Beste Hans, Ik heb navraag gedaan in de werkplaats wat hun mening is over dit voorval. Wij hebben u aangegeven dat de software gratis te downloaden is op de website van Travel Vision. U heeft aangegeven dat niet zelf te willen/kunnen doen en op uw verzoek hebben wij daarom de software aangeleverd op een usb stick. U heeft daar 2 x over rond de €17,- werkloon voor betaald. Vanwege de enorm grote vraag in de markt hebben wij de werkplaats opgeschaald naar 9 monteurs en nog altijd kunnen wij niet iedereen per direct helpen. De wachttijd in de werkplaats bedraagt momenteel ca 2 a 3 weken. Updates komen vanuit de fabrikant vanwege het wijzigen van de satellieten, daar hebben wij helaas geen invloed op. Dat u aangeeft dat onze baliemedewerker arrogant is vind ik spijtig om te horen. Naar mijn mening matcht dat woord in de verste verte niet met de persoon waar u het over heeft. Ik krijg van meerdere mensen bij ons terug dat u nogal kleinerend praat tegen onze medewerkers en woorden gebruikt als meneertje dit en meneertje dat. Dan kan ik me voorstellen dat er inderdaad een andere houding ontstaat. We proberen altijd correct en netjes te blijven. Er is ook een ander voorval geweest waarbij u al scheldend de deur uit bent gelopen omdat we een bepaald onderdeel niet op voorraad hebben. Aangezien u onze buurman bent, heeft zelfs mijn vader nog een poging gedaan om naar u toe te lopen en u tevreden te stellen. Er rust ergens een snelle frustratie, welke u ook even met mij zou kunnen bespreken. Ik sta daar altijd open voor. Met vriendelijke groeten Jurjen Wisselink
Beste Hj Rutten, U heeft bij ons een volintegraal Hymer camper aangekocht en later het verzoek ingediend deze aankoop te annuleren omdat uw vrouw toch de bekleding niet zo mooi zou vinden. Annuleren binnen een bepaalde tijd is mogelijk volgens de BOVAG richtlijnen en de aankoop is dus ook daadwerkelijk geannuleerd op uw verzoek. De BOVAG hanteert een regel van 15% annuleringskosten. U zou dan op een bedrag uitkomen van €11271.30. In overleg met uw schoonzoon hebben wij dit bedrag meer dan gehalveerd naar €5000,-. Wat u eigenlijk wilt is rondshoppen, koopcontracten tekenen en er dan vervolgens zonder kleerscheuren weer vanaf komen om vervolgens het bedrijf waar u de zaak beklonken heeft te beschuldigen. Ieder volwassen mens begrijpt dat dit niet zomaar kan. De BOVAG heeft ons zelfs geadviseerd om absoluut de 15% aan te houden. Het reserveren van caravans en campers is nooit van lange duur, gezien de grote vraag en drukte in de markt momenteel.
Beste Piet, U belde op vrijdag om op zaterdag langs kon komen voor een reparatie. Helaas hadden wij zo kort van te voren in het weekend geen tijd om extra werkzaamheden uit te voeren. De capaciteit van monteurs op zaterdag is beperkt, zeker als de agenda al volgepland staat met afleveringen en vele aannames van onderhoud.
Beste Pieter, Het klopt dat wij geen losse onderdelen verkopen. Wij leveren uitsluitend onderdelen inclusief montage in onze werkplaats. De vraag was om welk rubber het ging, het is voor ons uiteraard geen vraagteken of er een rubber in een toilettank zit maar dat terzijde.
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd