Ze wten waar ze mee bezig zijn toppers daar

Zeer goed autobedrijf altijd netjes ze houden je op hoogte gaan zeer netjes met je auto om kom er al jaren zijn daar toppers.

Dit is een eerlijk en doe maar gewoon bedrijf met kundige mensen.

Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf. Kom er al jaren en moeten er dure reparaties gedaan worden dan word er altijd gebeld en gaat dit in overleg hoe en wat te doen. Ze zijn eerlijk in of het nog nuttig is om te laten doen. Ze moeten al gaan stoppen wil ik niet meer bij zo komen.

Gewoon goede eerlijke garage

Ben hier steeds goed geholpen.

super

Persoonlijke benadering Denkt met de klant mee

Vriendelijke, vakbekwaam, eerlijkheid, dat zouden er meer moeten zijn.

5 sterren!!!

Altijd klantvriendelijk, goeie kwaliteit en in 1 woord super

Goede service, altijd eerlijk en alles in overleg met de klant.

Goed en betrouwbaar

Betrouwbaar

Staan altijd voor me klaar en lossen het op

Altijd snelle service..zijn eerlijk als iets niet hoeft zeggen ze het..als iet goedkoper kan regelen ze . Echt een super garage

Gewoon bedrijf

Gewoon bedrijf

Vakkundig, attent, vriendelijk

Ben blij met m’n ‘nieuwe garage’. Beurt en reparaties, alles gaat in overleg zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

zeer goede service

snel en goed geholpen voor een redelijke prijs.

Geweldige garage

Bij autobedrijf Huizinga zijn ze altijd vriendelijk, denken ze goed mee, leveren altijd goede service en zijn goed betaalbaar. Kortom een fijne garage waar klant nog koning is!

Helemaal goed

Altijd goed

Staan altijd voor je klaar en zoeken de best mogelijke oplossing

Ten zeerste aan te bevelen!

Mijn ervaringen met Autobedrijf Huizinga zijn alleen maar positief, van begin tot eind. En ik ga al wat jaren mee! De medewerkers denken heel erg met de klant mee. De klant staat voorop, maar wat niet kan, daar zijn ze ook gewoon eerlijk over.

Super garage

Altijd meedenken en altijd vriendelijk. Kom er al jaren en kan ze iedereen aanbevelen

Goede service, goed onderhoud, duidijke communicatie en vriendelijke eigenaren. Echte aanrader!

Ze hebben mij keurig geholpen , hielden mij overal van op de hoogte een dikke pluim

Goede service, eerlijk en niet te duur.

Goed werk, eerlijk advies en niet te duur.

Zeer nette en duidelijke informatie en service

Werd bij mn APK keuring netjes en duidelijk van te voren gebeld over de kosten en mogelijke problemen en wat de kosten en werktijd zou zijn. Goed bereikbaar via telefoon en updates via de WhatsApp. Leenfiets gratis ter beschikking. Door de duidelijke informatie kwam ik niet voor verrassingen te staan bij het afhalen van de auto

Als altijd goede service en meedenken met de klant!

Zeer goed geholpen. Zoals altijd door dit bedrijf.

Betrouwbaar en bekwaam

Korte lijntjes. Ze denken mee en zijn altijd correct en behulpzaam. Alles wordt overlegd en besproken. Een leenfiets staat altijd klaar. Zo hoort het te zijn. Top!

Goed geïnformeerd over werkzaamheden en kosten.

Prettige garage die meedenkt met de klant.

Schoenerstraat 2 9745 BJ Hoogkerk