vriendelijk ,alle tijd nemen , goede uitleg

nvt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig bedrijf met sympathieke medewerkers

Eerste indruk is goed. Bedrijf straalt uit dat het kwaliteit levert. Alles ligt er netjes bij. Medewerkers staan je keurig te woord. Geen verkooppraat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijke bedrijf met professionele advisering op maat

We zijn zonder meer klantvriendelijk ontvangen en werden professioneel geadviseerd bij het maken van een keuze voor onze eerste nagenoeg nieuwe caravan. We hebben inmiddels een meerdaagse proef periode achter de rug en zijn zeer enthousiast over onze aankoop. Wisselink heeft een groot aanbod aan nieuwe en jonge caravans van verschillende merken. Zowel bij de aankoop als de aflevering is de service (after sales) buitengewoon goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en klanttevredenheid voorop

We hebben recent een caravan gekocht bij Wisselink. Het was vergeleken met de rest van hun aanbod een goedkope caravan (20 jaar oud) maar voor ons alsnog een groot bedrag. Niettemin voelde de service voor ons alsof we een nieuwe caravan kochten. Zelfs alle kleine mankementjes die je kan verwachten bij een caravan van die leeftijd werden netjes hersteld. Toen we de caravan ophaalden piepten zelfs de scharnieren van de kastjes niet meer. De hele caravan was van binnen en van buiten schoonmaakt, nagekeken en hersteld. Het was voor ons 140 kilometer rijden naar Lichtenvoorde maar ik ga hier met een gerust hart weer naartoe.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Pretiig bedrijf waar veel aandacht is voor je persoonlijke wensen en waar ook naar je geluisterd wor

Bijzonder prettig hoe er naar onze wensen geluisterd werd en welke tijd er voor ons genomen werd. Toen duidelijk was dat wat wij zochten op dat moment niet op voorraad was, kregen wij de tip om hierover gemaild te worden, zodra ons type caravan werd aangeboden. Binnen een week kregen we hierover bericht en het was precies wat we zochten voor een goede prijs. Over de aflevering alleen lof. Ook hier werd er weer uitgebreid de tijd genomen voor uitleg, demonstratie en het beantwoorden van onze vragen. Wij kunnen dit caravanbedrijf bij iedereen aanbevelen.

Geweldige dealer.

Geweldig komt alle afspraken na. Top.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fantastisch bedrijf !!!!\r\nCamper gekocht bij Wisselink een prachtige maar wat oudere camper.\r\nNiet voordelig maar snap ook waarom.\r\nJe wordt behandeld of je een nieuwe koopt\r\nHelemaal nagekeken door Roy Hallink,\r\nEen perfecte uitleg gehad.\r\nEn tussen neus en lippen door vertelde Jelle ( de verkoper )we hebben er nieuwe banden op gezet rondom omdat de bestaande banden te lang niet gebruikt waren en verouderd waren.\r\nGeweldig!!!!!!! En ook nog een mand gekregen met wijn,kaas en andere lekkere hapjes een dikke 10 wat ons betreft.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn op een prettige manier begeleid bij het aankopen van een caravan. Er is zeer snel geschakeld om dit nog binnen 2 weken voor elkaar te krijgen. Dank hiervoor. Jammer dat de schoonmaak binnen niet helemaal goed was gelukt? Stof en tandenborstel deels aangetroffen....\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb dit bedrijf ervaren als zeer klant vriendelijk \r\ngoede service . en goede uitleg van alles !
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf kwam op ons over als gezellig en gemoedelijk

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over het algemeen goed, alleen jammer dat er geen ruimte was voor onderhandeling.\r\n\r\nZelfs niet bij de extra opties die we er bij gekocht hebben.\r\n\r\nOploop remstang was niet geborgd. Zeer kwalijk zeker om dat deze ook met bovag garantie is afgeleverd.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Beste heer van Kessel, Allereerst bedankt voor de beoordeling: 7 voor onze prijs en de 7 voor onze deskundigheid. U geeft aan dat er geen mogelijkheid was voor onderhandeling. Tegenwoordig zijn de prijzen allemaal online vergelijkbaar en wordt er steeds scherper geprijsd waardoor het soms inderdaad niet mogelijk is om te onderhandelen over de vraagprijs. Dit is per transactie verschillend, als wij al al het scherpste van NL (marktplaats) geprijsd zijn dan geven we vaak geen korting. Als blijkt dat er veel aanbod is dat goedkoper te krijgen is (dit controleren wij dagelijks) dan zal er onderhandelingsruimte zijn. Hierdoor zorgen we er wel voor dat iedereen een eerlijke prijs betaald. Tevens kunt u natuurlijk altijd zelf bepalen of u een aankoop wel of niet doet. Voor wat betreft de remstang borging: U heeft ons vlak voor deze beoordeling een mail gestuurd met een foto van een moertje dat niet ver genoeg is aangedraaid. Niek, onze verkoper heeft u daarna meteen gebeld. U hebt aangegeven dat u nu zelf met de remmen aan het afstellen gaat. Ik raad u met klem aan dit niet te doen en het advies van Niek op te volgen om even langs te draaien bij onze werkplaats. Dit kan gewoon zonder afspraak dan kijken we meteen even wat er aan de hand is. De caravan is bij ons afgeleverd met nieuwe remvoering en een uitgebreide remmentest waaruit blijkt dat deze uitstekende remwaarden haalt en keurig is afgesteld. Dit heb ik persoonlijk aan de hand van het remmentestrapport, de uitgeboekte onderdelen en de geklokte werktijden van onze monteur Marco gecontroleerd. (Marco heeft 13 jaar ervaring) In het vervolg zou ik u willen vragen om bij een eventueel probleem ons eerst even te bellen in plaats van een negatieve beoordeling (een 4 voor de service en het niet aanbevelen van ons bedrijf) te plaatsen terwijl wij geen kans krijgen om u te helpen. Dat steekt ons eerlijk gezegd een beetje. Ondanks dat bent u uiteraard altijd welkom bij ons voor service of garantie in Lichtenvoorde. Met vriendelijke groeten Jurjen Wisselink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed top geregeld en eerlijk. Jelle is een top verkoper en eerlijk.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige mensen om zaken mee te doen. Altijd hulpvaardig en kennis van zaken
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle reactie op aanvraag. Men neemt telefonisch contact op waardoor er direct persoonlijk contact is. Dit is efficiënt maar vooral ook klantgericht en vriendelijk. Onze zoektocht was een caravan. Deze voldeed geheel aan wat verteld was. Met een kop koffie en alle tijd kan alles worden doorgesproken. Bij aflevering exact hetzelfde...alle tijd voor uitleg.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontvingen goede begeleiding en advies bij de aankoop van onze Eriba Touring Troll550. \r\nBij aflevering bleek nabestelde luifel nog niet beschikbaar, hebben volste vertrouwen dat deze volgens afspraak wordt geleverd en gemonteerd.\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Luisterend oor, weet op wens van klant in te gaan, verteld ook wat niet te doen (wat aankoop betreft)

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, er is veel kennis en een prettige sfeer. Ze kennen hun vak.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Weliswaar niet met een caravan of camper, maar een onderhoudsbeurt uitgevoerd aan mijn aanhangwagen. Ik kan niet anders zeggen dat alles van A t/m Z duidelijk, professioneel en goed georganiseerd is.
  • Reden bezoek Onderhoud

zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op 20 maart jl. een Hobby 560 KMFE uit 2017 opgehaald. Tijdens het opmaken van de koopovereenkomst vroeg de verkoper of ik mee wilde lopen om naar het dak van de caravan te kijken. Ik vroeg mij af waar dat voor nodig was. De caravan heeft toch geen hagelschade? De verkoper negeerde deze vraag en liet mij op een wiebelig keukentrapje naar het dak kijken. Op het dak zat wat condens, een beetje vuil en algen aanslag. Verder niets bijzonders te zien. na weer van het trapje afgeklommen te zijn werd de koopovereenkomst besproken en er stond duidelijk vermeld dat de koper het dak bekeken had. Waarom dit zo expliciet vermeld stond werd mij later duidelijk.\r\n\r\nDe verkoper vertelde nog iets over de luifel. Deze moest nog afgesteld of vernieuwd worden? Dus dan denk je alles komt voor elkaar, we zijn tenslotte bij een \"normaal\" caravanbedrijf. Niet moeilijk doen over de afleverkosten en klaar.\r\n\r\nHet afleveren van de caravan verliep rommelig, drie kwartier wachten en hoe de caravan werkt staat in het instructieboekje. Op mijn navraag wat er nou met de luifel gebeurd is werd terloops meegedeeld dat deze vervangen was. En wat er verder gebeurd was stond op het afleverformulier van de monteur. En als er iets iets dan kan je altijd terugkomen. De caravan was zowel aan de binnen als buitenzijde niet schoon. Bij het indraaien van het neuswiel vielen mijn kronen uit het gebit van het gepiep en het topdekmatras was gekrompen van 160cm naar 130 cm breedte. Het raam naast de deur vertoonde schuurkrassen en zaten er nog in.\r\n\r\nAfgelopen zaterdag maar eens begonnen om de boel schoon te maken. Dan worden de vragen vanzelf beantwoord. Na het reinigen en drogen van de caravan kwam er een \"fijne\" hagelschade te voorschijn. Met fijn bedoel ik veel kleine putjes. Die neem je niet waar op een wiebelig keukentrapje en een vochtige en niet schone caravan. En nu begrijp ik ook waarom de kaken van de verkoper stijf op elkaar bleven op mijn vraag of de caravan hagelschade had. En waarom de luifel zo makkelijk vernieuwd wordt begin ik ook te begrijpen in combinatie met die krassen op de ruit naast de deur. Ik denk dat de verkoper zijn verhaal had moeten aanpassen en niet uit zichzelf moet zeggen dat de caravan ingekocht is i.v.m. overlijden van de eigenaar. Maar dat de vorige eigenaar op vakantie in een hagelstorm beland is, de storm de luifel en de zijruit beschadigd heeft en daardoor de caravan niet meer wilde hebben en ingeruild heeft. Het domste is dan ook nog om de schuurkrassen uit de ruit niet te verwijderen. Met de polijstmachine heb ik de krassen zelf bijna onzichtbaar verwijderd. Maar ik denk dat hier een stukje onverschilligheid aan te pas komt. \r\n\r\nAls u nog verder wilt lezen: dan komt nu het hoofdstuk inruilwaarde caravan. Het gaat om een Hobby 500 KMFE uit 2004. €8.000,- wordt via de mail geboden. Ik vind dat veel. Bij navraag boden meerdere caravanbedrijven dit. Doordat een extra luik ooit gemonteerd is, was door inwateren een hoekje van de bodem verrot. Dat moest hersteld worden. Vervolgens wordt er nog een mededeling gedaan dat de voorzijde ook een keer vervangen was vanwege lekkage. Dat lijkt mij logisch bij een Hobby van deze bouwjaren want daar staan ze om bekend. Na goed 3 kwartier onderzoek met een collega kwam het hoge woord er uit. De caravan was met deze punten € 6.500,- waard. Ik ben hier natuurlijk zelf bij maar mijn advies zou zijn bied direct een reële waarde. Want een caravan van 15 jaar oud vertoond altijd wel ergens een gebrek. Daarom heb ik besloten om een jonge caravan te komen. Zodat ik voorlopig geen last heb van lekkage, hard/poreus geworden plastic delen en andere ouderdomsaspecten.\r\n\r\nConclusie: Geen eerlijk verhaal. Als het allemaal oppervlakkig is een leuk gesprek, wordt het op gevoel of inhoudelijk ontstaat er een gereserveerdheid een bepaalde terughoudendheid en spanning. En dat is niet zonder reden. Voorlopig heb ik een caravan gekocht die een stuk minder waard is dan wat ik er voor betaald heb. Geen toegevoegde waarde. Ben er goed ziek van. Niet zo zeer dat het om bedragen gaat van boven de € 20.000,-, maar dat ik helaas bij een bedrijf binnengestapt ben met 2 gezichten. \r\n\r\nAls er iets is, kan je altijd langskomen, galmt nog na. Ik wacht eerst maar eens af of er bij eens iemand langskomt om hierover te praten. wordt vervolgd\r\n\r\nps. of heb ik nou een ex huurcaravan gekocht?
