goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne ervaringen met het lessen. Mogen soms wel iets klantgerichter zijn. Verder altijd met plezier gereden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, erg gezellig. Ze kijken goed naar wat je nodig hebt en waar je wat meer oefening nodig hebt.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rob en Angela stoppen veel tijd en energie in hun leerlingen. Zo heb ik het ervaren. Bedankt voor alles. Jullie zijn top!!!!

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede rijschool inplannen werkt goed als je het een keer bent vergeten kan je gewoon je tijden door sturen en maakt hij een plekje voor je vrij.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima rijschool, Rob heeft Twan ontzettend geholpen met het halen van zijn theorie.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze zijn niet de goedkoopste en niet de duurste. Je word behandeld met respect en liefde kort om ik vind het een super rijschool!!!!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik vond de lessen super fijn, ik voelde me op mijn gemak en leerde veel tijdens de lessen. ook waren de lessen gezellig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gezellig en leuk!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima, goede rijlessen met kundige instructeurs.\r\nJe wordt uitstekend begeleid en aan je zwakke punten wordt aandacht besteed.\r\nEen van de weinige rijscholen die niet gericht is op het laten slagen van zoveel mogelijk mensen, maar die zich focust op het afleveren van zoveel mogelijk kundige bestuurders die na het halen van het examen wel zelfstandig de weg op kunnen. Enige verbeterpunt zou het inroosteren kunnen zijn, omdat de plaatsen al vol waren heb ik soms tot 12 uur in de nacht gewacht tot het volgende inroostermoment open ging, zodat ik kon inroosteren.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een leuke rijschool die rekening met jou persoonlijk houdt, ze kijken naar hoe je bent en waar je aan toe bent. Ook blijven ze innovatief in het verzinnen van manieren om je iets aan te leren en helpen ze je wanneer je moeite hebt met het inplannen van lessen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik was op m\'n gemak vanaf de eerste les. Rob en Angela leren goed rijden en maken er tegelijk een gezellige rit van. Ik kan deze rijschool aan iedereen aanraden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede rijschool met persoonlijk contact.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Was heel gezellig met jullie, ben blij dat ik bij jullie heb gereden, bedankt!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf werkt met een vaste, goede structuur en bespreekt mogelijkheden op alle gebieden en beantwoordt vragen wanneer nodig.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Is mij heel goed bevallen!