Ik heb deze garage op basis van de al bestaande reviews gevonden en de reviews kloppen: klantvriendelijk, meedenkend, oplossend, service gericht. De gekochte auto bleek toch wat problemen te hebben maar alles is door Jan van Gestel naar volle tevredenheid opgelost en de factuur van reparatie betaald.

Top Service!

Had een auto gekocht die na een maand moeilijke elektrische problemen kreeg. Jan gebeld, met de vraag of we de auto eventueel konden omruilen, omdat we het vertrouwen in de auto verloren hadden. Jan reageerde meteen positief en binnen 2 dagen gingen we met een prachtige andere Audi naar huis. Top Service!!

Prima eerlijke & snelle servive

Komt afspraken na!!

Een man van zijn woord!

Vette pech. Mooi weer, dus lekker toeren met de cabrio. Blijkt er een sensor van de elektrische cabrio-kap defect te zijn. Er zitten er 6 in! Jan zijn woorden, "kan de auto niets aan doen, kun jij niets aan doen en ik ook niet", "Laten maken, bij jou in de buurt en de kosten worden gedeeld". Ik woon 85 km bij Jan van Gestel vandaan, vandaar zijn voorstel. En dan te weten dat ik de auto zelf zonder garantie had gekocht! Dus in principe zijn de kosten voor mijn rekening. Binnen 1 dag had Jan de helft van de kosten overgemaakt. Wanneer ik er aan toe ben, weet ik waar ik als eerste ga kijken voor een andere auto! Jan van Gestel, Chapeau en bedankt!

Weer top!

2e auto in een jaar bij Jan gekocht. Deze keer een prachtige Renault Clio RS uit 2015. Het was allemaal weer perfect geregeld. Jan bedankt weer. Tot de volgende.

Zoals het hoort, Top!

BMW Z-4 Roadster gekocht. Normaliter een auto waar je toch voorzichtig mee moet zijn v.w.b. vorige eigenaar, schade en onderhoud. Jan wist er alles van en het klopt allemaal. Het is een 100% betrouwbare schadevrije NL auto met bekende onderhoudshistorie. Verborgen problemen zijn niet te verwachten, maar mochten deze zich voordoen dan ben ik er van overtuigd dat Jan zijn belofte nakomt. Heel prettig en betrouwbaar zaken doen met Jan van Gestel.

Zeer professioneel

Top bedrijf, komt zijn afspraken na, veel respect voor Jan, zeer goed geholpen, Mercedes gekocht en Jan heeft in een perfecte Nieuwe staat opgeleverd zoals hij ook zei, hele mooie auto’s heeft hij staan, en mocht je een auto naar keuze bestellen dan regelt hij dat ook , top Jan

Klantgerichtheid ten top!!!

Ik heb vorige week bij Jan van Gestel een Audi A4 B9 gekocht. Ook al ben ik keurig geholpen, vriendelijk, netjes en proffesioneel is dat niet hetgeen waarop je een bedrijf ECHT kunt beoordelen.... Het is juist wanneer iets niet helemaal loopt zoals gepland dat je kennismaakt met de ware aard van een bedrijf. In mijn geval blijkt er naar alle waarschijnlijkheid iets mis te zijn met de versnellingsbak. Vanaf het eerste moment dat ik dit kenbaar heb gemaakt aan Jan van Gestel is dit zeer proffesioneel en klantgericht opgepakt! Jan stelde mij gelijk gerust en verzekerde mij dat het euvel zou worden opgelost. Op zijn verzoek ben ik naar Audiparts in Veghel gereden aangezien zij specialist zijn en Jan hier veel zaken mee doet. Audiparts heeft een voorlopige diagnose gesteld en deze is dat het waarschijnlijk de versnellingsbak zal zijn. Een euvel wat best kostbaar kan zijn. Echter voor Jan geen enkele reden om moeilijk te doen. Zonder enig twijfel heeft hij Audiparts opdracht gegeven dit te maken en een reparatie afspraak is gemaakt waarvan de rekening naar Jan zal gaan. Dit is klantgerichtheid ten top!!! Jan van Gestel is voor mij een bewezen bedrijf die goeie auto's naar alle eer en geweten probeerd te verkopen. Mocht er onverhoopt toch iets met de auto zijn dan is hij een man van "afspraak is afspraak" en "woord is woord" en zorgt hij voor een nette en correcte afhandeling! Desondanks dat de daadwerkelijk reparatie afspraak nog moet plaatsvinden heb ik er het volste vertrouwen in dat Jan dit netjes oplost. Met de ervaring die ik nu met dit bedrijf heb zou ik het eenieder ten zeerste aanbevelen. Je kunt hier prima in alle vertrouwen je hard verdiende centjes spenderen......

