Vriendelijk geholpen, top service, betrouwbaar!

Problemen met mijn auto zijn naar volle tevredenheid verholpen. Tevens een bus gehuurd voor een verhuizing en ook hier ben ik erg tevreden over. Vriendelijk geholpen, duidelijke uitleg gehad. Zeker een aanrader om hier te komen voor onderhoud aan auto en om een bus te huren.

Een tien voor uw verhuurservice

Het huren van een bestelwagen ging eenvoudig, snel en betrouwbaar. Ongekende service!

Perfecte service

Ik huur een busje en of een kleine vrachtwagen altijd bij Auto Nijkrake. In de eerste plaats is de prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Een heel vriendelijke en correcte bejegening. Prima lui. Flexibel, schappelijk. kan altijd hondjes, steekwagens en of dekens lenen. Zit bij de prijs in. Het inleveren buiten kantoortijd is mogelijk. Dat geeft veel rust. je wordt niet opgejaagd door de tijd. Betrouwbaar, prima service en uitstekende prijs

Uitstekende service. Heb alleen maar lof over dit bedrijf

Super vriendelijk en denkt mee met de klant.

Vriendelijk, betrouwbaar

Ben geholpen door een hele vriendelijke meneer. Hij was welwillend en behulpzaam. Kon direct een busje meekrijgen tegen een hele goede prijs!

eerste indruk is erg goed

1 maal gebeld voor informatie, en er werd direct mee gedacht hoe iets te regelen was op zeer korte termijn (binnen 24 uur huren) en alles werd goed uit gelegd welke mogelijkheden er zijn en wat het gaat kosten. eerste indruk was dus erg goed.

Vakmanschap

Nu twee keer geweest en twee keer vakkundig geholpen. Had een probleem met mijn raam en ze konden er gelukkig meteen mee aan de gang. Tussendoor,volgens afspraak, telefoon gehad met een update en de keuzemogelijkheden. Om 17.00 kon ik hem weer ophalen en was alles netjes gemaakt. Ook de prijs van de reparatie viel mij mee. Volgende keer kies ik weer voor Auto Nijkrake

Voor mij een verademing, top, snel, goed, goedkoop en vriendelijk

Ik heb eigenlijk een hekel aan een auto huren, veel gezeik, veel papieren, veel borg, veel extra kosten en altijd wachten. Voor het eerst bij de heer Nijkrake een grote bus gehuurd, geen gezanik, normale borg, zacht prijsje, vult alles zelf en vlot in en last but not least, vrije kilometers. Heerlijke Mercedes automaat waar een loodzware bank van 2 delen van 2.90 makkelijk inpast. Ik leverde de auto weer netjes en vlot in en kreeg zonder er om te vragen een halve dag tarief, kijk zo win je klanten. Binnen een paar uur stond mij borg minus huur alweer op mijn bank rekening. Ik wilde eindigen met een leuke slogan op rijm, maar ja wat rijmt er nou op Nijkrake.

Goede service!

Bus gehuurd, avond ervoor opgehaald om de volgende morgen vroeg op pad te kunnen. Was allemaal geen enkel probleem. Keurig te woord gestaan. Allemaal top. Zeker voor herhaling vatbaar.

Prima service en goede wagen

Bakwagen met laadklep gehuurd voor een beurs. De Mercedes rijd uitstekend en de laadbak is ruimer (langer) dan bij de meeste andere verhuurders. Over de service niets dan lof, zeer meedenkend.

Goede snelle top service

Makkelijk geregeld, geen borg (zakelijke klant), verhuiskarreltjes erbij, km-vrij.................. top bedrijf! Hier huren we vaker onze bus!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede service en vertrouwen in de vaste klant.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1 woord geweldig. Ik wacht nog op de borg terug maar zal ongetwijfeld goed komen. Een aanrader!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super klantvriendelijk. Goede service. Meedenkend en flexibel in hun diensten.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf altijd goede en vriendelijke service. eerlijke behandeling en snel.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nuchter, vriendelijk, zo hoort het!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top geregeld zeer klantvriendelijk bedrijf, goede bussen en persoonlijke benadering .

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede, vlotte service.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De (auto van de) klant is hier koning! Super vriendelijk personeel, kundige medewerkers en afgelopen 10 jaar erg plezierig zaken mee gedaan. Topbedrijf en voorbeeld voor veel autobedrijven.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede service\r\nEn klantvriendelijk

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn auto gaat altijd voor onderhoud naar garage Nijkrake. Goede service, eerlijk advies, en vakbekwaam personeel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service! Wij hadden op korte termijn een bus nodig om een keuken te vervoeren. Binnen een dag geregeld

Beitelstraat 8 7556NB Hengelo