• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf top
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en deskundig, goed klant gericht bezig, ik zeg prima
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We kenden dit bedrijf al van de goede service en transparantie bij het onderhoud van onze caravan nu bij de aanschaf van onze nieuwe caravan ook goed geadviseerd, werd ruim de tijd genomen om ons te adviseren. Echt achterhoeks bedrijf, waar aandacht voor de klant centraal staat.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijke verkopers helpen op een deskundige wijze.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zij hebben de aankoop van onze caravan goed begeleid en voorkomend en service bereid geholpen.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige ondersteuning bij aankoop van gebruikte caravan. Alle afspraken zijn goed nagekomen. Men denkt met de klant mee en is behulpzaam
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn erg fijn en deskundig geholpen met de aanschaf van onze Hobby caravan
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Benadering zeer sympathiek. Goede informatie, niet opdringerig. Behulpzaam bij het bedenken en uitvoeren van oplossingen. Zeer klantvriendelijk ingesteld.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De verkoop afdeling heeft het goed gedaan zeer klantvriendelijk en luisteren goed wat de koper te melden heeft , de afhandeling liet niets te wensen over.\r\nWat de technische afhandeling betreft ben ik minder tevreden er zijn enkele punten niet uitgevoerd of op de dag van aflevering als nog opgelost. De monteurs waren wel klantvriendelijk en behulpzaam maar ik vind dat al in orde had moeten zijn .
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tip: attendeer koper op disselslot o.i.d. , wij hadden er wel 1, maar die paste niet. Wilde onze caravan eerst \"vullen\" voordat hij naar de stalling ging. Door weekend en kerstdagen heeft deze dus 4 dagen zonder slot gestaan. Uiteraard ook eigen fout, maar even de tip was wel fijn geweest.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service. Alleen afleverschoonmaak kan beter. Watertank was erg vuil en kastjes niet schoon
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Wisselink zijn wij heel goed geholpen met objectieve advisering m.b.t. onze plannen. Vriendelijke en gastvrije ontvangst, goede communicatie achteraf en correcte uitvoering van al onze wensen. Wij zijn zeer tevreden.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gegaan op basis van goede ervaring uit het verleden. Geen opdringerige verkoper. Neem alle tijd, als je iets wilt weten krijg je geduldig uitleg. En begeleiding bij de aankoop.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Met vriendelijk personeel gesproken. Ruim de tijd gekregen voor uitleg en vragen stellen. Nette sowroom en werkplaats. \r\nOpmerking: De getoonde afbeeldingen van de camper op internet waren van geruime tijd (mogelijk jaren) geleden. Dit heeft mij niet in verwarring gebracht.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf netjes klantvriendelijk geen poespas net bedrijf\r\nJonge verkopers/ adviseurs
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vanuit Rotterdam helemaal naar Lichtenvoorde, maar het was de moeite waard. Aangenaam bedrijf en goed geholpen ook de uitleg was goed. Onze verkoper Niek verdient een pluim.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk bedrijf, met en alle tijd en ruimte om even rustig rond te kijken.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij zijn heel tevreden met de uitstekende service die wij hebben gehad. Ook hoe alles is opgelost tijdens de aflevering meer dan fantastisch.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super vriendelijk geholpen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief