matig. komen afspraken niet na.
Auto gekocht voor stiefdochter. had geen pakketten gekocht voor service beurt en garantie. had verzocht om het reservewiel te verwisselen met het beschadigd achterwiel. Zelf doe ik al jarenlang onderhoud aan diverse auto's in mijn familie. Stiefdochter heeft de auto bij aflevering opgehaald. na ongeveer twee weken kwam de auto bij mij voor de servicebeurt. Toen bleek dat het achterwiel niet overeenkomstig afspraak verwisseld was, maar er lagen twee andere velgen op met veel slechtere banden. verder werkte de achterruitenwisser niet, en de aansluiting van de trekhaakdoos vanwege water in een relais. De auto was naar een keuringsstation kuipers in oisterwijk gebracht voor een apk daar deze verlopen was. Deze garage heeft de stofhoesjes van de onderste fusekogels vervangen. Echter toen ik de auto kreeg bleek de buitenste homonikneet rubber lek te zijn, na deze reparatie. Dit gemeld bij Dekrie welke van niets wilde weten, daar de apk door kuipers was gedaan. Ik naar kuipers gebeld die zei dat ik bij dekrie moest zijn, daar deze de opdrachtgever was. Na veel over en weer stemde dekrie in met de reparatie welke was ontstaan door kuipers. met het verwisselen van de stofhoesjes. (De homonikneetrubber was in zo goed als nieuwe staat en beschadigd.)Kuipers ontkende alle schuld hierbij. Echter toen mijn stiefdochter de auto bracht moest ze alsnog het volle pond betalen (150euro ex btw.) Na ontzettend boos overleg zijn we overeengekomen dat de reparatie fifty / fifty zou zijn. Dus zijn ze de afspraak dat het gratis gemaakt zou worden niet nagekomen. De andere gebreken waren niet gemeld toen wij de auto kochten, maar daar gaat het even niet om. De auto is inmiddels (hopelijk goed) gemaakt. maar ik heb ik hekel aan valse boloftes.
Groetjes Pieter.