goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring ! Ook al heb ik weinig tijd gehad voor m\'n lessen werd er goed meegedacht door de rijschool !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en betrouwbare rijschool. De lessen zijn leuk, gezellig en leerzaam

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn lessen waren super samen met Laura daar na in een keer me rijbewijs gehaald super leuk gehad zeker een aanrader voor André

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijscholen zijn (als je geen slechte leerling bent) lastig te vergelijken omdat je er maar één hebt in je leven, maar ondanks dit gebrek aan vergelijkingsmateriaal kan ik iedereen ervan verzekeren dat je bij Vrancken prima op je plek zit. Rob en Laura zijn twee geweldige instructeurs. Ik zou ze zeker aan iedereen aanbevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super fijn! Goede en duidelijke lessen waar alles rustig wordt uitgelegd en als er nog meer uitleg nodig is, zonder problemen wordt gegeven. Ook is er tijd voor een grapje waardoor je ontspannen in de auto zit.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Door de rust en kalmte die Rob uitstraalt zijn de rijlessen zeer aangenaam. Ik heb me altijd op mijn gemak gevoeld in de auto, en dat is zeer belangrijk. Daarnaast is Rob ook nog eens een gezellige vent. Ik vind het zeer knap hoe Rob tijdens een les de theorie van het autorijden met praktijk weet te combineren. Dit is erg leerzaam.\r\n\r\nEen kleine kanttekening zou kunnen zijn dat je soms een minuut of 5 te laat aankwam. Maar dit heb ik persoonlijk nooit als storend ervaren.\r\n\r\nGa zo door en je zult nog vele anderen aan hun rijbewijs helpen! Succes!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede duidelijke en gezellige lessen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede begeleiding en ondersteuning!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer fijne rijschool, ik merk dat Rob en Debbie meteen weten wat ik denk en dus heel goed daar op inspelen. Er hing ook altijd een hele goede sfeer in de auto en dat maakte het lessen zeker leuk!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service als ik het allemaal opnieuw zou moeten doen zou ik zeker terug gaan

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede rijschool met aardige en deskundige instructeurs. \r\nDe kwaliteit van de lessen en de lesauto\'s zijn goed en lessen nemen is gewoon heel leuk bij deze rijschool!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb niet alleen heel veel geleerd bij jullie, maar het ook altijd gezellig gehad. Rob is een geweldige leraar: heel eerlijk maar niet bot, en hij houdt de humor er altijd in. Ook bleef hij vertrouwen in me hebben toen ik het even niet meer had. Had voor geen goud een andere rijschool willen hebben!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super instructeurs, fijn om een goede band te hebben met je instructeur, dan kan je alles vragen en ben je niet bang om fouten te maken. Het inplannen van lessen vind ik niet ideaal, wanneer je het een keer vergeet moet je vaak een paar weken wachten voor je weer kan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De sfeer tijdens het tijden was prettig. Je kreeg alles stap voor stap uitgelegd waardoor het duidelijk was. Ook werden er dingen als tips gezegd en dan kan verbeterpunten beter maken. Ik heb het erg naar mijn zin gehad in de auto.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als vertrouwd en kundig bedrijf ervaren.\r\nMeedenkend en eerlijk.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb met plezier de rijlessen gevolgd, ookal was de instructrice relatief steng ;)\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden met rijschool Vrancken. Ondanks dat ze het erg druk hebben doen ze hun uiterste best om de lessen zo persoonlijk mogelijk te maken en ze begeleiden je rustig en respectvol.

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon een goede rijschool! Soms had ik wat moeite met bepaalde dingen maar werd er naar andere oplossing gezocht zodat ik bepaalde technieken wel zou gaan onthouden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele fijne rijschool leuke gezellige en leerzamen lessen gehad met Laura!

voldoende, een redelijke ervaring