goede service, goed behandeld

Auto gekocht aan van Gestel. In mijn ogen een eerlijk en goed bedrijf. Heb wel eens anders meegemaakt.

goede service, goed behandeld

Heb op 24 mei 2013 bij Autobedrijf Van Gestel een Mercedes A-klasse gekocht waarbij een Ford Fusion is ingeruild. De manier waarop wij (mijn vrowu en ik) te woord werden gestaan kwam zeer vriendelijk, deskundig en betrouwbaar over. De eigenaar, Jan van Gestel, was o.i. zodanig open en betrouwbaar dat de deal binnen een half uur werd gesloten. Onze eindconclusie: dit bedrijf is een AANRADER.

voldoende, een redelijke ervaring

Auto verkocht aan van Gestel. In mijn ogen een eerlijk en goed bedrijf. Heb wel eens anders meegemaakt. Dus zeer positief betrouwbaar, redelijk en eerlijk.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Gisteren (5-01-2013) vanuit Emmen naar Eindhoven gereden om een MB E200 Kompressor hier te bekijken. Ik kende het bedrijf niet, dus het was ook voor mij een gok, maar na de positieve beoordelingen via BOVAG.NL dus toch de gok genomen. Bij aankomst werd de MB net gewassen en na een korte kennismaking mochten we direct een proefrit maken. De auto was in 1 woord PERFECT onderhouden! Ik kon geen enkel minpunt vinden. Zelfs alle reparatiefacturen van de vorige eigenaar lagen nog in het dashboardkastje. Na de proefrit heb ik besloten de auto te kopen. Eigenaar was erg makkelijk en het was heel erg prettig zaken doen. Ik beveel dit bedrijf zeker aan en zal ook zeker de site in de gaten houden voor eventuele andere auto aankopen.

goede service, goed behandeld

Ik heb bij Autobedrijf Van Gestel in mei 2012 een mooie BMW 530D gekocht. En hoewel de auto er perfect uitzag, en heerlijk reed, bleken er toch wat kleine dingetjes te zijn aan de auto. Na contact hierover met Jan, bood hij aan alles tiptop in orde te maken. Binnen een week was alles geregeld. En was de auto in perfecte staat. Jan, dankjewel!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

Hoi, 2,5 maanden geleden een auto gekocht bij dit bedrijf. Tot nu toe geen enkel probleem. Vandaag de auto helemaal na laten kijken bij mijn garage. Ze hebben niets kunnen constateren. Kortom een perfecte auto gekocht. Ook zat er een sportfilter op de auto. Ik wilde die niet, maar wilde een originele. Ze hebben hem besteld en er kosteloos ingezet. Ik ben dus hartstikke tevreden en kan dit bedrijf dan ook aanraden.

goede service, goed behandeld

Mijn eigen auto ingeruild op een nette Fiat Grande Punto. Eerlijke man, nette ontvangst en fijne eerlijke gesprekken gehad over de auto\'s. Fiat Grande Punto moet binnekort nog wel door de 1e APK, verwacht hier verder geen bijzonderheden. Auto kon ter plekke worden betaald, overgeschreven en meegenomen naar huis, een afleverbeurt hebben we achterwege gelaten. Naar mijn mening een topzaak!

goede service, goed behandeld

Geachte lezers Ik heb bij dit bedrijf mijn BMW 530i gekocht, de auto was bij aflevering netjes gewassen en zag er zeer netjes uit. Evenals het terrein waar het bedrijf zich bevindt. De mensen hebben mijn netjes behandeld en de transactie was vlekkenloos verlopen. Met andere woorden kan ik niets op Autobedrijf van Gestel aan merken. Mvg R. Kusters

perfect, zeker aan te bevelen

De Heivelden 8 5591 RB Heeze