goede service, goed behandeld

zeer net auto bedrijf waar alleen nette auto\"s te koop staan.

goede service, goed behandeld

ben gastvrij ontvangen bij dit bedrijf aardige mensen en een relaxte sfeer

perfect, zeker aan te bevelen

- man om man en woord om woord van de heer Van Gestel, ook nadat al is geleverd; - je krijgt snel antwoord zowel per email en per telefoon; - eerlijke en deskundige communicatie (geen druk en geen \"afkraken\" van je eigen auto); - ook goede prijs voor inruilauto gerkegen; Ik ben zeer tevreden en zou hier zo weer een auto kunnen inruilen en kopen.

goede service, goed behandeld

Ik werd goed geholpen. Verkoper kon mij veel vertellen over de auto. Ik werd fijn geholpen.

goede service, goed behandeld

Goede communicatie en betrouwbaar. Heb een auto ingeruild en een goede eerlijke auto ervoor terug!

perfect, zeker aan te bevelen

Bij dit autobedrijf terecht gekomen door een auto op autoscout. Ze hebben een goede en mooie selectie van auto\'s voor scherpe prijzen. Zeer vriendelijke ontvangst en goede uitleg mocht direct een proefrit maken. Afspraken worden nagekomen en nu super blij met mijn nieuwe auto. Voor mijn volgende auto ga ik zeker weer langs ondanks de afstand.

perfect, zeker aan te bevelen

In een woord TOP, autobedrijf Van Gestel heeft mij geholpen aan een prachtig en vooral super goede auto. Helaas bleek een slang van de koelvloeistof los te zitten, en ik kon hierdoor niet verder rijden. Ik heb de eigenaar van autobedrijf van Gestel gebeld en ik voelde me meteen geholpen! Door de super goede service zat ik, ondanks het feit dat het weekend was, binnen een paar uur weer in de auto en kon ik weer rijden! Zo een goede service heb ik nog niet gezien, en ik heb er dan ook de volste vertrouwen in dat ik in goede handen ben bij Jan van Gestel. Ik kan geen enkel negatief punt verzinnen, hierdoor krijgt dit bedrijf voor mij een dikke 10 en als iemand mij vraagt waar hij / zij het beste een auto kan kopen dan zeg ik \'Autobedrijf van Gestel\'!

goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijke ontvangst en goede uitleg, afspraken worden nagekomen en alles is netjes afgehandeld, er wordt de tijd genomen die je nodig hebt en ook op vragen die je vanuit huis stuurt wordt snel op geantwoord, prima en kundig bedrijf een aanrader!

goede service, goed behandeld

Goede service, opgehaald van her station, prima koffie. Alles wordt gemoedelijk en snel afgehandeld.

perfect, zeker aan te bevelen

Top service ervoor tijdens en na de koop!

Goede ervaring gehad.

perfect, zeker aan te bevelen

Buiten openingstijden gekeken naar een Audi A4. Top service en een goede prijs / kwaliteitsverhouding. Ga zo door!

goede service, goed behandeld

Een warm welkom bij Jan van Gestel. Eerlijke heldere uitleg en prettig onderhandelen, waarbij beloftes nagekomen zijn. Wij kunnen iedereen aanraden eens te kijken in hun wagenbestand.

goede service, goed behandeld

Je wordt vriendelijk ontvangen, netjes en respectvol te woord gestaan, geven goede uitleg, en komen hun afspraken na !!! De kopjes koffie doen het ook altijd goed. Kortom bij een eventuele volgende aankoop gaan we toch eerst daar kijken !!

goede service, goed behandeld

Autobedrijf van Gestel is deskundig, recht door zee en levert goede kwaliteit. Ik ben zeer tevreden over de diensten inzake de aankoop van mijn nieuwe auto en inruil van mijn huidig auto!

perfect, zeker aan te bevelen

Na lange rit vanuit noordholland, vriendelijk ontvangen, goed advies en zeker meedenkend met de klant. Geen verkooppraatjes, maar eerlijkheid. Dus mensen ook al kom je van ver kan ik jullie autobedrijf van gestel zeker aanraden.

goede service, goed behandeld

Heb daar een Jeep Compass gekocht Zeer correct bedrijf We zijn goed geholpen door eigenaar Jan van Gestel niets is te veel Het is zeker de moeite waard om daar te gaan kijken voor een auto Keurig bedrijf ziet er gelikt uit Doen wat ze zeggen

goede service, goed behandeld

Een plezierig gevoel. Je wordt netjes behandeld.

goede service, goed behandeld

Fijne verkoper, en uiteindelijk een fijne punto gekocht. Alles ging vlotjes en goed geregeld. Op naam zetten kon volgens mij op locatie (alweer meer dan een jaar geleden gekocht), en dat is ideaal! Wel veel drama met de airco (kosten: 2000 euro) maar daar kan het bedrijf natuurlijk niets aan doen. Ook na anderhalf jaar krijg ik nog prima service van ze mbt opvragen van reparatiefacturen. Al met al een aanrader.

goede service, goed behandeld

Leuke mensen, top wagen gekocht voor een mooie prijs.

zeer slecht, onaanvaardbaar

heb auto bij dit bedr.gekocht zo als gezien. auto-radiois uitgeboud terwijl ik deze mee betalt heb.is vrkocht met trillende banden. naar 2keer uitgebalancert te zijn is het nog het zelfde. maar dit auto-bedr zol ik nooit of de never iemand aanraden ik find het oplichtereij mag nog wel werk van zoiets verkop jij toch niet. erst reparen of sloop auto-bedr. had het geld binnen en jij bend bedankt datis prima service maar nooit meer en auto van dar m.v.g. de hr dittrich

goede service, goed behandeld

Inmiddels al een aantal dagen verder en de auto rijd heerlijk. Mijn auto ingeruild voor een andere auto. Het is een familiebedrijf en dat maakt het allemaal net wat aangenamer. Jan is de eigenaar en samen met zijn zoon runnen ze de zaak. Het zijn leuke en betrouwbare mensen. Jan is begripvol,ik had een papiertje kwijt geraakt van de auto. Toch alles netjes kunnen afhandelen zoals het was afgesproken. Zelfs mijn cd is nog met de post terug gestuurd. Deze autobedrijf doet goed zijn werk om klanten tevreden te houden en ook jij als koper een fijn en goed gevoel in je nieuwe auto kan rijden. Ook al is de auto al bij mij thuis ze zijn altijd bereikbaar voor vragen. Kortom TOP!

goede service, goed behandeld

Wij hebben bij Autobedrijf v Gestel een hele mooie BMW gekocht, we hadden wat afspraken gemaakt wat er nog aangepast moest worden deze zijn ze netjes nagekomen. Super service en afspraak is afspraak, bij de volgende aanschaf gaan we zeker eerst bij Autobedrijf v Gestel kijken. L vd Elzen Gemert