Goede voorlichting gekregen

Wilden caravan wel even reserveren aangezien wij toch even onderweg waren. Fijn en vooral deskundig geholpen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend geholpen ,vriendelijk mensen .

top service

wij hebben een buscamper gekocht bij Wisselink, goede uitleg gehad over het gebruik van de camper, was fijn zaken doen niet opdringerig meedenken helemaal top! het is voor ons ruim 100 km rijden maar ga zeker bij hun het onderhoud van de camper laten doen gezien de goede vakkennis en service. (maken we er een dagje uit van om in de omgeving te fietsen)

Klantvriendelijk, duidelijke uitleg.

Wij zijn netjes ontvangen en behandeld, zeer professioneel. Er wordt echt tijd voor je gemaakt, vragen worden keurig beantwoord, bij twijfel wordt achterban ingeschakeld (bv eigen werkplaats).

Goed bedrijf

Zeer vriendelijke mensen , duidelijke uitleg en niet opdringerig. Wij zijn er plezierig geholpen., en super blij met de bus.

Zeer klantvriendelijk en attent

Keurig geholpen, deskundige mensen,

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke en zeer correcte verkopers

Wat ze beloven komen ze na, super service. Top bedrijf

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima geholpen, extra werkzaamheden wel duur

Wij zijn uitstekend geholpen bij de aankoop van de caravan. Het plaatsen van accessoires en de verkoopprijs is erg hoog, dat zou ik een volgende keer wellicht ergens anders doen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Geweldig bedrijf vriendelijke verkopers en monteurs, niets is te veel

Zeer goed en vriendelijk geholpen bij de aankoop van onze camper. Wij wilde er daglichtpanelen op hebben, er werd meteen een monteur bij geroepen of dit mogelijk was i.v.m dak airco. Prima opgelost, zo ook met het plaatsen van een extra deurslot, Bearlock versnellingsslot en een tweede camera naast de achteruitrij camera. Ook met het afleveren van de camper werd de tijd voor genomen met voldoende informatie en toelichting. bij thuiskomst was er een klein probleem met de luifel hierover contact gehad met Jelle en het wordt opgelost.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Caravan is in alle tevredenheid afgeleverd

Zowel de verkoper als de werkplaatsmedewerkers hebben goede contacten met ons onderhouden. We zijn daarom zeer tevreden over de nieuwe aankoop van de caravan.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ze leveren wat ze beloven te leveren!

Vriendelijke ontvangst, krijg gewoon de gelegenheid rustig rond te kijken, maar krijg op verzoek ook deskundig advies inzake alle aspecten die voor mij van belang zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prima service en zeer klantvriendelijk

Onlangs een bus camper gekocht. Er werd de tijd voor ons genomen. Er werd geen druk uitgeoefend. Er werd meegedacht. Alle service was op de dag van de aflevering gepleegd. We zijn zeer content over de contacten met Jelle en Roy.

Helemaal top

Caravan keurig afgeleverd alle afspraken nagekomen door wisselink.

Erg prettig.

Zeer rustig en deskundig geholpen door Niek. Goede ervaring.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super netjes geholpen en erg vriendelijk

Top bedrijf met top medewerkers. Heel erg blij met de gekochte caravan. De 9 ipv een 10 omdat een deel van de verlichting het niet de ondanks een elektrische keuring (wel direct hersteld)

keuige correcte behandeling

goede uitleg

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn ontvangst en goede uitleg men neemt hier echt de tijd voor je.

vriendelijk ,alle tijd nemen , goede uitleg

nvt

• Deskundigheid/Vakmanschap

Keurig bedrijf met sympathieke medewerkers

Eerste indruk is goed. Bedrijf straalt uit dat het kwaliteit levert. Alles ligt er netjes bij. Medewerkers staan je keurig te woord. Geen verkooppraat.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Klantvriendelijke bedrijf met professionele advisering op maat

We zijn zonder meer klantvriendelijk ontvangen en werden professioneel geadviseerd bij het maken van een keuze voor onze eerste nagenoeg nieuwe caravan. We hebben inmiddels een meerdaagse proef periode achter de rug en zijn zeer enthousiast over onze aankoop. Wisselink heeft een groot aanbod aan nieuwe en jonge caravans van verschillende merken. Zowel bij de aankoop als de aflevering is de service (after sales) buitengewoon goed.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service en klanttevredenheid voorop

We hebben recent een caravan gekocht bij Wisselink. Het was vergeleken met de rest van hun aanbod een goedkope caravan (20 jaar oud) maar voor ons alsnog een groot bedrag. Niettemin voelde de service voor ons alsof we een nieuwe caravan kochten. Zelfs alle kleine mankementjes die je kan verwachten bij een caravan van die leeftijd werden netjes hersteld. Toen we de caravan ophaalden piepten zelfs de scharnieren van de kastjes niet meer. De hele caravan was van binnen en van buiten schoonmaakt, nagekeken en hersteld. Het was voor ons 140 kilometer rijden naar Lichtenvoorde maar ik ga hier met een gerust hart weer naartoe.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Pretiig bedrijf waar veel aandacht is voor je persoonlijke wensen en waar ook naar je geluisterd wor

Bijzonder prettig hoe er naar onze wensen geluisterd werd en welke tijd er voor ons genomen werd. Toen duidelijk was dat wat wij zochten op dat moment niet op voorraad was, kregen wij de tip om hierover gemaild te worden, zodra ons type caravan werd aangeboden. Binnen een week kregen we hierover bericht en het was precies wat we zochten voor een goede prijs. Over de aflevering alleen lof. Ook hier werd er weer uitgebreid de tijd genomen voor uitleg, demonstratie en het beantwoorden van onze vragen. Wij kunnen dit caravanbedrijf bij iedereen aanbevelen.

Geweldige dealer.

Geweldig komt alle afspraken na. Top.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een fantastisch bedrijf !!!!\r\nCamper gekocht bij Wisselink een prachtige maar wat oudere camper.\r\nNiet voordelig maar snap ook waarom.\r\nJe wordt behandeld of je een nieuwe koopt\r\nHelemaal nagekeken door Roy Hallink,\r\nEen perfecte uitleg gehad.\r\nEn tussen neus en lippen door vertelde Jelle ( de verkoper )we hebben er nieuwe banden op gezet rondom omdat de bestaande banden te lang niet gebruikt waren en verouderd waren.\r\nGeweldig!!!!!!! En ook nog een mand gekregen met wijn,kaas en andere lekkere hapjes een dikke 10 wat ons betreft.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper