De klant is koning

Ondanks de drukke tijd maken de medewerkers tijd voor je waardoor je echt het gevoel krijgt dat ze er voor jou zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig advies en super service

We hadden daar een mooie camper gezien en die gekocht. Goed advies ontvangen over extra's die wij nog wilden maar misschien niet nodig was. Camper was mooi maar werd ook als nieuw afgeleverd met goede uitleg. Je kunt altijd bellen voor vragen en wordt ook na de koop keurig geholpen op alle gebieden. Ik ben ook blij met alle service onder een dak. Voor mij een top ervaring voor het kopen van een camper bij Wisselink

• Deskundigheid/Vakmanschap

We zijn netjes te woord gestaan door verkoper

De caravan is zeer netjes afgeleverd

Nette, eerlijke winkel.

Erg netjes ontvangen, er was genoeg aandacht voor ons en de verkoper deed ook rustig een stapje terug om ons alleen een onze gang te laten gaan. Normale nuchter mensen die het gevoel geven eerlijke handel te drijven. Alles is gegaan volgens afspraak en voor de oplevering is alle tijd genomen om ons wegwijs te maken met de caravan.

Afspraak is afdpraak

Mijn nieuwe caravan wordr na wat probleempjes correct opgelost. Verkoop en technische dienst nemen snel contact op.

een beetje tegenvallend

Reservewiel zit niet goed vast; rubberbanden fietsendrager zijn op eentje na kapot. Daar had op z'n minst op gewezen mogen worden. Het deurtje van de toiletruimte sluit moeizaam. We komen er nog wel op terug

Prima geholpen

Wij hebben onze caravan ingeruild voor een Eriba touring. Zeer Vriendelijk personeel. Wij hebben een goede uitleg gekregen. Samenvattend een prima ervaring

Komen afspraken na

Kwamen voor garantie reparaties terug. Effe door de showroom gelopen. Gevolg, een andere camper gekocht. Enthousiast team met passie voor hun product.

• Deskundigheid/Vakmanschap

warm welkom luisteren naar je ideeën en zijn vriendelijk en een top service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij zijn ontzettende goed geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vanaf het eerste moment goed aangesproken en geadviseerd door professionele medewerkers. Zonder druk hebben wij een geweldige Eriba caravan gekocht. Èrg tevreden, over alles! Nick & team, bedankt!

Correct en reeeel

Keurige zaak met service gericht personeel. Reële prijzen voor inkoop en verkoop.

Prima en betrouwbare zaak

Met opzet bijna een jaar gewacht met het geven van een review zodat eventuele probleemafhandeling meegenomen kon worden in de beoordeling. Om met dat laatste te beginnen: behalve wat kleine zaken die ik makkelijk zelf of tegen beperkte kosten kon oplossen (ik woon ver weg van Lichtenvoorde dus had ingecalculeerd dat ik kleinigheden zelf zou oplossen), heeft de door ons aangeschafte drie jaar oude camper het prima gedaan. Ik heb dus geen beroep hoeven te doen op de 12 maanden BOVAG garantie. Wel een keer telefonisch contact gehad met een vraag en toen ben ik direct en goed geholpen. De camper waar we ons oog op hadden laten vallen, was geïmporteerd uit Duitsland en voorzien van alle documenten. Dit kwam zeer betrouwbaar over. Tijdens de aankoop kregen we alle tijd om de camper goed te bekijken en onderling te overleggen zonder dat de verkoper er steeds bij wilde zijn. Ook een proefrit gemaakt. Tussen sluiten van de koop en uitlevering zat wel een maandje door drukte. Ik kreeg op een gegeven moment een telefoontje dat ze de voorbanden wilden wisselen wegens wat weinig profiel en of ik akkoord ging met hun standaard banden merk. Toen ik aangaf liever hetzelfde merk te hebben als er op lag, werd daar ondanks de hogere kosten totaal niet moeilijk over gedaan. Verder zijn nog remblokken vervangen voor de uitlevering en is de APK keuring uitgevoerd. Bij de levering kregen we zeer goede en rustige uitleg over hoe alles werkte. Inmiddels meerdere trips gemaakt en de camper bevalt uitstekend. Wat helemaal goed was, was dat Wisselink twee maanden voor afloop van de garantie een mail stuurde dat de garantie op zijn einde liep en of er nog zaken waren waaraan iets gedaan moest worden. Al met al was dit een zeer goede ervaring voor ons. Blij dat we hier onze camper gekocht hebben!

