goede service, goed behandeld

Persoonlijke aandacht en interesse voor mij als klant en deskundig voor mijn auto!

goede service, goed behandeld

Vriendelijk personeel, goede service !

Prima!!

goede service, goed behandeld

Wat een fantastische service, ik beveel dit bedrijf voor 100% aan!

goede service, goed behandeld

Mooie hyundai matrix gekocht met weinig km. De mensen van vd Weele zijn klantvriendelijk en geven vertrouwen af. Super tevreden zijn we terug naar Nijmegen vertrokken en besloten eigenlijk meteen om de auto bij vd Weele in onderhoud te houden. Toppie mensen van vd Weele ga zo door

goede service, goed behandeld

Een zeer prettig bedrijf waarbij de klant nog centraal staat. Keurige vlotte service.

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer goede service verleend!!

perfect, zeker aan te bevelen

We hebben in april 2016 voor het eerst een auto gekocht bij dit bedrijf en nog al wat technische problemen gehad in de eerste 6 maanden. Dit bedrijf heeft alle problemen opgelost en is dan ook zeer klantvriendelijk. Dit bedrijf is een voorbeeld voor alle garagebedrijven in Nederland. Zijn dan ook zeer tevreden en zullen hier zeker vaker een auto kopen en laten onderhouden!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb 4 weken geleden bij deze garage een Golf 6 uit 2010 gekocht die 17.000 KM heeft gereden . Mijn Golf ziet eruit alsof het een nieuwe auto is. De auto is stil en rijdt geweldig goed. Ik ben zeer tevreden over de auto en over de garage waar ik goed ben geholpen. Autobedrijf van M. van der Weele kan ik u aanbevelen ook voor hun zeer goede service. En adres die u kunt vertrouwen. Wijnand Kampman 26-6-2016 Almere

goede service, goed behandeld

Een aantal jaar geleden waren wij op zoek naar een 2dehands stationwagen. De auto welke aan al onze eisen voldeed hadden ze op dat moment niet op voorraad. Van der Weele is voor ons op zoek gegaan naar zo\'n auto. Hierbij dachten ze goed met ons mee. Ze hadden al snel een auto gevonden welke volledig voldeed aan onze wensen. Deze auto (Toyota) voor een nette prijs aangeschaft. Bij aflevering werden we niet geconfronteerd met allerlei bijkomende kosten. Netjes! Daar kunnen andere autobedrijven nog wat van leren. Over de kwaliteit van de geleverde auto zijn we ook zeer tevreden. De Toyota hebben we inmiddels een aantal jaar in onderhoud bij Van der Weele. Ook hier zijn we zeer tevreden over. Er wordt kwaliteit geleverd tegen een nette prijs. Daarnaast is er altijd een leenauto beschikbaar. Al met al is Van der Weele een garagebedrijf waar wij veel vertrouwen in hebben en wat kwaliteit levert tegen een nette prijs.

perfect, zeker aan te bevelen

Onze ervaring met dit bedrijf zijn zeer positief. De service en klantvriendelijkheid is zeer goed. Dit bedrijf is een aanrader.

goede service, goed behandeld

Zeer goede ervaringen met deze garage! Wordt altijd snel en correct geholpen. Goede service! Deskundig en goed personeel.

goede service, goed behandeld

Snelle service vriendelijk personeel je word gauw geholpen als je ergens mee zit

goede service, goed behandeld

Heb vorig jaar december een auto gekocht bij van der Weele. Ondanks dat men met de verkoop vertelde dat de auto schadevrij zou zijn, is toch gebleken dat de auto schade heeft gehad. De problemen die we in de garantieperiode hebben gehad zijn allemaal keurig opgelost. (van een deurgreepje tot een scheurtje in de lak) Ik kijk regelmatig op de website en als ik er een auto naar mijn zin voorbij zie komen koop ik hem weer bij van der Weele. Top garage.

goede service, goed behandeld

Heb mijn auto al geruime tijd bij hun in onderhoud na vervelende ervaringen bij andere garage\'s. Ben zeer tevreden over de service die ze bieden. Is er een probleem dan is 1 telefoontje genoeg en een afspraak op (zeer) korte termijn is bijna altijd mogelijk. De reparaties zijn snel en altijd naar tevredenheid en een kop koffie en leenauto staat altijd voor je klaar.

