De menselijke maat is ver te zoeken...

Koele ontvangst.Onder druk gezet: 'morgen om 9 uur vervalt de reservering' Geen mogelijkheid om camper aankoop en ruil te annuleren; integendeel; Bovag boete van € 5000 is dan je deel. Nooit meer met Wisselink in zee!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Hj Rutten, U heeft bij ons een volintegraal Hymer camper aangekocht en later het verzoek ingediend deze aankoop te annuleren omdat uw vrouw toch de bekleding niet zo mooi zou vinden. Annuleren binnen een bepaalde tijd is mogelijk volgens de BOVAG richtlijnen en de aankoop is dus ook daadwerkelijk geannuleerd op uw verzoek. De BOVAG hanteert een regel van 15% annuleringskosten. U zou dan op een bedrag uitkomen van €11271.30. In overleg met uw schoonzoon hebben wij dit bedrag meer dan gehalveerd naar €5000,-. Wat u eigenlijk wilt is rondshoppen, koopcontracten tekenen en er dan vervolgens zonder kleerscheuren weer vanaf komen om vervolgens het bedrijf waar u de zaak beklonken heeft te beschuldigen. Ieder volwassen mens begrijpt dat dit niet zomaar kan. De BOVAG heeft ons zelfs geadviseerd om absoluut de 15% aan te houden. Het reserveren van caravans en campers is nooit van lange duur, gezien de grote vraag en drukte in de markt momenteel.

Klantvriendelijkheid onder peil.

Wij zouden op zaterdag vertrekken naar een camping in Lichtenvoorde. Nog thuis constateerde ik dat het pompje van het chemisch toilet niet funtioneerde. Gevraagd of ik op zaterdagmorgen even langs kon komen voor reparatie zodat ik daarna naar de camping kon rijden. Het antwoord was kort maar duidelijk: wij hebben geen tijd en kunnen ook niet bij u op de camping komen, omdat wij deze service niet bieden. Men adviseert mij bij een dealer bij mij in de buurt langs te gaan. Ik heb het zonder tussenkomst van WISSELINK zelf gerepareerd. Klantvriendelijkheid een grote NUL. Overigens was de caravan gekocht bij deze dealer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Piet, U belde op vrijdag om op zaterdag langs kon komen voor een reparatie. Helaas hadden wij zo kort van te voren in het weekend geen tijd om extra werkzaamheden uit te voeren. De capaciteit van monteurs op zaterdag is beperkt, zeker als de agenda al volgepland staat met afleveringen en vele aannames van onderhoud.

Niet serieus genomen

Vraag je om een rubber voor het toilet in de caravan. Stuurt men je door naar Obelink want men heeft geen onderdelen. Vraagt de medewerker of er wel een rubber in de toilet zit. In elke Thetfort zit toch een rubber onder het klepje? Je caravan daar laten onderhouden is voor mij een vraagteken!!

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Pieter, Het klopt dat wij geen losse onderdelen verkopen. Wij leveren uitsluitend onderdelen inclusief montage in onze werkplaats. De vraag was om welk rubber het ging, het is voor ons uiteraard geen vraagteken of er een rubber in een toilettank zit maar dat terzijde.

Een oude caravan gekocht en met alle service behandeld. Afstandbediening deed het niet bij ophalen. Binnen twee dagen hadden ze een nieuwe besteld. De caravan heeft langer bij hun gestaan de bedoeling was door ons toedoen. Er werd op geen enkel moment hier een probleem van gemaakt. Trapje vergeten in de caravan terug te zetten. Kwamen het keurig thuis brengen. In deze drukke periode nemen ze toch alle tijd voor je. Vriendelijk en professioneel personeel. Topbedrijf!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed bedrijf met vriendelijke mensen

Nadat wij telefonisch contact hebben gehad en een prijs hadden afgesproken zijn wij tot de verkoop van onze caravan. overgegaan. De verkoop vond plaats op een door ons afgesproken lokatie. Op het afgesproken tijdstip kwam de chauffeur om de caravan te inspecteren . Na de inspectie werd het papierwerk afgehandeld en de vrijwaring per email opgestuurd en het afgesproken bedrag direct overgemaakt. Wij zijn zeer tevreden met de ervaring met dit bedrijf Paul en Yvonne

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantgericht, héél klantvriendelijk, zéér professioneel ingesteld bedrijf.

