perfect, zeker aan te bevelen

Na schade aan trekhaak, hebben ze bij M. van der Weele auto`s ondanks tijd tekort door drukte en de hemelvaart mijn trekhaak in 1 dag vervangen. Grote klasse. Door snel en vakkundig optreden kon ik met een gerust hart verder genieten van mijn vakantie.

goede service, goed behandeld

Door het opgeven van een zoekopdracht, na 2 dagen al gebeld dat de wagen aanwezig was. Na een goed gesprek, het bekijken en een proefrit de wagen aangekocht. De auto is naar alle tevredenheid afgeleverd en dit binnen zeer korte tijd.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijke en bekwamen mensen. Geven altijd een goed advies, zelfs als dit betekend dat je NOG geen nieuwe of andere auto koopt bij ze. Zeer goede service en tegen een eerlijke prijs. Altijd behulpzaam en vervangend vervoer voor je geregeld. We komen al jaren lang bij deze garage. Ze zijn in een woord GEWELDIG.

• Reden bezoek Andere reden

perfect, zeker aan te bevelen

Wij zijn ontzettend tevreden met deze garage, hebben onze auto in 2012 gekocht, en hebben alleen maar lovende woorden over ze. Een super service, super mensen ook het personeel, je wordt er echt gehoord en als mens behandeld,en het belangrijkste, ze weten waar ze het over hebben.En dat allemaal tegen een zeer scherpe prijs. Waar vind je dat nog tegenwoordig.Super!!!

goede service, goed behandeld

Goede en snelle (persoonlijke) service. Ze doen wat ze beloven. En zeker niet onbelangrijk: voor een goede prijs...

perfect, zeker aan te bevelen

wat een verademing dit bedrijf! een garage die met je meedenkt. zeer plezierig, professioneel, goeie prijs/kwaliteit verhouding en goede service.

goede service, goed behandeld

Je kunt er altijd terecht voor vragen, reparaties, advies en dergelijke. De schade aan onze auto is naar alle tevredenheid afgewikkeld.

goede service, goed behandeld

M. van der Weele kent zijn klanten. Hierdoor een goed advies voor aanschaf nieuwe auto. Snelle levering.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

Goed en betrouwbaar bedrijf. Enthousiaste en vakkundige medewerkers. Kom al jaren van ver om de goede en snelle service.

goede service, goed behandeld

Zeer prettig contact, doen wat ze beloven. Heb mijn auto al jaren in onderhoud en denken altijd met me mee, zowel in kosten als in plannen.

goede service, goed behandeld

Hardwerkende familie. Fijne service.

• Reden bezoek Andere reden

Krimweg 76 A