prettige ervaring

fijne behandeling en afhandeling bij de aankoop van een 2de hands caravan.

• Welke Wisselink vestiging heeft u bezocht? Lichtenvoorde

Beste Paul, hartelijk bedankt voor uw aanbeveling en een 9 als eindcijfer! Sascha, team Wisselink Caravans en Campers

Klantvriendelijk en correct

Bij Wisselink staat de klant op plaats nummer 1, er wordt veel aandacht besteed aan de plussen en minnen van een aan te kopen caravan. Het personeel en in het bijzonder de verkoper is geen moeite te veel om alles nog een keer uit te leggen. De inruilprijs en de controle achteraf wordt op een correcte en faire manier uitgevoerd. Arwi Tuit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Arwi, wat een fantastische review om te lezen. Ontzettend bedankt daarvoor! Ook in de toekomst blijft u ongetwijfeld nummer 1. Wij wensen u jarenlang kampeerplezier toe met de nieuwe caravan. Sascha en natuurlijk ook namens Maik, team Wisselink Caravans en Campers.

Klant- en servicegericht

Gisteren, 27 februari, onze buscamper opgehaald. De verleende service is uitstekend en de lovende reviews maakt Wisselink meer dan waar. Wij zijn super tevreden en blij met de geleverde camper. Duidelijk is dat Wisselink kwaliteit wil leveren en niet gaat voor snelle verkoop met dikke winst. Geweldig hoe zij meedenken, zaken hebben aangepakt en opgelost. Hartelijk dank voor de service en de mooie camper.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Werner, wauw! Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden in deze review! Super dat jullie het zo hebben mogen ervaren. Wij blijven altijd voor jullie klaarstaan en wensen jullie een fantastische tijd met de buscamper toe. Sascha, team Wisselink Caravans en Campers.

gewoon een hele goede service

wij hebben in oktober een hobby 560 kmfe gekocht , super mooie caravan ondanks dat we er nog niet mee weg geweest zijn nu al super blij mee ,. ook super goed geholpen door de medewerkers . eindelijk konden we hem gaan halen ,maar helaas ging de afspraak niet door omdat de caravan nog niet helemaal klaar was . geen enkel probleem . nieuwe afspraak gemaakt maar die kon door sneeuwval niet doorgaan was ook allemaal geen probleem ,nieuwe afspraak maar helaas door ziekte weer een nieuwe afspraak gemaakt en die kon gelukkig eindelijk wel plaats vinden . alles werd lekker op het gemak uit gelegd we konden en mochten alles vragen . dus gewoon een super service onder vonden

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Remco, wat vervelend dat de afspraak door omstandigheden meermaals niet door kon gaan! Wel super fijn om te horen dat jullie de service prettig hebben ervaren en dat jullie zo blij zijn met de Hobby. Hartelijk bedankt voor toch een ontzettend mooie review en heel veel kampeerplezier alvast gewenst! Sascha, Wisselink Caravans en Campers

Zo'n fijn bedrijf. Super gewoon.

Fendt caravan daar gekocht. En zo fijn geholpen. Heel erg tevreden over dit bedrijf. Hele goede service. Fijne mensen. We gaan nu genieten van onze caravan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Natasja, hartelijk bedankt voor uw mooie review! Geniet inderdaad van de Fendt en ontzettend veel kampeerplezier gewenst. Sascha, Wisselink Caravans en Campers

Aandacht en kwaliteit

Alles prima verzorgd

Beste Jan, hartelijk bedankt voor uw mooie review! Sascha

Zeer goede verkoop begeleiding

Men is vriendelijk, kennis van zaken en netjes in doen en laten.

Beste Rob, hartelijk bedankt voor uw mooie review! Sascha

Fijn bedtijf

Goede service. Fijn personeel

Beste Johan, bedankt voor uw mooie review! Sascha

Heel fijn bedrijf, vriendelijke medewerkers, top!

Wij hebben onlangs een leuke Volkswagen California gekocht. Bij Wisselink werden we heel goed geholpen, netjes, professioneel én we voelden ons heel snel thuis. Dank voor het goede advies!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Lonneke, geen probleem en fijn dat we dat gevoel hebben kunnen overdragen. Bedankt voor uw mooie review! Sascha

Klantgericht en vriendelijk

Eriba caravan omgeruild voor Fendt. Professioneel afgehandeld en behandeld.

Prima service.

Vriendelijk ontvangen. Ruimte geboden om rustig rond te kijken zonder opdringerig gedrag. Ter zakekundig te woord gestaan. Aflevering caravan top geregeld. Aan alles werd gedacht. Een tevreden klant.

Prima bedrijf!

Ontzettend plezierig geholpen...

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, hulp en uitleg

Ik wou alleen maar kijken maar ben uiteindelijl gelukkig met mijn koopcontract onder de arm weer naar huis. Alle wensen zijn in de camper aangepast. Ik ben blij dat ik hier mijn camper bij Wisselink heb gekocht.

goed en correct

bij appen om een caravan te bekijken was zeer netjes beleeft.

Niet te overtreffen!

Onlangs na vele bedrijven in deze omgeving te hebben bezocht een mooie Weinsberg Pepper gekocht bij Wisselink in Lichtenvoorde Uitstekend geholpen door Nick Louws. Na 14 dagen een klein probleempje met de luchtvering. Dit werd direct verholpen, we konden er op wachten. Bijzonder deskundig en vriendelijk personeel. We hebben vele bedrijven bezocht maar wat betreft service en klantvriendelijkheid is dit een top bedrijf!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service en hele vriendelijke mensen

Wij hebben een hele mooie Caravan bij wisselink in Lichtenvoorde gekocht. We waren gelijk zeer tevreden hoe we werden ontvangen. Naar dat we een telefonisch afspraak hadden gemaakt. Er werken daar zeer vriendelijke en mensen met veel kennis. In een woord is het een top bedrijf dat hun afspraken zeer goed na komt. Ik raad dit bedrijf ook zeer zeer aan. Voor mensen die een mooie carvan of camper zouden willen kopen.

Zeer klantvriendelijk

We ruilden onze Fendt Bianco in voor een jongere Fendt Safier. Het contact verliep uitermate plezierig en service gericht. Voorbeelden: Lithiumaccu overzetten: geen probleem. Fietsdrager mistte 1 klem: onmiddelijk opgelost.

SERVICE met een hoofdletter

Caravan net uit garantie had een probleem dat mogelijk 3 oorzaken kon hebben. Alle drie werden hersteld en niet zoals je vaak ziet één voor één proberen. Gelijk goed dus. En de kosten? Alsnog garantie. Dat noem ik SERVICE met een hoofdletter.

Vriendelijk en deskundig

Goede uitleg van de caravan en hoe de mover werkt. Was voor ons nieuw.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en prettig contact

Occasion caravan gekocht. Prettig aankoop gesprek en goed overleg bij inruil caravan met lichte schade. Bij ophalen “nieuwe” caravan prima uitleg over verschillende onderdelen en werking hiervan. Kortom, goede service en prettig contact!

Duidelijk attent.

Prima ervaring. Duidelijke uitleg met oog voor de wensen en mogelijkheden van de klant. Attent en vlot wat betreft de zakelijke onderdelen zoals verzekering, overschrijving. Kortom compleet en goed verzorgd. Een koekje bij de koffie en tijd nemen voor de klant scoort.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Perfecte service en adequate informatie

Vanaf eerste contact tot en met aflevering een deskundig advies en goede uitleg gehad. Maik heeft een open benadering en luistert goed naar de wensen van de klant.

Betrouwbare en nette zaak

Zonder afspraak zijn wij hartelijk ontvangen op een zaterdag in de drukke zomerperiode. Hier staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Wij kregen alle gelegenheid om rustig rond te kijken en er werd echt de tijd genomen om ons uitgebreid te informeren waarna wij direct zijn overgegaan tot de koop van een Eriba Touring. Brandschoon bij afleveren (na ca. 3 weken) en complete uitleg hoe alles te bedienen. Gelijk er mee op pad en wat zijn we er blij mee! Binnenkort gaat hij even terug naar de werkplaats i.v.m. een paar kleine mankementen, maar wij hebben er alle vertrouwen in dat dit naar tevredenheid wordt opgelost.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Service vraag wordt niet als 'lastig' ervaren

Als ik een 'probleem' heb met onze camper en ik Wisselink bel om hulp of advies, dan wordt mijn telefoontje niet als 'lastig' ervaren en wordt ik geduldig en vriendelijk geholpen.

Super Service

Nettes Team, super Service, fairer Preis...jederzeit wieder...Top!