Geweldige service

Als ik met mijn auto kom, is er altijd iemand die mij vriendelijk te woord staat, ook indien noodzakelijk direct actie neemt om een euvel te verhelpen. Ook de haal- en brengservice is prima geregeld.

Meedenkend , snel en betaalbaar!

Ik kom al jaren bij Van Roon tot volle tevredenheid. Ze denken mee en zorgen dat mijn auto boven alles veilig blijft.

Geweldig bedrijf. Persoonlijk contact, adequate en professioneel. Vakmensen!

Geweldig bedrijf. Persoonlijk contact, adequate en professioneel. Vakmensen!

Goede service en advies tegen een prettige prijs

Deskundig en klantvriendelijk

Prettig klantgericht, niet opdringerig. Denk vanuit de klant en biedt technische deskundigheid

Prima service en vriendelijkheid

Blijf zeker klant

Goed bedrijf

Goed bedrijf, aardige mensen en verstand van zaken.

prima service

Al meer dan 20 jaar de vertrouwde schakel bij de aanschaf en onderhoud van mijn auto.

Al jaren breng ik mijn auto bij Van Roon, zeer goed autobedrijf, personeel is kundig en vriendelijk

Autobedrijf Van Roon uit Reeuwijk, vind ik en top autobedrijf. Ze hebben vriendelijk en zeer kundig personeel. En ze doen wat ze zeggen. Koppelen direct terug als er echt iets vervangen moet worden. Geen vreemde niets zeggende bedragen op je factuur. Ja serieus, ze bestaan echt nog, dit is een goed/keurig/net autobedrijf voor privé en zakelijke auto's. Voorbeeld: tijdens de APK in mei kwam naar voren dat mijn banden op sommige punten iets dunner waren, maar zeker nog goed genoeg voor de APK. Advies maak ik september een afspraak voor vervanging! Zo gedaan, vorige week zijn mijn 4 'zomer' banden vervangen, na overleg, in 4Seizoenenbanden, wel zo veilig in de herfst en de winter.

in 1 woord SUPER

Jullie staan altijd klaar met goed advies en denken mee met de klant, top

Altijd top service

Betrouwbaar en top service.

Vriendelijk, snel en adequaat.

Staan je vriendelijk te woord en nemen de tijd voor je. Leggen goed uit wat zij aan de auto hebben gedaan. Proberen je zo snel mogelijk te helpen en ze vervangen niet zomaar onderdelen. Overdag word je gebeld over de vorderingen en wat er eventueel aan mankeert. Je kunt altijd gebruik maken van een leenfiets.

Goed team monteurs, aandacht en tijd voor de klant.

Mijn ervaring is goede service

Het is een nette garage waar je goed wordt geholpen. Als er iets met de auto is wordt er eerst met jou overlegt voordat ze aan de auto gaan sleutelen. Ze geven ook duidelijk aan wat er mankeert en of het verstandig is om er iets mee te doen. De garage is zeker aan te raden,

Ik wil geen andere garage meer

Zij weten precies wat ik bedoel en hoe ik het wil hebben. Die klik vind je nergens meer.

Gewoon top service!!

Nooit meer wat anders!

zoals altijd geweldig!

auto ophalen en terug brengen

Gewoon heel goed

Het is gewoon een prima service.

Fijn bedrijf en klantgericht, meedenkend met de klant. Er wordt altijd naar een passende oplossing gekeken. De Plakboer

Prima service !

Zeer tevreden geholpen door een aardige man !

Fijne garage, goede service en vakkundig personeel

Prima service gehad bij een kleine beurt (30K-beurt). Ook vooraf nog even netjes gebeld voor toestemming om de ruitenwisserbladen (á een paar tientjes) te vervangen. Professionele gang van zaken rond het maken van de afspraak en de verdere communicatie.

Goede, duidelijke communicatie en service zonder verrassingen

Je wordt er vriendelijke en goed geholpen. Snelle service en duidelijke afspraken.

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijke behandeling, goede checklist waaruit blijkt wat er is gecheckt en -na telefonisch overleg- werd verholpen.

Prima service, en alles volgens afspraak

Ze bellen als er bijzonderheden zijn. Je krijgt bij het ophalen duidelijke uitleg over de verrichte werkzaamheden. Niet goedkoop maar wel goed.

Super goed.

Na overleg worden pas de onderdelen vervangen of gerepareerd.