent een vlotte leerling en je hebt het snel onder de knie en tegen les 15 beheers je alle onderdelen redelijk goed . Dan zal je als leerling natuurlijk zeggen dat je je geen 25 lessen nodig hebt en dat je het met 15/20 wel kan redden . En dat is nou juist wat ze willen voorkomen . En daardoor laten ze je doelloos elke les aan en af koppelen .VOLEDIGE REVIEW OP GOOGLE

Heel professioneel hoe ze de dingen uitleggen en over brengen. De ene keer met een grap en de andere keer heel strak. En altijd maar vragen of je begrijpt wat je doet. Zeer goede communicatie en altijd een goede zweer in de auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool, echt met hun vak bezig, vriendelijk personeel en aanrader voor degene die z’n rijbewijs wil halen.\r\n\r\nVolgens mij kan je alle categorie rijbewijzen bij hun behalen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top rijschool! \r\nHeb mn aanhanger rijbewijs er netjes in een keer kunnen halen, en nu vandaag geslaagd voor mn vrachtwagen rijbewijs! Alle theorie netjes met hun eige theorie cursussen in een keer gehaald eveneens als mn praktijk examen! \r\n