Altijd de beste, snelste en eerlijkste service van persoonlijke aard.

Zoals altijd een hele persoonlijke inzet voor de beste mogelijkheden voor jouw auto, maar ook voor jou.

Snel, vriendelijk, meedenkend, gewoon super

Wij blijven graag onze afspraken maken bij deze garage. Nu hebben we nieuwe banden moeten regelen. Dit is weer zeer vakkundig gedaan. Nemen de tijd voor je. En de banden rijden super

Altijd vriendelijk, zeer goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Een nonsense autobedrijf, eerlijk, vriendelijk, ervaren.

Vriendelijk en goede service

Eerste keer bij deze garage, want op zoek naar garage wat dichter bij huis. Gemakkelijk contact leggen, snel afspraak in te plannen. Vriendelijk in contact en goede service. Stemmen goed af met klant.

Top bedrijf, leverd goed werk af en denkt mee met de klant

Al jaren klant bij deze garage, dan weet je dat het goed zit.

Altijd goede vakkundige service.

Bij huizinga weet ik zeker dat er niet gerotzooid word met mijn auto. Altijd eerlijke prijzen en fijn personeel. Zeker een aanrader!

Een goed uitstekend autobedrijf.

Je wordt goed geholpen en zeer klantvriendelijk en een goede service.

Goede service, en betaalbare prijzen

geweldige service

na 30 jaar nog altijd super tevreden met onze garage en iedereen die daar werkt ook altijd mee denken met de klant ga zo door luuk en loes roossien

Zij komen altijd met de goede en juiste oplossing voor je auto. Ze denken met je mee.

tevreden klant

ik ben weer snel en goed geholpen

Uitstekend!!!

Komen er al jaren. Eerlijk advies vriendelijk personeel. Top en goede prijs/kwaliteit verhouding. Gewoon een eerlijk bedrijf met vakkundige mensen. Goede communicatie voornamelijk over eventueel bijkomende kosten.

Altijd netjes geregeld.

Aardig personeel.

De jongens van Huizinga zijn zeer kundig. Zijn transparant in hun doen, eerlijk advies en hebben een hoge service.

Prima autobedrijf

Snel, correct en betrouwbaar

Zoals altijd uitstekend!

Wij komen hier al meedere jaren met 2 auto's , prima garage die met je meedenkt en zeer prettig in de omgang m.a.w. aanrader

Uitstekende service.

Geweldige service, auto dag van te voren gebracht en zelf naar huis gebracht. Werd gebeld na de keuring en kreeg prijsopgave voor afgesproken kleine onderhoudsbeurt. Werd zelf opgehaald toen de auto klaar was. Geweldig!!!

Goede service prettige sfeer

Snelle hulp. Duidelijke uitleg over problematiek. En meedenkend over oplossingen

Altijd goed op weg geholpen

Er wordt transparant gewerkt, eerst een telefoontje voor overleg voordat prijzige reparaties uitgevoerd worden. Heel fijn die keuze vrijheid.

Super bedrijf

Super service en niet te duur!

Prima autobedrijf!

Wij hebben twee auto's die bij dit bedrijf onderhouden worden, één op benzine en één electrische auto. De communicatie is altijd duidelijk, en afspraken worden goed nagekomen.

Goed en snel geholpen. Vriendelijk personeel. Proberen je altijd te helpen.