Zeer vakkundig en super service gericht.

Caravan gebracht voor grote service (Bovag) beurt, montage van een Thule fietsendrager (2 ebike's voor), montage nieuwe buitenlamp tevens het vervangen van disselklep welke diverse corrosieplekken had. Wij hebben een overnachting geboekt in Winterswijk zodat wij niet ca. 200km NH. extra hoeven te rijden. Bij thuiskomst, oeps de fietsenzijn te breed, door vakkundig advies en extra opgestuurde steun past alles geweldig. Het resultaat is super mooi. Dank zij, vakkundig e vriendelijk personeel en vriendelijk personeel. Dit wilden wij graag vertellen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig geholpen en heldere communicatie

Naast vakkundige verkopers die helder en direct communiceren, waardoor je vertrouwen krijgt in je keuze, hebben ze mooie occasions en bieden ze waar voor hun prijs. Voor de aflevering, inclusief een goede uitleg, nemen ze ruimschoots de tijd. Kortom, we gaan met veel plezier en vertrouwen genieten van een prachtige caravan.

geweldig

goede service, duidelijke uitleg en vonden het leuk om onze ervaringen te horen. wij waren verrast met het presentje wat we kregen en hebben dit in onze 1e overnachting met de camper die we gekocht hadden bij Wisselink gedeeltelijk genuttigd

Top bedrijf !

Bijna 2 jaar geleden Knaus Buscamper gekocht. Vorige week een lekkage gevonden aan het dakraam en dit is onder garantie vervangen. Prettig contact met de werkplaats, alleen maar lof !

• Deskundigheid/Vakmanschap

Blij met onze aangekochte caravan

We kennen Wisselink nu al 15 jaar en brengen er altijd onze caravan naar toe voor onderhoud. Onze vorige caravan hebben we er gekocht en deze hebben we nu ingeruild voor een andere. We hebben rustig de tijd gekregen om rond te kijken, zijn netjes te woord gestaan en we hebben het verkoopproces als prettig ervaren. Naar ons idee hebben we een nette inruilprijs gekregen en zijn de caravanprijzen er marktconform. We rekenen op een nog jarenlange fijne samenwerking!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Gastvrij ontvangst en eerlijke uitleg en informatie

Ze nemen voldoende tijd voor je en luisteren naar je wensen. Afspraken worden nagekomen, ze doen graag een stapje extra.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een mooi bedrijf met goede service

Wij zijn heel blij met deze camper. Vriendelijk personeel dat je rustig de tijd geeft om te kiezen. Goede uitleg bij het afleveren van de camper.

fantastisch

luistetend oor, oplossend verm9gen en een zeer goede service

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig geholpen, niet opdringerig.

We zijn er prettig geholpen en de verkoper gaf ons alle tijd om de caravan rustig en goed te bekijken.

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Een eerlijk en goed advies.

We hebben een Caravan bij Wisselink gekocht en zijn goed geholpen. Er werd eerlijk verteld wat de kleine gebreken waren en bij aflevering werd ruim de tijd genomen om alles uit te leggen.

Zeer deskundig

Van af het kijk moment tot de aanschaf en betaling ben ik deskundig en vriendelijk geholpen.

Klasse

Zeer professioneel bedrijf. Goede eerlijke informatie van deskundig personeel. De monteurs van de werkplaats leveren ook uitstekend werk. Zeer tevreden.

Zeer prettige ervaring.

Hartelijk ontvangst. Uitleg zeer goed en deskundig. Alles in ontspannen sfeer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne ontvangst, zeer goede uitleg over onze nieuwe camper, alles was dik in orde.

Topbedrijf met gepassioneerde toplui

Zie boven

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede begeleiding en advies.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Persoonlijk rustige verkoper met veel opvakkennis

Op een rustige en deskundige manier geholpen door Jelle.

TELEURGESTELD !