Komt afspraken na m.b.t. Inruilwaarde.

Heb een goede inruilprijs gekregen voor mijn auto. De auto die ik van Jan gekocht heb stond aangegeven als zijnde Nieuwstraat en dat was ook zo.

Mooie Mercedes a160 gekocht ben er super blij mee

Perfect geholpen en blij met me aankoop

Prachtige BMW X3 gekocht. Alles perfect geregeld.

Top ervaring!

Bij dit bedrijf terecht gekomen voor de verkoop van mijn Mercedes. Volgens afspraak geholpen, enorm aardige eigenaar. En wat een prachtige auto’s heeft hij staan. Als we in de toekomst toch weer terug gaan naar 2 auto’s, weet ik waar ik moet zijn!

Man van zijn woord ,en zo hoort het ook

Bmw X1 2.0 X drive gekocht bij Jan , prettige man om zaken mee te doen zo hoort het zich toch ook ,ga lekker genieten van mijn BMW ,heb mijn auto bij hem in kunnen ruilen . Groetjes Rich

Prima auto gekocht

Mercedes C200 gekocht naar volle tevredenheid en heb mijn eigen auto (Audi A4) kunnen inruilen

Zeer betrouwbaar

Vorig jaar BMW X 1 bij Jan van Gestel gekocht. Airco instelling gedurende eerste maanden niet optimaal. Binnen garantie door BMW service prima door Jan van Gestel opgelost. Uitermate betrouwbare garage.

Perfect geregeld!

Ongeveer 2 weken geleden hier mijn oude Audi A6 ingeruild op een jonger model Audi A6 Avant S line. Over de telefoon hadden we het al gehad over de prijs en eigenlijk waren wij er zo uit. Eerlijke prijs gekregen voor mijn eigen auto welke ik in te ruilen had. Het contact heb ik persoonlijk als zeer prettig ervaren. Jan heeft alle tijd genomen om alles af te wikkelen, kunnen andere autobedrijven nog wat van leren. Wat mij betreft kom ik hier in de toekomst weer, ook al moet ik er 2uur voor rijden.

Top bedrijf !

31 juli hebben wij bij Jan van Gestel een Kia Rio gekocht. De auto had op dit moment nog maar 1 maand APK, ik vond dit geen fijn idee en zei dit tegen Jan. Geen probleem. Ik kreeg de auto met een nieuw geleverde apk en als er kosten uit zouden komen hij deze voor zijn rekening nam (dit kreeg ik zwart op wit). Ook had de auto een bult op de band en kreeg ik een nieuwe autoband vergoed! De auto rijd heerlijk en ben erg tevreden! Verder een erg meedenkende, aardige man. Zeker aan te bevelen!

Vandaag een Hyundai IX35 gekocht voor de vrouw en de andere auto ingeruild bij J van Gestel. We kwamen om 16.00 binnenvallen na verscheidene bezoekjes bij andere zaken voor een IX35. J van Gestel bood ons een goede prijs voor de auto en de prijs was gauw gemaakt. Een hele fijne mens.

Persoonsgericht en oplossingsgericht

Dhr. Van Gestel is bereid mee te denken naar eventuele extra opties die we nodig hadden in de auto, en maakt dit prima in orde. Betrouwbaar, dit alles in een persoonlijke sfeer.

Zeer goed geholpen en komt afspraken na.

Na telefonisch contact te hebben gehad een afspraak gemaakt op locatie, doet zeker aan mijn verwachtingen ook qua inruil goede prijs gehad, oh ja en de koffie was lekker.

Super bedrijf fijne vent die jan !!!!!!!

Prettig zaken doen en betrouwbare auto's verkoop hij echt toppie

Super goed helemaal top

3 maanden geleden bij jan een andere auto gekocht . Maar daar kreeg ik wat problemen mee Maar dat weer super opgelost door jan en ben dr superblij mee hoe het geregeld werd Perfekt !!!!!

Super bedrijf perfekt geholpen

Ik heb 3 maanden geleden bij jan een auto gekregen Maar kreeg daar wat problemen mee Nu heb jan dat perfekt geregeld en opgelost echt perfekt

Super bedrijf goeie service en een vriendelijk man de eigenaar

Heb bij jan een auto gekocht 3maanden geleden en ik had wat problemen met de auto . Maar dat heb jan perfekt geregeld en opgelost super blij mee

Super bedrijf goeie service en een vriendelijk man de eigenaar