Vriendelijk, snel en goed

Vriendelijk, snel, goed en komen afspraken na.

Top bedrijf

Echt een top bedrijf.

Topbedrijf, denk goed mee, je weet van te voren waar je aan toe bent

zie aanhef

Prettig bedrijf om je auto in onderhoud te hebben

En bedrijf waar je met vertouwen je auto kunt brengen voor onderhoud.

Blij dat ik naar jullie klant Marc Viehoff heb geluisterd.

Inderdaad op aanraden van mijn partner Marc mijn VW Polo bij jullie gebracht voor APK en kleine beurt. Erg tevreden: goed op de hoogte gehouden tijdens het werken aan de auto door jullie. Gebeld over: zwakkere punten, maar nog wel kan en geen gevaar oplevert etc. En dan aan mij de keuze: nu of later. En een goede gespecificeerde rekening. Het enige kritische puntje is: ik vind het werkplaats tarief helaas aan de hoge kant. Verder dank voor de goede onderhoudsbeurt aan mijn auto. Vriendelijke groeten Joke Roozenburg

Vriendelijke, meedenkende, professionals.

Mijn auto is voor mij een soort ledemaat waar ik zonder mankeren op moet kunnen vertrouwen. De mensen van autobedrijf Van Roon hebben dat al jaren lang mogelijk gemaakt.

Vakkundige, vriendelijke, servicegerichte, eerlijke en betrouwbare garage.

Kom nu sinds enige jaren bij Van Roon. Als kilometervreter regelmatig onderhoudsbeurten ingepland, maar altijd naar zeer grote tevredenheid. Alles wordt netjes en professioneel gedaan, en bij het minste of geringste dingetje bellen ze vooraf op voor afstemming wel/niet verhelpen van het euvel. Ook niet pusherig of de zaken erger voordoen dan ze zijn. Inmiddels is mijn halve familie er klant. Een aantal daarvan is na slechte ervaringen elders overgestapt naar Van Roon en die willen daar inmiddels ook nooit meer weg.

toppers!!!

super fijne service, snel geholpen ondanks dat het heel druk was. fijne persoonlijke communicatie. We zijn zeer tevreden!

Een autobedrijf met zeer goede serviceverlening.

Het betreft een autobedrijf dat goed met de klant meedenkt en daarbij niet de eigen verdienste voorop stelt. Bij constatering van een gebrek wordt er altijd eerst met de klant overlegd wat te doen.

Prima communicatie, informatie en uitstekend geholpen.

Was zoekend naar een goed bedrijf voor APK en eventueel later het laten uitvoeren van de onderhouds intervallen voor onze camper. Bij contact met van Roon waren zij duidelijk en informatief. Ook qua verwachtingen. Uiteindelijke besloten bij van Roon gebruik te maken van de vakantie check aanbieding met APK incl lunch . Onder genot van deze lunch werd onze camper gekeurd en bekeken. Goedgekeurd en met adviezen wat er bij de volgende apk aan zit te komen kunnen wij genieten van een mooi camper seizoen. Voor de volgende keuringen en benodigde onderhouds werkzaamheden ga ik daar zeker naar terug

Altijd professioneel goed en snel

Altijd een goede ervaring, gewoon normale mensen die een probleem helpen te maken. Op een professionele manier en geen onzin.

Ounderhoud wordt prima uitgevoerd

Sinds onze verhuizing naar Gouda hebben we nu een drietal keren de camper voor onderhoud daar gehad, 2xAPK en kleine onderhoudsbeurt, 1xAPK en grote beurt en distributie riem wissel alle keren zijn deze beurten prima uitgevoerd en wordt er gebeld als er wat is en overleg gepleegd.

Goede service. Vervangend vervoer vrij prijzig in vergelijking met eerdere ervaringen.

Werkzaamheden goed uitgevoerd

Service is goed, attentie (stroopwafels) erg leuk

Wat een geweldig bedrijf en een geweldige service

Al jaren wordt ik geweldig geholpen door Van Roon. In drie woorden samengevat gaat het om vertrouwen, deskundigheid en de bereidheid om echt mee te denken bij wat je zoekt of wilt. Zo word je echt persoonlijk geholpen.

Geweldig om te zien hoe ze meedenken

Afgelopen week is mijn auto voor een grote beurt geweest en het verbaasd mij dan altijd weer hoe dit bedrijf meedenkt over bepaalde onderhoudsuitgaven. Met deze grote beurt gaven ze aan dat mijn banden nog wel een aantal duizend km vooruit konden, dus het was niet nodig om ze nu te vervangen. Het gaat hier duidelijk niet om zoveel mogelijk te verkopen en/of marge te maken, maar om service. Ik zou daarom zeker dit bedrijf aanraden.

Goed contact met deskundige uitleg.

Zoals altijd weer vriendelijk ontvangen en tijdens de reparatie is er altijd goed contact en deskundige uitleg over de uit te voeren reparatie. Men belt je thuis om uit te leggen wat er niet goed is en waarom het gerepareerd moet worden

Ik heb vertrouwen in de zaak.

Afspraken worden nagekomen. De werkzaamheden dienop de factuurstaan zijn ook werkelijk uitgevoerd!

Altijd topservice bij Autobedrijf Van Roon

De mannen van Autobedrijf Van Roon staan altijd voor je klaar en helpen je snel weer op weg. Fantastisch!

Een goede garage.

Ik heb mijn auto er twee keer gebracht, met een verschillend probleem en beide keren is het probleem goed en snel verholpen. De mensen die er werken zijn erg aardig en correct.

Fijn en deskundig

Zeer deskundig. Op tijd Goede onderdelen

Prima, ben al heel lang klant.

Denken mee met de klant naar een oplossing.

Ze staan je altijd vriendelijk te woord.

Ze zijn altijd vriendelijk, nemen de tijd voor uitleg. Laten daarbij het onderdeel zien wat vervangen is. Of geven een uitleg waarom het vervangen moest worden. Geven daarbij altijd de keus aan de klant zelf om het wel of niet te vervangen door van te voren op te bellen en eerst te informeren wart het zou gaan kosten. Dit is heel prettig.

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze van Autobedrijf Van Roon !

Tevreden over : - het maken van een afspraak - communicatie v.w.b. de uit te voeren werkzaamheden - zeer klantvriendelijk (halen en brengen)

Helemaal top

Prima service en vriendelijke mensen