Keurig schoon glimmend wagenpark

Ja eigenlijk wel goed vriendelijk ontvangen en even tot rust gekomen van de lange rit met plaspauze en koffie en een vriendelijk verkopende partij. De gehele voorraad even bekeken maar niet beter dan de auto die al voor ons gereed stond. Jammerlijk miste ik enkele voor mij belangrijke items aan de wagen maar het klopt die staan ook niet in de advertentie volgende keer bij een auto netwerk duidelijk aangeven bv keyless entry of open dak. We kwamen in eerste instantie toen met prijs niet meer bij elkaar en zijn ook zo verder gaan shoppen , hier vond ik wel mijn auto met gewenste items. Dus wel jammer voor de tijd die DeKrie in ons had gestoken maar ik weet zeker een volgende keer kijk ik eerdt bij de glimmertjes van DeKrie want daar zijn autos zat en hopelijk met mijn wensen want je koop hem niet voor dag maar voor een lange fijne tijd samen 😉

Prima bedrijf die zijn afspraken na komt!

Na het totaal los verklaren van mijn Volvo V60 na een aanrijding moest er een andere auto komen. Bij Dekrie kwam in een Volvo V60 Cross Country tegen. Aardige verkoper met een eerlijk verhaal. Historie beschikbaar en daarna proefrit gemaakt. Auto netjes afgeleverd na een paar dagen omdat ik zonder zat. Daarna nog een keer terug geweest volgens afspraak om twee deukjes eruit te laten halen, dit hadden we afgesproken bij de verkoop maar omdat ik de auto snel nodig had zo afgehandeld. Ik heb een goede ervaring met Dekrie Auto's.

Net ontvangen, goede prijs gekregen voor inruil.

Na contact te hebben gehad met verkoper Bob, een afspraak gemaakt voor een bezichtiging. We werden netjes ontvangen, kopje koffie erbij. Ondertussen werd de aan te schaffen auto de showroom uitgereden. We hebben een uitgebreide proefrit gemaakt, ondertussen werd de in te ruilen auto beoordeeld. We ontvingen een nette inruilprijs en de deal was snel beklonken. Ik houd wel van snel handelen in plaats van uren zitten, TOP! Ik ben erg tevreden over deze werkwijze. En erg tevreden over mijn huidige auto. Bob, bedankt voor jouw service!

Zeer klantvriendelijk

Ik wilde mijn auto inruilen voor een andere auto. Erg schappelijk niet zoals meeste autodealers of handelaren belachelijk weinig teruggeven voor inruilauto. Alles verliep netjes en vlot ook paar dagen erna ondanks ik geen garantie had gekocht deed mijn achterspeaker het niet ik belde en was totaal geen probleem kom maar langs lossen we op.. dit is toch erg klantvriendelijk! Al met al zeer tevreden over gang van zaken en over de auto. Top

Goed ontvangen!prima bakkie leut!

Goede afhandeling van mijn gekochte auto!aardige mensen!

Top service!

2 maanden geleden kochten we een Citroën Picasso bij Dekrie. We zijn hierbij geholpen door Bob. Na enkele korte ritjes begon de koppeling enorm te trillen en uiteindelijk konden we niet meer schakelen. Onze auto is toen door een auto ambulance thuis opgehaald. Deze dure reparatie is uitgevoerd en na een aantal dagen konden we onze nieuwe bak weer ophalen. Helaas kwam daarmee het volgende probleem bovendrijven: de motor! Hij reed schokkerig en stationair was het alsof hij dreigde uit te vallen. De auto heeft 2 verschillende garages gezien + een citroën specialist heeft zich erover gebogen. Kortom: Bob en de monteurs hebben alles uit de kast gehaald om deze auto weer te laten rijden als een zonnetje. En dat doet hij nu dan ook! Enorm blij met deze goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een week na aankoop bleek de waterpomp van de auto kapot te zijn, dit is zonder enig probleem direct door Dekrie opgelost. Prima service, betrouwbaar adres.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wederom een fijne auto gekocht bij Dekrie!

