Helemaal top

Caravan keurig afgeleverd alle afspraken nagekomen door wisselink.

Erg prettig.

Zeer rustig en deskundig geholpen door Niek. Goede ervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super netjes geholpen en erg vriendelijk

Top bedrijf met top medewerkers. Heel erg blij met de gekochte caravan. De 9 ipv een 10 omdat een deel van de verlichting het niet de ondanks een elektrische keuring (wel direct hersteld)

keuige correcte behandeling

goede uitleg

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn ontvangst en goede uitleg men neemt hier echt de tijd voor je.

vriendelijk ,alle tijd nemen , goede uitleg

nvt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig bedrijf met sympathieke medewerkers

Eerste indruk is goed. Bedrijf straalt uit dat het kwaliteit levert. Alles ligt er netjes bij. Medewerkers staan je keurig te woord. Geen verkooppraat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijke bedrijf met professionele advisering op maat

We zijn zonder meer klantvriendelijk ontvangen en werden professioneel geadviseerd bij het maken van een keuze voor onze eerste nagenoeg nieuwe caravan. We hebben inmiddels een meerdaagse proef periode achter de rug en zijn zeer enthousiast over onze aankoop. Wisselink heeft een groot aanbod aan nieuwe en jonge caravans van verschillende merken. Zowel bij de aankoop als de aflevering is de service (after sales) buitengewoon goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en klanttevredenheid voorop

We hebben recent een caravan gekocht bij Wisselink. Het was vergeleken met de rest van hun aanbod een goedkope caravan (20 jaar oud) maar voor ons alsnog een groot bedrag. Niettemin voelde de service voor ons alsof we een nieuwe caravan kochten. Zelfs alle kleine mankementjes die je kan verwachten bij een caravan van die leeftijd werden netjes hersteld. Toen we de caravan ophaalden piepten zelfs de scharnieren van de kastjes niet meer. De hele caravan was van binnen en van buiten schoonmaakt, nagekeken en hersteld. Het was voor ons 140 kilometer rijden naar Lichtenvoorde maar ik ga hier met een gerust hart weer naartoe.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Pretiig bedrijf waar veel aandacht is voor je persoonlijke wensen en waar ook naar je geluisterd wor

Bijzonder prettig hoe er naar onze wensen geluisterd werd en welke tijd er voor ons genomen werd. Toen duidelijk was dat wat wij zochten op dat moment niet op voorraad was, kregen wij de tip om hierover gemaild te worden, zodra ons type caravan werd aangeboden. Binnen een week kregen we hierover bericht en het was precies wat we zochten voor een goede prijs. Over de aflevering alleen lof. Ook hier werd er weer uitgebreid de tijd genomen voor uitleg, demonstratie en het beantwoorden van onze vragen. Wij kunnen dit caravanbedrijf bij iedereen aanbevelen.

Geweldige dealer.

Geweldig komt alle afspraken na. Top.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fantastisch bedrijf !!!!\r\nCamper gekocht bij Wisselink een prachtige maar wat oudere camper.\r\nNiet voordelig maar snap ook waarom.\r\nJe wordt behandeld of je een nieuwe koopt\r\nHelemaal nagekeken door Roy Hallink,\r\nEen perfecte uitleg gehad.\r\nEn tussen neus en lippen door vertelde Jelle ( de verkoper )we hebben er nieuwe banden op gezet rondom omdat de bestaande banden te lang niet gebruikt waren en verouderd waren.\r\nGeweldig!!!!!!! En ook nog een mand gekregen met wijn,kaas en andere lekkere hapjes een dikke 10 wat ons betreft.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf We zijn op een prettige manier begeleid bij het aankopen van een caravan. Er is zeer snel geschakeld om dit nog binnen 2 weken voor elkaar te krijgen. Dank hiervoor. Jammer dat de schoonmaak binnen niet helemaal goed was gelukt? Stof en tandenborstel deels aangetroffen....\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb dit bedrijf ervaren als zeer klant vriendelijk \r\ngoede service . en goede uitleg van alles !
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf kwam op ons over als gezellig en gemoedelijk