Wij komen uit Oirschot (Noord-Brabant) is 148 km rijden, niet echt bij de deur dus, maarrr!! 10 jaar geleden hebben we hier een Eriba Touring gekocht, daar hadden we al een heel goed gevoel aan overgehouden. Nu we dus op zoek waren naar een bepaald type Bus-Camper, kwamen we al snel weer bij dit mooie bedrijf terecht en op 5 november reden we helemaal in de wolken terug naar Oirschot in een prachtige en tot in perfectie afgeleverde Pössl Roadcruiser 640. (Gelukkig bestaan er ook nog bedrijven die het wel goed kunnen en willen doen). Jan&Nellie van den Heuvel.

• Deskundigheid/Vakmanschap

klantvriendelijk, alles netjes en prima kwaliteit

Ondanks dat het druk was zijn we goed geholpen. We hebben uitgebreid de tijd gekregen om de caravan te bekijken, alle informatie is duidelijk. Bij het ophalen hebben we een uitvoerige ronde om en in de caravan gekregen waarbij alles uitgelegd werd. Zelfs de stekker is direct nog vervangen, omdat dit bij het verkoopgesprek niet aan de orde was geweest. We hebben inmiddels een geslaagde eerste vakantie achter de rug. Wisselink, heel erg bedankt!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie campers en zeer goede service.

Mooie campers en voldoende keus. Ze trokken ruim voldoende tijd uit voor uitleg, zowel bij de verkoop als bij de oplevering. Zeer goede service.

Een warm behulpzaam team

Elke keer als we bij Wisselink komen, zijn we verrast door de behulpzaamheid en vriendelijkheid. Topbedrijf!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een woord zegt alles: geweldig

Onze ervaringen met Wisselink (Lees Jelle) zijn zeer goed. Al vanaf het eerste moment hadden we het gevoel dat we hier op de juiste plek waren. De mensen zijn eerlijk, oprecht, vriendelijk en service wordt met hoofdletters geschreven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Deskundige begeleiding en groot aanbod

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en er werd uitgebreid de tijd genomen om ons te informeren. Kortom, wij zijn zeer tevreden.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prettig en servicegericht bedrijf.

Prima uitleg en ondersteuning bij aankoop van caravan.Vriendelijke medewerkers en ook meedenkend in oplossingen voor accessoires en bijkomende zaken.

prima, zeer tevreden

Prima geholpen en zeer tevreden met de prachtige camper.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel goed en betrouwbaar caravan en camper bedrijf

Bij de aankoop van onze camper werden wij goed geadviseerd door Jelle. De oplevering van de camper was top, alles was heel netjes en schoon. en kregen een hele goede uitleg hoe alles werkt. We zijn erg blij met de aankoop en hopen vele veilige kilometers te kunnen maken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Fijne en goede sfeer. Prettige en vakkundige

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en nazorg gehad

Aardig personeel

Kundig en klantgericht.

Vriendelijke en klantgerichte service, snelle en adequate reactie bij vragen.

Worden altijd netjes geholpen

Klein defect aan de Camper hebben mij prima geholpen,en alles uit gelegd wij kunnen weer op vakantie naar Zeeland.Camping Agrinova. Bedankt Fr Gr Ria & George.

Goede voorlichting gekregen

Wilden caravan wel even reserveren aangezien wij toch even onderweg waren. Fijn en vooral deskundig geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend geholpen ,vriendelijk mensen .

top service

wij hebben een buscamper gekocht bij Wisselink, goede uitleg gehad over het gebruik van de camper, was fijn zaken doen niet opdringerig meedenken helemaal top! het is voor ons ruim 100 km rijden maar ga zeker bij hun het onderhoud van de camper laten doen gezien de goede vakkennis en service. (maken we er een dagje uit van om in de omgeving te fietsen)

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg.

Wij zijn netjes ontvangen en behandeld, zeer professioneel. Er wordt echt tijd voor je gemaakt, vragen worden keurig beantwoord, bij twijfel wordt achterban ingeschakeld (bv eigen werkplaats).

Goed bedrijf

Zeer vriendelijke mensen , duidelijke uitleg en niet opdringerig. Wij zijn er plezierig geholpen., en super blij met de bus.

Zeer klantvriendelijk en attent

Keurig geholpen, deskundige mensen,

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke en zeer correcte verkopers

Wat ze beloven komen ze na, super service. Top bedrijf