Zeer tevreden!

We zijn heel tevreden over de 2 keer dat we bij Wisselink zijn geweest. De eerste keer kijken naar de caravan, we kregen alle tijd on alles goed te bekijken, zeer vriendelijk geholpen. De tweede keer, het ophalen van de caravan; uitgebreide uitleg en wederom goed geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geholpen Niet opdringerig We hadden gelijk een goed gevoel bij jullie De verkoper nam alle tijd . Ook de monteur . Verkoper nick louwes vol lof Mvg fam Elferink

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, fijne mensen.

Vrij recent een Knaus caravan gekocht bij dezd zaak. Vanaf eerste contact tot oplevering uitstekend geholpen. Alle tijd voor de uitleg genomen zowel in verkoopproces als bij de aflevering. Helaas na een week een klein probleem met de koelkast, prima geholpen dus ook als er service nodig is geven ze thuis. Hier een tevreden klant dusver.

Hele goede service!

We kwamen voor een Fendt, maar uiteindelijk met een prachtige Hobby de winkel uit gelopen. Hele goede uitleg en service. Op elke vraag een antwoord en ook eerlijke antwoorden. Kortom, zeker een aanrader.

Klantvriendelijk en correct

Men zegt wat men doet, en doet wat men zegt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel bedrijf met vakkundige mensen

Duidelijk, transparant en professioneel. Ga zo door!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer vriendelijk en toch zakelijk.

Na een prettig welkom van de verkoper van campers, kregen wij uitgebreid de tijd om rond te kijken. Vervolgens kregen we een goede uitleg over de camper waar ons oog op viel. Dezelfde middag zijn we na onderhandeling gekomen tot een goede afspraak over inruil en aankoop van een buscamper. Duidelijk, respectvol en vriendelijk. Een super nette camper/caravan zaak.

Professioneel en goede klantenzorg

Ik kocht een tweedehands Fendt caravan met inwisseling van mijn vorige caravan. De Fendt moest ingevoerd worden naar België. Alles verliep vlot en makkelijk dankzij de goede zorg van de verkoper Nick. Wisselink is een bedrijf die ik zou aanbevelen aan kennissen en vrienden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke medewerkers met verstand van zaken

Prachtige caravan gekocht en keurig geholpen. Prima dealer!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima bedrijf met klantvriendelijke benadering

Na een rondgang langs de aanwezige campers, uitgekomen bij de camper die we tenslotte gekocht hebben. De klantvriendelijke en uitgebreide uitleg van Ronald tijdens de verkoop en aflevering van de camper was prima. Op de dag van ons vertrek voor een vakantie dook er een probleem op, dat op een snelle en adequate wijze door Jelle en Ivo is verholpen. Kortom, een bedrijf dat wij van harte aanbevelen!

Perfekt

Bij de aankoop van onze caravan werden wij door alle medewerkers zeer vriendelijk en tegelijk professioneel ontvangen. Wij kregen een duidelijk antwoord op alle onze vragen en ook een kleine demo was zelfs mogelijk. Wij zouden jullie aan iedereen aanraden. Met vriendelijke groet, Familie Winnepenninckx

• Deskundigheid/Vakmanschap

Echt heel vriendelijke mensen maar onderhandelen over de priijs niet mogelijk.

Mercatorstraat 19

7131 PW Lichtenvoorde