goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne zeer netjes uitziende Volkswagen golf gekocht uit 2012 en vooral veel complimenten voor de klant vriendelijkheid. Een fijne garage!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede verkopers

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De manier van benaderen was prettig, vlot.\r\nPrima uitleg. Alles afgehandeld zoals afgesproken.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bob heeft ons naar volle tevredenheid geholpen met de aanschaf van de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon ,fijn en eerlijk bedrijf

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf BehulpZaam flexibel en top kwaliteit ben heel blij met mijn nieuwe auto. Goede prijs kwaliteit verhouding

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel vriendelijk correct en betrouwbaar geholpen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf. Fijn geholpen en alle afspraken worden keurig nagekomen. Zeker aan te bevelen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf wederom fijn geholpen bij dit bedrijf, komen gemaakte afspraken goed na lekker no-nonsense.\r\nFijn gesprek gehad met Mark Hanegraaf.\r\nAuto netjes afgeleverd , kom hier over 2-3 jaar zeker terug!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn bedrijf om met een gerust hart een auto te kopen. Peter en Hans bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf. Veel keus. Al de 3e auto hier gekocht en steeds goed bevallen.

slechter dan verwacht

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zich een prima eerste ervaring gehad met dit bedrijf. Echter, bij het ophalen van mijn auto bleek dat Dekrie andere banden onder mijn VW Golf had gedaan tov die van de showroom. Had toch een nare nasmaak bij mij achtergelaten.

Beste heer Bloemberg, Het klop inderdaad dat er andere banden onder uw auto zaten bij aflevering. Tijdens de afleverbeurt bleek er op de banden onvoldoende profiel te zijn. Daarom hebben wij ze voor u vervangen, zodat u veilig de weg op kunt! Heel vervelend dat dit u hierdoor een nare nasmaak heeft overgehouden, want wij wilden niet alleen een mooie auto afleveren maar ook een veilige!! Uiteraard mag u altijd met ons bellen, mocht u nog vragen hebben. Groetjes Team Dekrie

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onderhandeling en omwissel van de auto was erg soepel.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel, we zijn er heel prettig geholpen.

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Echt NOOIT je auto hier kopen! Ik reed op vrijdag weg met een naar hun zeggen \"PERFECTE AUTO!\"; 5 dagen later is hij zwaar afgekeurd in de APK bij een andere garage en bedragen de reparatiekosten zeker 700 euro. Wees verstandig en koop je auto elders!

Beste Marjolein, Wat vreemd dat je deze ervaring hebt met Dekrie, dat vinden we erg vervelend. Het betreft een auto van slechts EURO 1.990,--,. Bij de aankoop van de auto wilde u zelf geen afleverpakket afsluiten. We hebben geprobeerd om samen met u tot een oplossing te komen, echter is dit van uw kant niet mogelijk. Voor een bedrag van EURO 395,-- (de prijs van een afleverpakket) hebben wij aangeboden alle gebreken op te lossen voor u. Of voor het bedrag van EURO 1.990,-- de auto terug te kopen. Helaas bent u telefonisch niet bereikbaar en uit u alleen uw ongenoegen per mail of via deze recensie. Jammer, want we zijn al meer dan 25 jaar een begrip in autoland. Mede door onze goede service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed, klantvriendelijk, valt en snel in de afwikkeling, algeheel vriendelijke behandeling van begin tot eind

Heusdensebaan 52

5061PS Oisterwijk