Perfecte snelle service

Goed, snel en vakkundig geholpen .

Prima snelle service

Ik wordt altijd vriendwlijk te woord gestaan en ala wr wat is proberen ze sit zo anel mogelijk op te lossen

Snelle en goed service

APK keuring met kleine beurt: goed geinformeerd over de kosten en snel klaar!

Oprecht en goede aandacht

Apk en kleine beurt. Achterremblokken vervangen, werd keurig over gebeld voor toestemming.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

De APK en onderhoudsbeurt zijn prima uitgevoerd, zoals het hoort. Ik vind het alleen vervelend dat je mensen dwingt om een review te geven, waarbij je gedwongen wordt allerlei privégegevens te laten publiceren.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Geen reviews laten schrijven

Friendly, punctual service

Highly recommend Thielen Autos

• Reden bezoek: Andere reden

Komen afspraken na en denken mee

Een team dat zich aan de afspraken houdt en meedenkt 'met de portemonnee van de klant". Auto voor een beurt en APK weggebracht. Kreeg een telefoontje na de 1e check wat er gedaan zou worden. Chapeau en zeker aan te bevelen.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Leuke mensen, zeer goed en vriendelijk geholpen

Snel en goed gerepareerd en zonder probleem vervangend vervoer geregeld voor een paar dagen, dit allemaal voor een zeer nette prijs.

Super geholpen

Ik kwam erachter dat ik meerdere bulten in mijn banden had, ondanks dat ik deze banden niet bij autocrew Tielen had gekocht hebben ze me de zelfde dag nog voorzien van 3 nieuwe banden en kon in weer veilig de weg op. Bedankt!

• Reden bezoek: Andere reden

gewoon top

hebben het probleem zoals belooft opgelost. echt super service

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Koppelingsplaat vervangen . Gratis leenauto mee. Teveel speling in koppelingspedaal, snelle afhandeling. Verstand van zaken.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Snel geholpen. En vakkundig mijn langdurige probleem opgelost

Heb de auto al meerdere malen naar de merk garage gebracht om een probleem op te lossen. Veel tijd en geld kwijt maar probleem bleef bestaan. Tielen heeft dit snel opgelost en de auto rijdt weer super.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Super fijne en vriendelijke monteurs

Prettig bedrijf

Prettig personeel, auto is keurig binnen de kosten gerepareerd en voorzien van een nieuwe apk , ik blijf er komen voor reparaties

Snel en effectief geholpen

Het was een uur voor sluitingstijd, mijn VW had een probleem en de monteur wilde er wel even naar kijken. Probleem was snel duidelijk: bobines en bougies waren aan vervanging toe. Reparatie was binnen een uur geregeld. Gelukkig kon ik dezelfde dag nog rijden. Top dat het team zo effectief en efficiënt kon inspringen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Aanbieden om auto te checken op eventuele andere mogelijke slijtage of gebreken

Snel en betrouwbaar

Tielen is vlot en betrouwbaar. Mijn ervaring is dat als iets nog gerepareerd of bijgesteld kan worden, dan doen ze dat ipv vervangen voor een nieuw onderdeel. Alles gaat in goed overleg.

uitstekend

goede service met ervaren mensen en tijdens het wachten een goed bakkie koffie.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? niks

Heldere communicatie, fijne service

Snel tot een afspraak kunnen komen, leenfiets kunnen lenen, via telefoon afstemmen wat er moet gebeuren en of er akkoord is. Heel tevreden

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Om proactief de vraag te stellen of een leenfiets nodig is

Uitgevoerde werkzaamheden

Apk uitgevoerd wederom remleidingen ontroesten vorig jaar ook gebeurd. En l.a lamp defect wat ik niet gemerkt heb zelf nog de verlichting gecheckt en bij ophalen l.a RAW werkt niet geen tijd gehad vandaag terug naar de garage

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Betere eind controle

Hallo Roel, Hartelijk dank voor je review, jammer dat je ons een cijfer 2 hebt gegeven voor deskundigheid! Ik zou graag nog even willen toelichten hoe het nou eigenlijk "echt" zit Vorig jaar hebben we je auto ook APK gekeurd, het is een VW Polo van 18 jaar oud met ruim 200.000 kilometer gereden en je hebt dit jaar €123,- euro inclusief de BTW betaald. das netjes voor zo'n oude auto met deze kilometerstand!! Je zegt dat we de remleidingen vorig jaar ook al hebben ontroest en getectyleerd, dat klopt inderdaad! Dat waren namelijk je remleidingen aan de achterkant bij de achteras, nu waren de remleidingen bij de remslangen aan de voorkant het die verroest waren, en deze konden wij nog ontroesten en tectyleren, scheelt je een heleboel geld namelijk.... Je brengt het hier alsof wij jou hier mee in maling nemen, misschien handig om eerst even om een toelichting te vragen Wat betreft je verlichting, dat is dat lampje op de factuur van €2.50, dat was je "mist"achterlicht, die zal je inderdaad niet gecontroleerd hebben zelf, maar hij was wel stuk en dat is een afkeur helaas. De fitting waar je lampje in zit was helemaal verroest en dat hebben we nog schoon gemaakt voor je omdat hij anders niet zou werken, ik zie overigens dat je hier niets voor berekend is, eigenlijk nog gratis gemaakt ook nog..... Wat betreft dat richtingaanwijzer, tsja, dat kan, lampjes gaan nu eenmaal stuk helaas. APK is een moment opname, zo doet iets het en heel soms gaat er wel eens iets plotseling stuk, maar vreemd dat je het weet bij het ophalen van je auto en je dan niet meteen terug komt! Maar kom gerust langs, dan zullen we deze ook nog even gratis voor je vervangen. Heb nog een leuke dag..... Vriendelijke groet, Roderick Tielen

Leuke sfeer

Ouderwets gezellig en fijne service

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Er wordt na de diagnose overleg gevoerd over kosten. Dat geeft duidelijkheid. Het probleem met de Airco is opgelost; doet het weer perfect.

Betrouwbaar

Elke handeling word transparant gedeeld.

snel, vriendelijk en deskundig

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Goed en snel geholpen, vriendelijk en verstand van zaken.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? gebak bij de koffie

Kundig en vriendelijk

Katalysator bleek verrot. Hebben ze me ook laten zien. Reparatie kundig en op afgesproken tijdstip gedaan. Keurig.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Gewassen afleveren? :)

Franciscusweg 24 1216 SK Hilversum

Over Autobedrijf Tielen Hilversum

Wij nemen jou het onderhoud van de auto uit handen en zorgen dat de auto betrouwbaar blijft. Zodat je zonder zorgen kunt blijven rijden. We zien je graag bij onze vestiging in Hilversum. Ook hebben wij altijd jong gebruikte auto´s op voorraad waarmee we je op alle vlakken kunnen bedienen. We zien je graag bij Bosch AutoCrew Tielen! Koffie staat klaar!

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.