Klantvriendiendelijk en behulpzaam

Heel klantvriendelijk. Er wordt mee gedacht en gekeken in wat er nodig is qua onderhoud op basis van leeftijd en gebruik van de auto. Ze zijn flexibel, communiceren open, stemmen goed af en komen afspraken na. Ze zijn behulpzaam en bereid een stapje extra te zetten indien nodig. Ze zijn persoonlijk en vriendelijk.

Al jaren kom ik bij Autobedrijf Van Roon

Al jaren kom ik voor de APK, kleine en grote beurten van mij auto bij Van Roon. Altijd heel attend, zeer goed advies en geen rare fratsen op de facturen.

Prettig en professioneel

Altijd goed en snel geholpen met een duidelijk en eerlijk advies

Vaklui

Service gericht

Duidelijke communicatie

Makkelijk om een afspraak te maken en er wordt gebeld met alle bevindingen voordat er wat aan je auto wordt gedaan. Alleen jammer dat ik geen foto had gemaakt van de kilometerstand van de leenauto bij vertrek vanaf de garage. Kreeg namelijk de volgende dag te horen dat ik 50 km meer had gereden dan dat ik had gedaan. Antwoord was van degene achter de balie "ach het is maar 48 euro voor de leenauto". Ja met mijn gereden kilometers was het 20 euro goedkoper geweest. Geld van een ander uitgeven is makkelijk. En ja die 20 euro extra is zo snel verdiend.

Ben netjes en goed voorgelicht ze doen niets wat niet nodig is ben zeer te vreden

betrouwbaar , service en klantgericht

leveren vakwerk en komen hun afspraken na

Komt afspraken stipt na.

Op de factuur staan uitsluitend de uitgevoerde werkzaamheden en gebruikt materiaal. Een zeer vertrouwd bedrijf,!

Deskundige en klant vriendelijk service!

Super fijne service

Krijg altijd open en transparante uitleg geen verassingen qua kosten achteraf. Heel tevreden

Betrouwbaar, meedenkend, levert uitstekend werk, top personeel.

Alleen maar positief.

Zeer klantgericht en meedenkend

Ik ben uitstekend geholpen door Van Roon. Ik had bij een andere garage een occassion gekocht die na 1 dag al erge problemen ondervond. Van Roon constateerde dat er een nieuwe motor in moest. Geld terug ontvangen voor de auto en een ander gekocht, en deze meteen weer bij Van Roon laten nakijken - overigens de enige garage waar ik op korte termijn terecht kon. Ze zijn ontzettend meedenkend, nemen echt even de tijd voor je en communiceren goed welke reparaties er binnen het jaar misschien aan zitten te komen. Een goede no-nonsense garage die gewoon direct vertelt hoe het zit, en er ook alles aan doet om het goed te doen. Bedankt, jullie zijn voor mij echt een rots in de branding geweest na al dat gedoe! :)

Goede communicatie en goede service!

Netjes geholpen, vriendelijke, goed gecommuniceerd over vervangen van eventuele onderdeel met advies vooraf. Keurig net verslag bij de auto wat er allemaal gebeurd is.

Reparaties prima uitgevoerd

Service is goed. Hangt nare geur in de auto, mag volgende keer andere luchtverfrisser. En opmerking over ad-blue kon k niet veel mee. Had bijgevuld mogen worden.

Zeer goed !

Altijd perfect geholpen door wijnand en zijn team! Denken mee met de klant en komen afspraken na.

Snel en vakkundig

Vriendelijke medewerkers luisteren naar wat je als klant wil. Bij twijfel wordt er eerst netjes gebeld voor overleg.

Goed en vriendelijk geholpen !

voldaan aan de verwachting

werkzaamheden zoals tevoren afgesproken uitgevoerd en binnen de kostenraming. Dat is altijd prettig.

Behulpzaam en capabel en attent personeel.

We werden top geholpen en niets was te gek. Super geholpen.

Elke keer een goed gevoel

Dit bedrijf is zoal een autobedrijf hoort te zijn. Woorden die van toepassing zijn: betrouwbaar, vriendelijk, vakkundig, flexibel.