Al jaren lang klant, altijd goed, zonder gedoe.

Al vaker een een auto gekocht, en altijd het onderhoud en APK keuringen.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Garage die PERFECT bij mij past

Ik heb al menig nieuwe auto aangeschaft waarvan de laatste 5 Toyota's. In mijn beleving is dit gewoon de garage die precies bij mij past. Vriendelijk, duidelijk, geen blabla, kennis van zaken...en ze komen hun woord na.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Buitengewoon goed!!!!!

Mijn ouders hebben al jaren goede ervaring met deze garage. Zo ook de aankoop eerste auto en de service. Nu de tweede auto had ik als dochter, het genoegen om mee te maken hoe geweldig de service van deze garage is. Van begin tot het eind! Inmiddels is mijn moeder een stuk ouder en is goede begeleiding belangrijk. De rust, het geduld en advies is ongekend bij deze garage. Helemaal onder de indruk. Zelfs mee gaan rijden, 2x, zodat mijn moeder echt helemaal vertrouwen heeft gekregen in de auto. Zelfs de inrit bekeken en geoefend om te kijken hoe het gaat met deze auto. Zo fijn! En dat het vervolg en het meedenken goed blijft gaan bij deze garage weten we al jaren uit eigen ervaring ;-).

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Zeer klantvriendelijk, erg vriendelijk no nonsense

Prima Bedrijf

Correct en duidelijk

Na jarenlang citroen en peugeot te hebben gereden enkele jaren geleden een Toyota bij Muskens gekocht. Wat me is opgevallen: a. Ze zijn niet opdringerig bij aankoop b.Het onderhoud wordt netjes uitgevoerd. c.Je wordt als KLANT behandeld en niet als een nummer!!

Bij Muskens zijn ze heel vriendelijk en behulpzaam en denken met je mee. En proberen je niet dingen aan te smeren. Ik ben bij meerdere Toyota dealers geweest maar bij Muskens krijg ik de beste inruil prijs voor mijn auto terug. Plus nog wat extra dingen erbij gekregen in een woord geweldig.

Wat een geweldige ervaring met Müskens. Een gebruikte auto gekocht. Hele persoonlijke benadering, geen \'gladde\' verkoop. Niets is te veel moeite. Bij aflevering een prachtig gepoetste auto en een mooie bos bloemen, heel leuk. Bedankt Jacques voor alle hulp, we zijn blij met de auto, een hele goede aankoop!

Leuk bedrijf, warme sfeer, aardige mensen. Gewoon no nonsense.. en zo hoort het.

Wij hebben inmiddels al twee maal een gebruikte auto aangeschaft bij dit bedrijf. Beide keren naar volle tevredenheid. Tot de volgende keer......

Ik had een schade aan de voorzijde van mijn auto. Men heeft samen met mij het schadeformulier ingevuld en de zaken verder geregeld met de verzekering. De uitleenauto kon ik gelijk meenemen. Uitstekend geregeld.

je altijd vriendelijk en goed geholpen wordt. Mijn man heeft voor zijn auto winterbanden gekocht daar voor een vriendenprijsje, dat scheelde de helft met wat we elders moesten betalen

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

voldoende, een redelijke ervaring

Ze staan altijd klaar als je een probleem hebt