Snel en adequaat

Ik kwam voor versleten wiellager. Werkplaats attendeerde mij op totaal versleten voorbanden. Nieuwe banden + uitlijnen kon binnen 1 uur geregeld worden. Wiellager vervangen hoefde nog niet en komt later.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Goede service, zeer klantvriendelijk, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Vriendelijke mensen en goede service

Vriendelijke mensen en goede service

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Top service!

Top service met een smile! Makkelijk en snel een afspraak kunnen maken.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Correct duidelijke afspraken over de te uitvoeren beurt & prijs

Vriendelijk leenauto tegen kostprijs correcte prijzen

Gewoon top.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Snel en zeer vriendelijk geholpen

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Ik ben per toeval bij autobedrijf Tielen terecht gekomen en nooit meer naar andere garage gegaan. Vakkundig en super vriendelijk en eerlijke medewerkers.

Prettige service

Heel aardige mensen en de APK was op tijd gedaan, werd gebeld dat de ruitenwissers (voor) ook vervangen moesten worden en moest daar tegen de 100 euro voor betalen (incl. APK). Dat vond ik redelijk. En ik wist dat de auto geen verdere gebreken zou hebben (en de ruitenwissers waren inderdaad 2 jaar oud en maakten een uitgedroogd geluid bij het ruitenwissen) dus ik denk dat ze een eerlijke APK hebben geleverd. Bij het ophalen kwam ik erachter dat ze 'm gratis hadden gewassen! Dat was een heel fijn extraatje. Het was mijn eerste keer bij deze garage, wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

• Deskundigheid N.v.t.

Top Service

Bij de jaarlijkse bandenwissel weer snel en professioneel geholpen. Goede prijs, goede service

Professionals

Vriendelijke ontvangst en de klus snel en professioneel geklaard

• Reden bezoek: Andere reden
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Niets zo doorgaan

Zeer snel en zeer kundig

Ik kon op korte termijn bij hen terecht voor een winterbanden wissel die ze goed en kundig hebben uitgevoerd, zelfs mijn ruiten sproeier vloeistof bijgevuld zonder dat ik erom had gevraagd, top !

Ok

Prettige ontvangen angst, goede koffie

Toppers

Goede service, klantvriendelijk, kundig.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Prima service en fijn meedenken!

Goede service en er werd fijn meegedacht met een oplossing!

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires

Kwam voor banden wissel, werd netjes en snel Geholpen, terwijl ik geen klant was.

• Reden bezoek: Andere reden
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Ga zo door

Slecht

Ik ging voor mij auto om olie temperatuur sensor te vervangen. Na 1.5 dag bezig met werk komen ze achter welke sensor Moest vervangen worden. Dag daarna brandt dezelfde lamp en geeft dezelfde error sensor. Na contact nemen hebben ze geen tijd meer om afspraak te maken pas na 2 maanden. Verder heb ik gelukkig een Mercedes specialist gevonden die m’n probleem kom gelijk pakken. En na t controleren komen we achter dat het verkeerde sensor was vervangen.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Geld terug

Snelle service, maar duur geworden!

Service snel en vriendelijk! De prijs is wel snel fors omhoog gegaan. De vorige keer waren de banden niet op spanning gebracht. Daarna heb ik veel met een veel te lage bandenspanning gereden (alle 4 banden), voordat ik dat in de gaten had. Heb ik gemeld. Daar is nogal laconiek op gereageerd! Geen compensatie. Geen excuses. Vind ik nog steeds ergerlijk!

• Reden bezoek: Andere reden
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Voorzichtig zijn met de prijsverhoging!

Beste dhr. Weltings, Wat vervelend om te horen. Dit was niet helemaal duidelijk voor ons. Goed dat u het aangeeft. Ter compensatie willen wij u een gratis wintercheck aanbieden wanneer u dat uitkomt. We controleren de banden, vloeistoffen en zonodig vullen wij dit bij. Wat de prijs betreft zijn wij helaas na jaren geen verhogingen doorgevoerd te hebben genoodzaakt om onze prijzen aan te passen aan de huidige markt. De kosten zijn behoorlijk toegenomen. We kunnen gelukkig nog wel een concurerende prijs aanbieden t.o.v. andere bedrijven. Hoop u snel weer bij ons te zien!

Topservice!

Zelfs bij iets ‘eenvoudigs’ als een APK krijg je goede service!

top

Passion voor autos

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Prima, jammer dat keurmeester ziek was waardoor we helaas nog een keer terug moeten komen

Er wordt fijn meegedacht om de kosten zo laag mogelijk te houden voor een student die haar auto erg nodig heeft.

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Open en service gericht bedrijf

Vriendelijke mensen hebben de problemen opgelost,maar het duurde ietwat te lang..

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Zou niet weten

Goede en vriendelijke service. Komen hun afspraken na en denken mee.

Goede en vriendelijke service. Komen hun afspraken na en denken mee.

menselijkheid, vriendelijkheid en aandacht

dit is echt zoals je hoopt dat een autobedrijf is. lachen aan de balie met een praatje, fijne sfeer, techneuten die blij zijn er te werken, echt een aanrader.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? misschien iemand die bmw tips geeft en computer kan programmeren.

Altijd vriendelijk geholpen

Goeide auto gekocht en goede service. Vriendelijke mensen in dienst en ervaren met het onderhoud van veel merken.

Over Autobedrijf Tielen Hilversum

Wij nemen jou het onderhoud van de auto uit handen en zorgen dat de auto betrouwbaar blijft. Zodat je zonder zorgen kunt blijven rijden. We zien je graag bij onze vestiging in Hilversum. Ook hebben wij altijd jong gebruikte auto´s op voorraad waarmee we je op alle vlakken kunnen bedienen. We zien je graag bij Bosch AutoCrew Tielen! Koffie staat klaar!

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.