perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super altijd zin in jou lessen gehad!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne rijschool. Altijd een goede sfeer in de auto en de extra aandacht wordt gelegd op de knelpunten die bij jou van toepassing zijn!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer prettige en relaxte ervaring om hier les te doen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ervaring met dit bedrijf is zeer goed. Ben erg blij dat ik deze rijschool gekozen heb.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede lessen, hele fijne rij instructeur, comfortabel en relaxt rijden terwijl het ook heel leerzaam is! 100% aan te raden!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd gezellig! Ik werd op een fijne manier op mijn fouten gewezen en ik mocht ook fouten maken.\r\nDe lessen waren goed op maat en ik werd perfect voorbereid op mijn examen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik heb een puntje laat leerlingen een paar keer in het donker lessen.voor de rest goede rijschool leuke gezellige lessen af en toe streng doch rechtvaardig. 1 ste keer geslaagd. zeer aanbevolen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Atijd gezellig in de auto wat zorgt voor een prettige en veilige leeromgeving. Goede begeleiding in de auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service, lessen goed per persoon aangepast.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijschool, heel persoonlijk en ze bereiden je goed voor!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb leuke leerzame lessen gehad en de theorie cursus was ook erg handig en leerzaam.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring tijdens maar ook buiten de lessen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb erg tevreden over de rijlessen bij Laura! Ze laat je echt op je gemak voelen maar ze weet ook wanneer ze streng moet zijn. Daarnaast laat ze je opgaan zodra je het ook echt in één keer kan halen wat een vertrouwd gevoel geeft.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige rijschool met zeer goede instructeurs! Hier leer je goed autorijden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer relaxte sfeer in de auto, ook bij het maken van fouten.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede begeleiding en het is ook altijd gezellig

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijschool, ze nemen echt de tijd voor je en leggen alles heel goed uit. Ik voelde me altijd op mijn gemak.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede rijschool, alles wordt goed uitgelegd!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super gezellig, leerzaam en zeker aan te raden!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De lessen met Laura heb ik altijd erg fijn gevonden, er was altijd een fijne sfeer in de auto (soms iets te gezellig haha). \r\nOok bij mijn dipje vlak voor mijn rijexamen heeft ze meteen alles ingezet om te zorgen dat ik toch zou slagen. Dit alles heeft gezorgd dat ik met vertrouwen in de auto zat bij mijn examen en deze dan ook in een keer heb gehaald.\r\nIk zal jullie zeker aanbevelen als iemand op zoek is naar een rijschool!

Berg 120

5508AZ Veldhoven