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een lachertje. Inmiddels zo\'n drie maanden geleden kocht ik hier een Seat Ibiza ST TDI. Ik moest over naar een diesel vanwege mijn kilometers en ging vol vertrouwen naar Dekrie. \r\nIn eerste instantie leek alles prima, auto gevonden, rustig bedenktijd gehad en vervolgens gekocht. bij het afhalen van de auto dien je zelf naar het tegenovergelegen postkantoor te lopen om de auto over te schijven. Dit vind ik al triest, een beetje garage regelt dit voor zijn klanten. \r\nUiteindelijk na twee weken kwam ik erachter dat de remschijven compleet waren versleten. Ach, kan gebeuren, hij is tenslotte tweedehands. Dit is opzich netjes opgelost. \r\nEchter na een maand kwam er een motorstoring. Dit laten controleren d.m.v. uitlezen en het bleek de EGR klep te zijn. Advies gevraagd aan Dekrie. Hun antwoord was: uiteraard moet dit gemaakt worden, maar je kan er rustig nog mee rijden tot het moment van maken. hier twijfelde ik al over gezien het aantal kilometers wat ik maak. \r\nEen aantal dagen later was ik onderweg en ja hoor, de auto stopte er volledig mee! Reden: de kapotte EGR klep. \r\nDe auto moest afgesleept worden. Ik had in mijn verzekering een eigen keuze herstelbedrijf. Ik koos voor een garage waar ik al langer kom bij ons in het dorp, simpelweg omdat hij honderden euro\'s onder de prijs zat van Dekrie met reparatie! \r\nVervolgens heb ik medewerker Bob gesproken. De auto moest namelijk ook nog uitgelijnd worden. \r\nAls antwoord kreeg ik: jij had toch zoveel vertrouwen in je eigen garage, dus dan kun je ook daar naartoe. \r\nMet andere woorden, wij helpen je niet. Daar kwam het dus op neer. \r\nIk laat me door niemand zo aanspreken en zeker niet door Bob van Dekrie! Je laat als klant met goed vertrouwen een paar duizend euro achter voor een auto, en je krijgt er gezeik en kutservice voor terug!! \r\nNet of je een lollie koopt voor een euro. \r\n\r\nOok een leuk puntje is dat ik een Fiat Punto Evo heb ingeruild tegen de Seat. Hier zat een set winterbanden inclusief velgen bij. Deze had ik zelf kunnen verkopen maar heb ze erbij gegeven om de volgende eigenaar blij te maken met een goede set zomer en winterbanden. \r\nAuto komt online op de site, met zomerbanden. Winterbanden nergens meer te bekennen! Erg netjes van jullie inderdaad ;)\r\nAls ik dit alles van tevoren had geweten, dan was ik nooit bij jullie binnengelopen. \r\nIk heb in ieder geval bekenden al geadvisseerd never nooit naar deze garage te gaan voor de aanschaf van een auto, en wil via deze weg iedereen dit adviseren. Het is een eigen keuze maar haal er je voordeel uit! \r\nNever never nooit meer naar deze garage! \r\n

Beste Mike Knopper, Ik vind het erg vervelend om deze recensie te lezen na alle moeite die ik voor u gedaan heb. Na dat u een paar weken met de auto reed bleken inderdaad de remschijven versleten te zijn en hebben wij deze kosteloos voor u vervangen. Later bleek er een probleem te zijn met de EGR-klep en deze wilde u graag bij uw eigen garage laten maken. Na gezamenlijke overeenstemming hebben wij u €250,- terug overgemaakt zodat u de reparatie bij uw eigen garage uit kon laten voeren. Wij vinden uiteraard ook vervelend als er problemen zijn met auto's na de aflevering. Na ons laatste telefoongesprek dacht ik dat ik het na uw tevredenheid had opgelost. Met vriendelijke groet, Bob van den Nouweland Dekrie Auto's B.V.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal tevreden

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Is prima bedrijf met goede auto.s

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig, werd
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Andere auto gekocht, al eerder hier n auto gekocht. Eerlijke mensen, vriendelijk en geduldig. Brabanders dus

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een zeer mooi en correct autobedrijf. Met aantrekkelijke jonge auto\'s tegen nette prijzen. Vakkundigheid, betrouwbaarheid en vriendelijk.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf super bedrijf goed geholpen