Prima!

Goed geholpen door enthousiaste en vakbekwame medewerkers. Duidelijke informatie en afspraken.

Fantastisch bedrijf met top personeel!

Top bedrijf! Onze eerste bedrijfswagen gekocht bij Autobedrijf Van Roon Reeuwijk B.V. ze nemen de tijd en ze legen alles duidelijke uit, zeker een aanrader!

Heldere communicatie, top service en hoge kwaliteit

Werkzaamheden worden prima uitgevoerd.

Kom hier al een aantal jaren voor het onderhoud van mijn FIAT camperbus. Je wordt duidelijk geïnformeerd over de werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd en welke raadzaam zijn om tijdens het onderhoud gelijktijdig mee uit te voeren. De Keuze voor die laatste werkzaamheden ligt bij dus bij jouw.

vriendelijke ontvangst, goed contact over de werkzaamheden.

Goede service, open communicatie

Goede positieve ervaring, een super bedrijf!

Ge-wel-dig

Vriendelijkheid, de service, reactie op een te vroeg in geplande APK.... Ze kijken en denken super met je mee. Ik ben super tevreden over dit geweldige bedrijf.

Gewoon heel goed.

Goed bedrijf die duidelijk communiceren. Ze doen wat ze beloven.

Goed auto bedrijf

Altijd alles word goed geregeld en word netjes afgeleverd,

Levering zeer voorspoedig met vakkundige montage. Garage werkt netjes en schoon en dat zie je niet vaak.

zeer verstandig en flexibel

uitstekend

Klantvriendiendelijk en behulpzaam

Heel klantvriendelijk. Er wordt mee gedacht en gekeken in wat er nodig is qua onderhoud op basis van leeftijd en gebruik van de auto. Ze zijn flexibel, communiceren open, stemmen goed af en komen afspraken na. Ze zijn behulpzaam en bereid een stapje extra te zetten indien nodig. Ze zijn persoonlijk en vriendelijk.

Al jaren kom ik bij Autobedrijf Van Roon

Al jaren kom ik voor de APK, kleine en grote beurten van mij auto bij Van Roon. Altijd heel attend, zeer goed advies en geen rare fratsen op de facturen.

Prettig en professioneel

Altijd goed en snel geholpen met een duidelijk en eerlijk advies

Vaklui

Service gericht

Duidelijke communicatie

Makkelijk om een afspraak te maken en er wordt gebeld met alle bevindingen voordat er wat aan je auto wordt gedaan. Alleen jammer dat ik geen foto had gemaakt van de kilometerstand van de leenauto bij vertrek vanaf de garage. Kreeg namelijk de volgende dag te horen dat ik 50 km meer had gereden dan dat ik had gedaan. Antwoord was van degene achter de balie "ach het is maar 48 euro voor de leenauto". Ja met mijn gereden kilometers was het 20 euro goedkoper geweest. Geld van een ander uitgeven is makkelijk. En ja die 20 euro extra is zo snel verdiend.

Ben netjes en goed voorgelicht ze doen niets wat niet nodig is ben zeer te vreden

betrouwbaar , service en klantgericht

leveren vakwerk en komen hun afspraken na

Komt afspraken stipt na.

Op de factuur staan uitsluitend de uitgevoerde werkzaamheden en gebruikt materiaal. Een zeer vertrouwd bedrijf,!

Leeghwaterstraat 8

2811DV Reeuwijk