perfect, zeker aan te bevelen

Sinds 5 maanden een camper gekocht bij Liba campers, na eerst vele bedrijven bezocht te hebben 2x Liba bezocht, zijn we gegaan voor de deskundigheid van Bart en zijn personeel. Wij zijn uiters tevreden over het meedenken en uitvoeren van het kopen van een camper, zij nemen alle tijd om goede voorlichting te geven. De service is zeer goed, als er iets aan mankeert wordt het direct en zonder zeuren opgelost, en er zelf aan denken wat afgesproken is. Liba campers ga zo door. Groet Cor en Carla

goede service, goed behandeld

Goede ervaring met Liba. Ben vaste klant. Vriendelijke Bart en een luisterend oor. Hebben hier zojuist weer een andere camper gekocht. Dit doe je alleen maar als je vertrouwen hebt in het bedrijf

goede service, goed behandeld

Het was voor ons de eerste keer dat wij een bezoek brachten in verband met een onderhoud aan onze camper. Wij werden vriendelijk ontvangen en de service die wij hebben ervaren ondanks dat wij de camper niet bij LIba hebben gekocht was zeer net. In de toekomst rijden wij naar Liba voor eventueel reparatie en onderhoud. Dit bedrijf krijg van ons een tien voor vriendelijkheid en de begeleiding van onderhoud.

goede service, goed behandeld

Ondanks, dat wij onze camper niet bij Liba Campers gekocht hebben staan wij iedere keer versteld van de geweldige service, die ons geboden wordt. Van ons krijgen zij oprecht een 10!

goede service, goed behandeld

Wij hebben een zeer goed gevoel bij LIBA campers. Altijd worden we met een lach ontvangen. Voor onze kleine problemen is er een luisterd oor en alles wordt naar tevredenheid opgelost. Ook aan een goede klantenbinding wordt actief gewerkt. Zo is er enige tijd geleden een avond georganiseerd voor de klanten met een uitgebreide voorlichting over de IN - en OUTS van het Camper gebruik. Was een uitstekende avond, zeer nuttig!!! Wij hopen nog vele jaren als klant met LIBA campers samen te kunnen werken.

goede service, goed behandeld

Ondanks dat ik mijn camper niet bij deze firma heb aangeschaft is de service heel goed. Ook de fabrieksgarantie hebben zij uitgevoerd

goede service, goed behandeld

Ja ik heb hele goede ervaringen met Liba en zal ze ook altijd aanbevelen bij andere mensen. Ik heb ook ervaringen bij andere camperdealers, maar die zalm ik aan andere mensen niet aanbevelen. Bij Liba staat de klant hoog in het vaandel, niet allen de nieuwe klanten, maar zeker de bestaande klant. Hun devies is nieuwe klanten winnen is niet moeilijk, maar bestaande klanten tevreden houden is noodzaak. Het is een familiebedrijf met een warm hart voor hun klanten en service is 100%. Wat men belooft komen ze ook na.

perfect, zeker aan te bevelen

Bij aanschaf onderhoud reparaties advies sevice en behulpzaamheid scoort Liba campers voor mij een 10

perfect, zeker aan te bevelen

Bij aankoop niet opdringerig,wel desgevraagd deskundig advies met soms verwijzing naar goedkopere alternatieven.Mankementen ook na garantie vakkundig tegen redelijke prijs,soms zelfs gratis gerepareerd.Altijd het gerepareerde met mij bekeken en besproken.Bij spoed altijd direct geholpen.Personeel neemt tijd voor vragen.Bedrijf en terrein altijd netjes opgeruimd.Ik heb het gevoel hier eerlijk,vakkundig en vriendelijk behandeld te worden sinds 2003.Dergelijke bedrijfsvoering zal altijd zijn vruchten afwerpen.

perfect, zeker aan te bevelen

Liba is een bedrijf waar je graag een camper koopt en onderhoud laat plegen de vakmanschap eerlijkheid en betrouwbaarheid staan bij hun hoog in het aanzien het aankopen van een camper is een dure aangelegenheid waar veel zorg aan is Liba geeft je alle ruimte om over dit soort aankopen na te denken . Het advies wat deze mensen geven is van hooge kwaliteit ook de nazorg sevice en onderhoud kennen geen grenzen dag en nacht staan ze voor je klaar .Het is een bedrijf wat ik bij een ieder kan aanraden ga zo door het is voor ons als klant een hele geruststelling om zo\'n bedrijf te kennen .

perfect, zeker aan te bevelen

Zeer Goed advies bij de aanschaf van mijn nieuwe camper zeer goed te vreden over de service en onderhoud. Zeer fijn contact met Bart Schoons en zijn medewerkers.

goede service, goed behandeld

een heel fijn bedrijf om zaken mee tedoen en pretige mensen en een heel goede service

perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige service en kennis. Kwaliteit staat bij dit berdrijf bovenaan!

perfect, zeker aan te bevelen

Ik heb in juni 2012 bij Liba een nieuwe Burstner kampeerauto gekocht. Na korte tijd gebruik viel ons een irritant geluid in de cabine op. Liba is direct aan de slag gegaan om dit te verhelpen, en het was in eerste instantie ook wel gereduceerd. Maar wij bleven ons toch nog ergeren aan het overblijvende geluid, een soort van voortdurend ritselen, onder het rijden. In overleg heb ik na onze vakantie de camper weer naar Liba gebracht. Daar heeft men werkelijk alles gedaan, mede in overleg met Burstner zelf, om dit probleem op te lossen. En door hun doorzettingsvermogen om dit echt op te lossen, is hen dit uiteindelijk ook gelukt! Waar wij uiteraard heel blij mee zijn! Ik ben heel erg tevreden met deze dealer, die in mijn ogen een zeldzaam hoog niveau van service in de praktijk brengt.

perfect, zeker aan te bevelen

Wij gingen naar de beurs in Dusseldorf \" ALLEEN MAAR KIJKEN \" naar de de Arto prachtig maar helaas geen interesse in onze camper Hymer van 1 jaar oud. Toen kwamen wij Bart van Liba campers tegen en hebben onze wensen kenbaar gemaakt alles kon maar moest af fabriek Burstner gebeuren. Wij hebben het koopcontract aldaar getekend EN ZIJN ENORM BLIJ MET DEZE AANKOOP. Bart nogmaals bedankt voor alles.

goede service, goed behandeld

Kom al jaren, zei het incidenteel, bij Liba Campers. Men is gastvrij, neemt tijd voor de klant en ze weten waar ze mee bezig zijn, deskundigheid dus. Dat vind je niet overal. Mari Kapteijns.

• Reden bezoek Andere reden

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

perfect, zeker aan te bevelen

In oktober 2011 een nieuwe Pilote camper besteld, prettige onderhandelingen, goed advies en de camper werd op tijd geleverd. Sinds maart ca. 11000 km gereden zonder problemen. De kleine opleveringsklachten zijn goed verholpen en de schade welke tijdens de reis werd aangebracht is ook naar de volle tevredenheid opgelost. Prima bedrijf

Hamsestraat 16 A

5298NA Liempde