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Beste heer Eickhof, Bedankt voor uw beoordeling, het zet ons op scherp. Allereerst wil ik u zeggen dat ik het jammer vind dat u uw beklag doet middels dit forum, zonder dit tegen ons te zeggen tijdens afleveren of ons nadien hierover even te bellen. Maar goed, dit is natuurlijk ook een manier. Ik heb exact uitgezocht en nagevraagd wat er aan de hand is. Mijn kijk op het verhaal is als volgt: Op het moment van het bekijken van de door u aangekochte caravan pakt de verkoper een (degelijke) trap. Dat doen wij altijd bij aankoop van een caravan of camper. Het gaat immers om een gebruikte caravan, ook al is deze jong, er kan altijd iets te vinden zijn op het dak. Onze verkoper Jelle geeft aan dat u samen geconstateerd heeft dat er heel licht een paar putjes, haast niet te zien, in het dak zitten en u vindt dat prima. Vervolgens tekent u de koopovereenkomst waarop inderdaad staat dat u ook op het dak heeft gekeken. Dit doen wij juist uit alle eerlijkheid. Als koper heeft u ook zelf een onderzoekplicht, wij proberen juist om achteraf klachten te voorkomen altijd het dak te laten zien. Zo kunt u eventueel voor de koop al constateren dat u deze hele lichte putjes niet bevallen en derhalve niet tot koop over gaan. Dan de Thule uitdraailuifel. De vorige eigenaar heeft een windvlaag gehad en daardoor liep de luifel niet helemaal goed. Wij wisten toen nog niet dat we deze niet gemakkelijk konden repareren. Tijdens de onderhoudsbeurt aan uw caravan zijn wij op advies van onze werkplaats over gegaan tot het bestellen van een splinternieuwe Thule 6300 luifel ter waarde van ruim 1400 euro. U heeft een caravan gekocht met een gebruikt luifel en bent naar huis gereden met een splinternieuwe. Ik noem dat service van de bovenste plank. Misschien hebben wij daarover niet duidelijk gecommuniceerd anders kan ik me niet voorstellen dat u daar niet tevreden mee bent. Dan de aflevering: Gelukkig kan ik de beelden van onze camera s terug kijken: Om 10:00 uur hebben wij een afspraak. Om 10:06 komt u onze poort binnenlopen. Om 10:25 wordt het papierwerk in orde gemaakt: Te naam stellen van uw caravan etc Om 10:35 wordt u verzocht uw auto naar achteren bij de caravan te rijden Om 10:36 u rijdt naar binnen 10:43 U loopt mee naar binnen voor uitleg en overdracht papierwerk 10:46 Papierwerk wordt uitgelegd 10:52 De aflevering van de caravan waarbij de mover en een paar kleine zaken worden gedemonstreerd. U geeft aan dat u de Hobby caravan kent en verder geen uitleg benodigd. 11:09 U rijdt weg met uw caravan. Al met al bent u 1 uur en 3 minuten bij ons geweest. De gemiddelde aflevering duurt 1 tot 1,5 uur. Ik kan wel beamen dat u tussen 10:06 en 10:25 hebt moeten wachten zonder dat er wat gebeurt is. Dat zijn 19 minuten. Echter u kwam 6 minuten te laat, dus blijft er 13 minuten over. Het te naam stellen van een caravan mogen wij van de RDW pas doen als u in den lijve aanwezig bent en niet van te voren. Dat de caravan niet schoon was van binnen en buiten is voor mij niet te geloven, iedere caravan wordt bij binnenkomst van top tot teen gereinigd, en een tweede keer gebeurt dit een dag voor aflevering. Er kan een keer iets over het hoofd gezien worden, maar we hebben u niet gehoord tijdens de aflevering hierover. U speculeert over de vorige eigenaar en de situatie van overlijden. Jammer dat u ons daarin niet gelooft. Het is het ware verhaal. Het doet verder ook niet ter zaken, maar u vraagt de situatie over de vorige eigenaar en wij vertellen u globaal de trieste situatie en de reden van verkoop terug aan ons. Dan de inruilcaravan. 9 van de 10 keer ruilen wij een caravan in voor een inruilprijs zonder dat wij de caravan gezien hebben. Veel eigenaren hebben hun caravan in de stalling staan maar willen toch graag een inruilprijs. We vragen dan goed uit of de caravan schades heeft en wat de staat is, heeft hij veel binnen gestaan, is er in gerookt, etc etc. In uw geval echter is er op uw eigen verzoek meerdere malen aangegeven dat u de caravan eerst aan ons wil laten zien om verrassingen achteraf te voorkomen. Een pluim voor u, ik wou dat iedereen die mogelijkheid had. Zo gezegd zo gedaan. Al vorens de deal definitief te hebben rondgemaakt hebben wij uw caravan kunnen bekijken. We kwamen inderdaad een aantal punten tegen waardoor wij in overleg met u de inruilprijs naar beneden hebben gesteld. Ik begrijp niet wat daar mis mee is. We kijken samen naar een caravan en komen een prijs overeen. Hoe eerlijk en duidelijk wil je het hebben? Onze monteurs hebben 14 uur en 26 minuten aan uw inruilcaravan gewerkt om een aantal zaken op te lossen, tevens is daar voor 234,10 euro aan onderdelen verbruikt. Komt aardig overeen met de minderwaarde van uw inruilprijs. Helaas hebben wij niet alles op kunnen lossen zoals het ontbreken van alle gordijnen en vitrage. (De vitrage die erin zat waren los en scheef geknipte flodders gaas) U heeft de caravan gekocht met garantie, dus het lijkt me logisch dat wij op een correcte en nette manier u veel plezier wensen met de caravan en als er wat is u ermee terug kunt komen! Met andere woorden u bent welkom in Lichtenvoorde. En nu gewoon genieten van uw prachtige caravan! Met vriendelijke groeten, Jurjen Wisselink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima gevoel op het moment dat we binnen kwamen en de camper bekeken.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uiterst vriendelijk en professioneel.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geholpen en prima service.