Super goed.

Na overleg worden pas de onderdelen vervangen of gerepareerd.

Vlot, professioneel

zoals al vele jaren het geval is de dienstverlening prima

Vakkundige mensen, hulpvaardig en uitstekende service

Gewoon goed

Goede en deskundige service. Auto is altijd weer in orde na een bezoek aan van Roon.

Goed en duidelijk verhaal snelle service en een lekker bakkie koffie!!

Toppers zijn het!!!!!

Wat moet ik nog meer zeggen GEWOON GOED!!!!

Geweldige service !!

Reeds bij de aankoop voelde je het enthousiasme om ons als nieuwe cliënt aan een goede auto te helpen, een waarmee wij dik tevreden zouden zijn nou ... dat is heel goed gelukt en we zijn er elke dag nog heel blij mee !! Voor een kleinigheid mag je zo de werkplaats binnen rijden en wordt je gelijk goed en ook heel vriendelijk geholpen. Toen ik onze auto bracht voor de APK keuring werd er meteen aangeboden mij even thuis te brengen en op de dag van de keuring werd ik s'morgens gebeld dat het beter was om in plaats van een kleine beurt nu te kiezen voor een grote beurt. Er was dus moeite gedaan om de geschiedenis van onze auto goed door te nemen en het hoe en waarom werd ons duidelijk uitgelegd. Na de keuring en de grote beurt werd de auto thuisgebracht en lagen de sleutels in de brievenbus. Wat een goede service van het bedrijf, allemaal heel hartelijk bedankt voor de goede en vakkundige inzet, groetend Wim en Lia Verweij.

alles conform afspraken

netjes op de hoogte, belletje bij onverwachte zaken

Vriendelijk, eerlijk en snel geholpen

Personeel is erg vriendelijk en heeft eerlijk advies. Er wordt je niets aangesmeerd en alles gaat in goed overleg, voordat er acties worden ondernomen. Gewoon erg goede service.

Uitstekende garage

Ik kan niet anders zeggen, een uitstekende garage. Al jaren word ik altijd vriendelijk, netjes en kundig geholpen. Ik raad Bovag garage Autobedrijf Van Roon Reeuwijk voor zowel privé als zakelijke rijden echt aan.

top

Heel fijn bedrijf!

Fijne ervaring, goed advies, duidelijke uitleg. Een top garage!

prima service

snelle reactie, prima opgepakt en opgelost

je wordt super geholpen.

Het is een bedrijf die ik iedereen aanraad.

Dat ik altijd fantastishe geholpen word!

Altijd Fijn!

vriendelijke werknemers, snelle service en duidelijk taal

vriendelijke werknemers, snelle service en duidelijk taal

Staan altijd voor je klaar. Super!

Kwam met accu die niet goed meer was. Namen meteen de tijd om accu voor nieuw exemplaar te vervangen.

klantgericht en deskundig

Altijd een warm welkom, geven een goed advies en duidelijke uitleg. Pas geleden een auto gekocht, geweldig om te zien hoe enthousiast Wijnand is bij het afleveren van de auto.

Fantastische service!

De service is altijd prima ; heel vriendelijk en behulpzaam, professioneel en goed overleg.

Een goede, klantvriendelijke garage. Beslist aan te bevelen !!

In vergelijking met de garages die ik in de loop der jaren heb bezocht, kan ik garage Van Roon zeer zeker aanbevelen. Er wordt goed geluisterd naar je "klachten" en deze worden op een nette, professionele manier opgelost. Prima garage met vriendelijk personeel !

Vriendelijke ontvangst, deskundig onderhoud en reparatie.

Vriendelijke ontvangst, deskundig onderhoud en reparatie.

Snelle service

Gebeld voor het vervangen van een kapotte lamp, kon dezelfde dag nog komen en is gelijk hersteld.

Ge-wel-dig

Comfort afspraak werd alles geregeld en ze brachten me zelfs weg. Tot de volgende keer!

Klantvriendelijkheid en service is door Autobedrijf Van Roon uitgevonden.

Autobedrijf Van Roon staat altijd voor je klaar. Of het een reguliere onderhoudsbeurt betreft, een onvoorziene omstandigheid, een pechgeval of gewoon advies wanneer je je oriënteert op een andere auto; Autobedrijf Van Roon is altijd thuis en behulpzaam.

denken altijd met ons een doen geen onnodige reparaties

Leeghwaterstraat 8 2811DV Reeuwijk