goede service, goed behandeld

Onze auto gebracht voor het onderhoud nadat we deze een aantal maanden daarvoor te hebben gekocht bij M. van der Weel auto\'s. Deskundige service en een aantal zaken keurig onder garantie vervangen zoals afgesproken bij aankoop. De overige zaken waren marktconform geprijsd. Een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

Wat een top garage. 1.5 jaar geleden een auto gekocht met Bovag garantie van een half jaar. Helaas naar 1.5 jaar liet de auto mij in de steek. Maar gelukkig was daar garage van der Weele!! Naar 1 belletje van 2 minuten was daar naar 30 minuten de hulpdienst ter plekke!! Gratis leenauto mee gekregen. En een dag later kon ik mijn eigen auto weer ophalen. En dit alles was ook nog services van garage van der Weele. Top garage super bedankt!!!!

zeer slecht, onaanvaardbaar

geen goede ervaringen. hier een auto gekocht en vanaf het begin een bekend probleem met de proefrit al bekend maar was volgens de verkoper een klein probleem wat direct verholpen zou worden. is toen inderdaad verholpen maar een aantal maanden later kwam het zelfde probleem weer voor de dag. ben toen terug gegaan en is toen weer verholpen maar weer maar voor een aantal maanden. meerdere keren gemeld en uiteindelijk door van de weele naar peugeot nederland gebracht. van de weele vertelde dat hun er niks mee konden en heb toen de auto weer terug gekregen weer iets later stond ik opnieuw stil met de auto en heb contact opgenomen met van de weele. echter voelde van de weele geen verantwoordelijkheid meer en liet mij staan. kortom een auto uit 2009 en vanaf de eerste dag een probleem wat niet verholpen is. in totaal 6x stil gestaan waarvan mijn vriedin 3x snachts alleen met de auto was. sinds het laatste gesprek het contact met van de weele verbroken omdat hij het niet wil oplossen

perfect, zeker aan te bevelen

Onze auto had problemen met de ontsteking. De auto is opgehaald door Van der Weele auto\'s en we kregen zelfs direct een leen auto. Auto is weer helemaal netjes gerepareerd. Van der Weele auto\'s een garage waar ze nog weten wat service en klant vriendelijkheid betekend. Wij komen zeker terug en raden iedereen deze garage aan.

voldoende, een redelijke ervaring

Alles netjes en volgens afspraak.

goede service, goed behandeld

Bij onze zoektocht naar een Opel Zafira OPC kwamen wij bij van der Weele auto\'s uit. Niet echt om de hoek maar zeker de moeite waard om deze afstand af te leggen. De verkoper was in onze ogen zeer vak bekwaam en eerlijk. Wij hebben de auto netjes afgeleverd gekregen dit overigens zonder extra aflever kosten. En rijden nu met veel plezier in onze nieuwe Zafira.

goede service, goed behandeld

wij hebben een citroen c3 x-tr via vd Weele auto`s aangeschaft , alles is bij de verkoop zeer netjes en volledig verzorgd. En we werden zeer goed geholpen,zeer klantvriendelijk zeker een aanrader . We zijn zeer content met deze auto . m.v.g. fam Bons Bolsward

goede service, goed behandeld

Nadat we de site en de prima revieuws hadden gezien hebben we besloten onze gebruikte auto bij vd Weele te kopen. Het eerste contact was plezierig en ongedwongen. Na een goed gesprek en overleg over de inruilwaarde van onze auto was de koop snel geregeld en er stond een schitterende auto binnen een week klaar. De trekhaak werd gemonteerd en er lag, zonder vragen, een nieuwe kentekenplaat voor de fietsdrager in de kofferbak! Klasse!

goede service, goed behandeld

Heb vandaag mijn derde auto bij dit bedrijf gekocht. Elke keer weer verbaasd over eerlijkheid en servicegerichtheid. Kwam alleen maar even naar een auto kijken. Werd direct klaargemaakt, radio overgezet en rekening mee naar huis. Geld kwam later wel. Petje af voor dit bedrijf.

perfect, zeker aan te bevelen

Zoals een \"WEEL\" moet zijn: betrouwbaar en kundig. Van der Weele verkocht mij zijn eerste auto.

Krimweg 76 7351 AW Hoenderloo

(055) 3780885