Kan niks slechts zeggen, super!!

Ik heb mij alle lessen super op mijn gemak gevoeld, ik kan oprecht niks slechts zeggen over deze rijschool. Denken ontzettend met je mee en kunnen je met alles helpen.

Top! Heel erg vriendelijk en goede en duidelijke lessen

Ik heb de lessen hier erg goed ervaren. Altijd kunnen lessen op de dagen dat ik kon en een keer lat minute cancelen door werk was geen probleem. Goede rijschool!

supergoed...

Sympathieke mensen, goede uitleg, fijne manier van lesgeven en zéér betrokken bij de leerlingen....

Hele goede rijschool

Hele aardige mensen waar je veel van kan leren.

Top rijschool met kennis van zaken

Mijn motorrijbewijs binnen 5 maanden gehaald. Lessen duren anderhalf uur waardoor je langer kunt oefenen. Goede uitleg tijdens de lessen, en snap je iets niet dan leggen ze het nog 10 keer uit, totdat je het snapt. Ze geven je zelfvertrouwen richting de examens. Dus woon je in de buurt en wil je je motorrijbewijs gaan halen? Ga naar Rijschool Schipperen (ook voor je autorijbewijs kun je er terecht).

Uitstekende rijschool

Hele goede rijschool waarbij ik mijn motorrijbewijs heb behaald. Alles wordt duidelijk uitgelegd op een manier dat iedereen het kan snappen. Beveel de rijschool zeker aan!

Les op maat!

Ik heb naar mijn mening goed leren rijden bij rijschool Schipperen. In kleine stapjes alles rustig kunnen leren voor het examen.

Fijne rijschool!

Fijne rijlessen gehad en zeer goed geholpen! Enorm bedankt!!

Fijne kleinschalige rijschool met goede instrukteurs en veel aandacht voor de leerling/

Ik ben heel tevreden over de lessen die ik heb gehad. maximaal 2 leerlingen met motorrijden en soms ook alleen. Goede instrukteurs, de lesmotors zijn heel fijn. Kortom, ik zou zo weer bij deze rijschool les nemen.

Super rijles!

Duidelijke uitleg tijdens de rijlessen & altijd gezellig lessen!

Top rijschool! Hier ook mijn autorijbewijs gehaald en nu de motor. Nemen echt de tijd voor je en ben je geen nummer. Een aanrader voor het behalen van de rijbewijzen!

Top rijschool

Mijn ervaring bij rijschool schipperen is heel goed. Fijne instructeurs die de tijd voor je nemen en goed les kunnen geven. Wil je je rijbewijs halen doe dit dan bij rijschool schipperen. Heel tevreden.

Goed en gezellig

Gezellig leuke tijd gehad tijdens het rijden

Fantastische rijschool met goede begeleiding.

Hele fijne rijschool die een persoonlijke aanpak hebben. Fijn in de omgang met snel en adequaat antwoord op vragen op zowel het rijden zelf als mede over de planning van de lessen, voortgang en examens. Super begeleiding door het gehele traject.

Goede instructeuren, duidelijke instructies

Rijschool schipperen bied duidelijke en informatieve rijlessen aan

Super bedankt Kelly, Werner en Sascha! Door Jullie goede lessen na de tweede keer geslaagd! Had eigenlijk eerste keer moeten zijn maarja dat is Verleden tijd. Super aangeraden rijschool

Uitstekend!

Ik heb een heel fijne begeleiding gehad.

Professionele rijschool, flexibel met lestijden en er wordt veel met je meegedacht en geholpen waar het nodig is. Ik heb er langer over gedaan dan verwacht, maar kan nu met een goed gevoel terug kijken op de lessen met Sacha. Super bedankt!

Fijne rijschool, goede instructeurs

Na elke les worden je verbeterpunten kort & bondig medegedeeld. Serieus als het moet met een geintje als het kan.

fijne lessen en duidelijke uitleg

Fijne lessen met goede, duidelijke en fijne uitleg

Een erg duidelijk en meelevende rijschool

Mijn ervaringen zijn erg goed. In de auto krijg ik duidelijke aanwijzingen en als ik iets niet snapte stopte we even en werd het net zo vaak uitgelegd tot ik het wel begreep. In de auto kan je gezellig kletsten met beide instructeurs. En ik had niet in een keer kunnen slagen zonder hun.

Fantastische rijschool

Ze denken met je mee. Zijn eerlijk in wat ze zeggen en doen. Verder geen woorden voor geweldige rijschool

Zou deze rijschool bij iedereen aanbevelen!!

Heb motorrijles gehad van Werner en Kelly. Beide opbouwend kritisch. Ze willen je echt op een leuke manier alle kanten van het motorrijden laten beleven. Ik heb het als zeer prettig ervaren.

Een groot succes!!

Ik heb het ervaren als zeer leuke, gezellige en leerzame lessen.

Top rijschool egt een aanrader

Goede instructeurs

Loddersweer 16