goed service en hulp

altijd tevreden met de goede service en hulp

Weer veilig de weg op!

Met een goed, door autobedrijf Huizinga, onderhouden auto uit 1994 weer veilig de weg op na APK met reparatie geeft een gevoel alsof de auto nieuw is! Eerlijk advies, vakkundige reparatie, betrokkenheid en dat alles 'om de hoek' in Hoogkerk. Complimenten!!

Erg tevreden!

Professioneel, behulpzaam en goed advies !!!

Vriendelijk en keurig geholpen

Voor het maken van een afspraak telefonisch voor een apk en een beurt werd alles in t werk gezet zodat de apk op tijd was afgerond. Tevens werd ik aan de balie keurig en eerlijk geholpen. Leenfietsen gekregen. Tussendoor netjes gebeld wat ongeveer de kosten zouden zijn. En s middags stonde auto op tijd klaar. Keurig geholpen aan de balie. Beter kan volgens mij niet. Top.

Eerlijk en klantvriendelijk

Al enige tijd de auto hier in onderhoud. Altijd duidelijke uitleg (voor een leek). Eerlijk over wat er aan de auto moet gebeuren.

Positief

No Nonsens, eerlijk, kundig. Bij (onvoorziene) reparatie altijd keurig helder overleg vooraf over de kosten.

Prima service.

Denk met de klant mee en je komt niet voor verrassingen te staan.

Al jaren lang goede Service

Vriendelijk, goede service geen poespas

Prettig in het contact en prima service.

Ben al jaren klant bij Autobedrijf Huizenga. Aardige mensen, goede monteurs en altijd opzoek naar een goede oplossing voor een technisch mankement. Verder een uitstekende service.

Super service en aardige mensen !

Goede service en helpen je zo snel mogelijk

Super vriendelijk met zeer kundige adviezen.

Elke keer weer worden op vriendelijke wijze geholpen en krijgen we op kundige wijze advies. Daarnaast doen ze alleen wat nodig is en daardoor betaal je niet voor onnodige taken. Wij zijn super blij met deze garage.

Prima garage

Altijd vriendelijk en eerlijk en de service is goed

Perfectie

Mijn auto geef gebracht voor Apk. Alles ging mooi in overleg. Stap voor stap werd er uitgelegd wat er ging gebeuren. Ook via de whatsapp werden foto’s gestuurd. Bij het ophalen van de auto stond ook alles netjes op papier en zelfs een verhaaltje van wat er is gebeurd. Super service. De volgende afspraak staat er al weer.

Aardig, welwillend en meedenkend.

Gezellige heren, met Groningse nuchterheid. Denken met je mee en voor een kleine check hoe je niets te betalen. Service van de zaak!

Altijd positief!

We krijgen altijd een goed beeld over de reparatie. Ze leggen precies uit wat ze gaan doen en hoe. Kosten worden daarbij altijd overlegd. Goud eerlijk bedrijf!

Super, zoals altijd

Staan altijd voor je klaar, vriendelijk en meedenken.

Zoals altijd uitstekend!

Snelle service, hele redelijke prijs, altijd vriendelijk en behulpzaam!

Eerlijk advies!

We zitten nu al een aantal jaren bij Huizinga en dan blijft ook zo. Ze geven eerlijk advies en goede service.

Goede service, eerlijk, vriendelijk, betrouwbaar

Mooi familiebedrijf, harde werkers. Altijd servicegericht, eerlijk en betrouwbaar. `Heldere uitleg en grote bereidheid om mee te denken. Bovenal vriendelijk en top kwaliteit!

Hele fijne sfeer, professionele en zorgvuldige dienstverlening!

Prettige sfeer, professionele en zorgvuldige dienstverlening!

Supergeschikt!

Ze zijn heel klantvriendelijk, in voor een geintje, komen hun afspraken na en geven duidelijk aan wat er moet gebeuren en wat er gebeurd is en wat evt. nog moet.

Altijd een goed gevoel als ik daar weg kom.

Eerlijke fijne jongens.

Klantvriendelijk en meedenkend

Klantvriendelijk en meedenkend maar ook praktisch. Hebben veel inhoudelijke deskundigheid op het gebied van auto's maar zijn ook persoonlijk betrokken bij de klant.

Klantvriendelijk en meedenkend!

Heel tevreden. Communicatie en kwaliteit geleverde is prima.

Vakbedrijf waar klantvriendelijkheid op #1 staat!

Hier zorgen ze er gegarandeerd voor dat je met een fijn gevoel veilig de weg opgaat! Ik krijg goed en vrijblijvend advies over onderhoud aan mijn auto en als er wel eens iets moet gebeuren doen ze dat voor een schappelijke prijs. Jullie zijn aan mij in ieder geval een vaste klant rijker.