'Super goeie inspecteurs' duidelijk- leerzaam uitleg.

Ik heb Vrachtauto C rijbewijs praktijk lessen gehad. Echt super goede opleiding, mooi uitleg tot details. Je leert anticiperend vrachtauto rijden. ik bedankt alle rijinstructeurs die mij les hebben gegeven. 100% aanraden.

Een heel goede rijschool, vriendelijk en deskundig.

Een heel goede rijschool, vriendelijk en deskundig. Dus geslaagd !!

Goed opgeleid door ervaren personeel

Top instructeurs en goede opleider en bedrijf professioneel

TOP

Zeer goede ervaring goede leraren mooi materiaal

Collewijn is de beste

Als ik het nog een keer zou moeten doen zou ik weer bij Collewijn zijn.

Top rijschool

C+CE in een keer geslaagd

Mijn ervaring

Mijn ervaring met Collewijn is dat alles volgens planning verloopt. De rij instructeur weten goed wat jij als leerling nodig hebt om tot een goed succes te komen. Ik raad de meeste van de collega’s met een C rijbewijs hun CE bij Collewijn te gaan lessen. In vergelijking met andere rijscholen zijn ze qua prijs en slagingspercentage de beste . Succes

Prettig

Prettig

Goed les, veel van geleerd

Prima rijschool, goede prijs

De best rijschool

Ik vind echt de best Rijschool

Top geweest

Ik vind heeel erg goed. Goede bezig De best rijinstructeurs.

heel vriendelijk, rustig en duidelijk

ik heb de lessen heel fijn gevonden en heb daarna het examen in één keer kunnen halen. ik werd erg op mijn gemak gesteld en het was ook gezellig.

Perfect!

Het is 1 van de beste rijschool! Met top rij instructeurs. Bedankt voor jullie tijd en hulp!

Echt een aanrader en ook erg proffesioneel

Goeie duidelijk uitleg. Erg proffesioneel. Erg veel geleerd dankzij de rijinstucteur

Klantvriendelijk en goede les.

Kundige instructeur die goed les geeft en de leerpunten juist weet te benoemen. Verder altijd vriendelijk en denkt goed mee.

Hatseflats!

Toppers

In 1 x geslaagd, dat zegt voldoende!

Prefect!!

Professioneel ze nemen de tijd om je zo goed mogelijk voor te bereiden.

Geweldige rijschool !!

Je wordt warm onthaald nemen de tijd voor je. De rij instructeur is vriendelijk en geeft goed les! Ben super tevreden is echt een aanrader!

Geweldig en leerzaam

Top instructeur en leerzaam heb meer dan dat ik moest geleerd en de rijschool was ook top met betaling etc

Ik vond het goed

Uitstekende rijopleiding met goede hulp uit alle hoeken.

Ik heb het behalen van mijn rijbewijs te danken aan de goede organisatie binnen Collewijn en een uitstekende vriendelijke rij-instructeur! Prijs kwaliteit is bovendien ook goed!

Top ervaring

Top Teams de beste opleiders van Amsterdam