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Over het algemeen goed, alleen jammer dat er geen ruimte was voor onderhandeling.\r\n\r\nZelfs niet bij de extra opties die we er bij gekocht hebben.\r\n\r\nOploop remstang was niet geborgd. Zeer kwalijk zeker om dat deze ook met bovag garantie is afgeleverd.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Beste heer van Kessel, Allereerst bedankt voor de beoordeling: 7 voor onze prijs en de 7 voor onze deskundigheid. U geeft aan dat er geen mogelijkheid was voor onderhandeling. Tegenwoordig zijn de prijzen allemaal online vergelijkbaar en wordt er steeds scherper geprijsd waardoor het soms inderdaad niet mogelijk is om te onderhandelen over de vraagprijs. Dit is per transactie verschillend, als wij al al het scherpste van NL (marktplaats) geprijsd zijn dan geven we vaak geen korting. Als blijkt dat er veel aanbod is dat goedkoper te krijgen is (dit controleren wij dagelijks) dan zal er onderhandelingsruimte zijn. Hierdoor zorgen we er wel voor dat iedereen een eerlijke prijs betaald. Tevens kunt u natuurlijk altijd zelf bepalen of u een aankoop wel of niet doet. Voor wat betreft de remstang borging: U heeft ons vlak voor deze beoordeling een mail gestuurd met een foto van een moertje dat niet ver genoeg is aangedraaid. Niek, onze verkoper heeft u daarna meteen gebeld. U hebt aangegeven dat u nu zelf met de remmen aan het afstellen gaat. Ik raad u met klem aan dit niet te doen en het advies van Niek op te volgen om even langs te draaien bij onze werkplaats. Dit kan gewoon zonder afspraak dan kijken we meteen even wat er aan de hand is. De caravan is bij ons afgeleverd met nieuwe remvoering en een uitgebreide remmentest waaruit blijkt dat deze uitstekende remwaarden haalt en keurig is afgesteld. Dit heb ik persoonlijk aan de hand van het remmentestrapport, de uitgeboekte onderdelen en de geklokte werktijden van onze monteur Marco gecontroleerd. (Marco heeft 13 jaar ervaring) In het vervolg zou ik u willen vragen om bij een eventueel probleem ons eerst even te bellen in plaats van een negatieve beoordeling (een 4 voor de service en het niet aanbevelen van ons bedrijf) te plaatsen terwijl wij geen kans krijgen om u te helpen. Dat steekt ons eerlijk gezegd een beetje. Ondanks dat bent u uiteraard altijd welkom bij ons voor service of garantie in Lichtenvoorde. Met vriendelijke groeten Jurjen Wisselink

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed top geregeld en eerlijk. Jelle is een top verkoper en eerlijk.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettige mensen om zaken mee te doen. Altijd hulpvaardig en kennis van zaken
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle reactie op aanvraag. Men neemt telefonisch contact op waardoor er direct persoonlijk contact is. Dit is efficiënt maar vooral ook klantgericht en vriendelijk. Onze zoektocht was een caravan. Deze voldeed geheel aan wat verteld was. Met een kop koffie en alle tijd kan alles worden doorgesproken. Bij aflevering exact hetzelfde...alle tijd voor uitleg.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ontvingen goede begeleiding en advies bij de aankoop van onze Eriba Touring Troll550. \r\nBij aflevering bleek nabestelde luifel nog niet beschikbaar, hebben volste vertrouwen dat deze volgens afspraak wordt geleverd en gemonteerd.\r\n\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Luisterend oor, weet op wens van klant in te gaan, verteld ook wat niet te doen (wat aankoop betreft)

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief, er is veel kennis en een prettige sfeer. Ze kennen hun vak.