• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer klantvriendelijk, erg vriendelijk no nonsense

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima Bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct en duidelijk

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jarenlang citroen en peugeot te hebben gereden enkele jaren geleden een Toyota bij Muskens gekocht.\r\nWat me is opgevallen:\r\na. Ze zijn niet opdringerig bij aankoop\r\nb.Het onderhoud wordt netjes uitgevoerd.\r\nc.Je wordt als KLANT behandeld en niet als een nummer!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij Muskens zijn ze heel vriendelijk en behulpzaam en denken met je mee.\r\nEn proberen je niet dingen aan te smeren.\r\nIk ben bij meerdere Toyota dealers geweest maar bij Muskens krijg ik de beste inruil prijs voor mijn auto terug.\r\nPlus nog wat extra dingen erbij gekregen in een woord geweldig.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wat een geweldige ervaring met Müskens. Een gebruikte auto gekocht. Hele persoonlijke benadering, geen \'gladde\' verkoop. Niets is te veel moeite. Bij aflevering een prachtig gepoetste auto en een mooie bos bloemen, heel leuk. Bedankt Jacques voor alle hulp, we zijn blij met de auto, een hele goede aankoop!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf, warme sfeer, aardige mensen. Gewoon no nonsense.. en zo hoort het.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben inmiddels al twee maal een gebruikte auto aangeschaft bij dit bedrijf. Beide keren naar volle tevredenheid.\r\n\r\nTot de volgende keer......

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik had een schade aan de voorzijde van mijn auto. \r\nMen heeft samen met mij het schadeformulier ingevuld en de zaken verder geregeld met de verzekering. \r\nDe uitleenauto kon ik gelijk meenemen.\r\nUitstekend geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf je altijd vriendelijk en goed geholpen wordt. Mijn man heeft voor zijn auto winterbanden gekocht daar voor een vriendenprijsje, dat scheelde de helft met wat we elders moesten betalen
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ze staan altijd klaar als je een probleem hebt

Over Automobielbedrijf Muskens Groesbeek B.V.

Filter op Taal