Bij de firma Wisselink in 2017 een automatische schotelantenne van het merk Travel Vision op mijn camper laten installeren. In 2020 bleek er een update noodzakelijk voor de Astra 3 satelliet. Wisselink heeft de software aangeleverd op een USB-stick, reeds op vakantie bleek de schotel niet te functioneren met de geleverde software. Dit jaar voor de tweede maal software gekocht bij de firma en wederom blijkt de schotel niet te werken. Op de vraag of de werkplaats ernaar kon kijken was het antwoord van de uiterst arrogante baliemedewerker: over 7 weken bent u de eerste meneer! Uiteindelijk zelf dan maar contact opgenomen met Travel Vision een top firma met supersnelle service. De oorzaak was volgens hun een (2X) fout aangeleverde software waarvoor ik bij de firma Wisselink in totaal bijna 40 € heb moeten betalen ! Met de gratis aangeleverde software (update) van Travel Vision was de zaak in nog geen 10 minuten opgelost !! De firma Wisselink heeft nog veel te leren wat betreft After-sales service . Een klant die bijna 4000 € heeft besteed bij deze firma verdient immers beter behandeld te worden. Conclusie: het serviceniveau van de firma Wisselink in Lichtenvoorde is nul komma nul niks . Hans Vooijs Lichtenvoorde

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Hans, Ik heb navraag gedaan in de werkplaats wat hun mening is over dit voorval. Wij hebben u aangegeven dat de software gratis te downloaden is op de website van Travel Vision. U heeft aangegeven dat niet zelf te willen/kunnen doen en op uw verzoek hebben wij daarom de software aangeleverd op een usb stick. U heeft daar 2 x over rond de €17,- werkloon voor betaald. Vanwege de enorm grote vraag in de markt hebben wij de werkplaats opgeschaald naar 9 monteurs en nog altijd kunnen wij niet iedereen per direct helpen. De wachttijd in de werkplaats bedraagt momenteel ca 2 a 3 weken. Updates komen vanuit de fabrikant vanwege het wijzigen van de satellieten, daar hebben wij helaas geen invloed op. Dat u aangeeft dat onze baliemedewerker arrogant is vind ik spijtig om te horen. Naar mijn mening matcht dat woord in de verste verte niet met de persoon waar u het over heeft. Ik krijg van meerdere mensen bij ons terug dat u nogal kleinerend praat tegen onze medewerkers en woorden gebruikt als meneertje dit en meneertje dat. Dan kan ik me voorstellen dat er inderdaad een andere houding ontstaat. We proberen altijd correct en netjes te blijven. Er is ook een ander voorval geweest waarbij u al scheldend de deur uit bent gelopen omdat we een bepaald onderdeel niet op voorraad hebben. Aangezien u onze buurman bent, heeft zelfs mijn vader nog een poging gedaan om naar u toe te lopen en u tevreden te stellen. Er rust ergens een snelle frustratie, welke u ook even met mij zou kunnen bespreken. Ik sta daar altijd open voor. Met vriendelijke groeten Jurjen Wisselink

Fijne mensen prima behandeling Kan altijd terecht voor advies Goede garantie voorwaarden. Zeer tevreden over dit bedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

De menselijke maat is ver te zoeken...

Koele ontvangst. 'morgen om 9 uur vervalt de reservering' Geen mogelijkheid om camper aankoop en ruil te annuleren; integendeel; Bovag boete is dan je deel. Nooit meer met Wisselink in zee!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Hj Rutten, U heeft bij ons een volintegraal Hymer camper aangekocht en later het verzoek ingediend deze aankoop te annuleren omdat uw vrouw toch de bekleding niet zo mooi zou vinden. Annuleren binnen een bepaalde tijd is mogelijk volgens de BOVAG richtlijnen en de aankoop is dus ook daadwerkelijk geannuleerd op uw verzoek. De BOVAG hanteert een regel van 15% annuleringskosten. U zou dan op een bedrag uitkomen van €11271.30. In overleg met uw schoonzoon hebben wij dit bedrag meer dan gehalveerd naar €5000,-. Wat u eigenlijk wilt is rondshoppen, koopcontracten tekenen en er dan vervolgens zonder kleerscheuren weer vanaf komen om vervolgens het bedrijf waar u de zaak beklonken heeft te beschuldigen. Ieder volwassen mens begrijpt dat dit niet zomaar kan. De BOVAG heeft ons zelfs geadviseerd om absoluut de 15% aan te houden. Het reserveren van caravans en campers is nooit van lange duur, gezien de grote vraag en drukte in de markt momenteel.

Klantvriendelijkheid onder peil.

Wij zouden op zaterdag vertrekken naar een camping in Lichtenvoorde. Nog thuis constateerde ik dat het pompje van het chemisch toilet niet funtioneerde. Gevraagd of ik op zaterdagmorgen even langs kon komen voor reparatie zodat ik daarna naar de camping kon rijden. Het antwoord was kort maar duidelijk: wij hebben geen tijd en kunnen ook niet bij u op de camping komen, omdat wij deze service niet bieden. Men adviseert mij bij een dealer bij mij in de buurt langs te gaan. Ik heb het zonder tussenkomst van WISSELINK zelf gerepareerd. Klantvriendelijkheid een grote NUL. Overigens was de caravan gekocht bij deze dealer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Piet, U belde op vrijdag om op zaterdag langs kon komen voor een reparatie. Helaas hadden wij zo kort van te voren in het weekend geen tijd om extra werkzaamheden uit te voeren. De capaciteit van monteurs op zaterdag is beperkt, zeker als de agenda al volgepland staat met afleveringen en vele aannames van onderhoud.

Niet serieus genomen

Vraag je om een rubber voor het toilet in de caravan. Stuurt men je door naar Obelink want men heeft geen onderdelen. Vraagt de medewerker of er wel een rubber in de toilet zit. In elke Thetfort zit toch een rubber onder het klepje? Je caravan daar laten onderhouden is voor mij een vraagteken!!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Pieter, Het klopt dat wij geen losse onderdelen verkopen. Wij leveren uitsluitend onderdelen inclusief montage in onze werkplaats. De vraag was om welk rubber het ging, het is voor ons uiteraard geen vraagteken of er een rubber in een toilettank zit maar dat terzijde.

Een oude caravan gekocht en met alle service behandeld. Afstandbediening deed het niet bij ophalen. Binnen twee dagen hadden ze een nieuwe besteld. De caravan heeft langer bij hun gestaan de bedoeling was door ons toedoen. Er werd op geen enkel moment hier een probleem van gemaakt. Trapje vergeten in de caravan terug te zetten. Kwamen het keurig thuis brengen. In deze drukke periode nemen ze toch alle tijd voor je. Vriendelijk en professioneel personeel. Topbedrijf!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed bedrijf met vriendelijke mensen

Nadat wij telefonisch contact hebben gehad en een prijs hadden afgesproken zijn wij tot de verkoop van onze caravan. overgegaan. De verkoop vond plaats op een door ons afgesproken lokatie. Op het afgesproken tijdstip kwam de chauffeur om de caravan te inspecteren . Na de inspectie werd het papierwerk afgehandeld en de vrijwaring per email opgestuurd en het afgesproken bedrag direct overgemaakt. Wij zijn zeer tevreden met de ervaring met dit bedrijf Paul en Yvonne

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantgericht, héél klantvriendelijk, zéér professioneel ingesteld bedrijf.

Wij komen uit Oirschot (Noord-Brabant) is 148 km rijden, niet echt bij de deur dus, maarrr!! 10 jaar geleden hebben we hier een Eriba Touring gekocht, daar hadden we al een heel goed gevoel aan overgehouden. Nu we dus op zoek waren naar een bepaald type Bus-Camper, kwamen we al snel weer bij dit mooie bedrijf terecht en op 5 november reden we helemaal in de wolken terug naar Oirschot in een prachtige en tot in perfectie afgeleverde Pössl Roadcruiser 640. (Gelukkig bestaan er ook nog bedrijven die het wel goed kunnen en willen doen). Jan&Nellie van den Heuvel.