opgelost

Na aanleiding van mijn vorige beoordeling wil ik er toch nog even op terug komen. het heeft even geduurd voor het probleem gevonden en verholpen was maar uit eindelijk is alles netjes opgelost.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? sneller reageren!!!

Ze doen hun best

Dat de auto crew elke werk dag aanwezig is.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Repareren met nieuwe onderdelen

ervaring was goed

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? was goed

Sterk en eerlijk bedrijf! Erg tevreden...

Snel en vakkundig geholpen!

Prima service!

Vriendelijk en deskundig advies, snel geholpen

Super!

Altijd vriendelijk. Altijd oplossingsgericht. Altijd ongevraagd extra service. Altijd nette prijzen.

Top Service!

Op maandag gebeld en direct dinsdag kon ik al terecht voor het wisselen van mijn winterbanden. Probeer dat maar eens elders voor elkaar te krijgen!

• Reden bezoek: Andere reden
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Houden zo!

goede afhandeling en service

APK en grote reparatie van Mercedes

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Beter schoonmaakservice toelevering zoeken.

Gewoon goed

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

nette service, onder genot van bak koffie

Dank voor het weghalen van de teerspatten op mijn mijn auto, heb er niet om gevraagd, maar ben zeer dankbaar voor deze service!

5 sterren.

Het is een garage . Ze hebben verstand van auto’s in tegenstelling tot veel merkdealers die alleen maar nieuwe auto’s verkopen en niet kunnen repareren.

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Topservice, vriendelijk en zeer behulpzaam

Ik kwam voor een accu na te laten kijken, ik kreeg eerlijk advies er werd me niets opgedrongen. Nieuwe accu geplaatst en ook nog zonder kosten vloeistoffen nagekeken en bijgevuld en bandenspanning gecontroleerd. Kortom, een aanrader.

• Reden bezoek: Aankoop onderdelen en/of accessoires
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Niets

Na aanleiding van mijn mail op datum: 27-01-2021 Nog steeds geen respons gekregen. Ik vind dit echt niet oké. Wij zijn hier al weken mee bezig. Ik zie jullie wel dingen plaatsten zoals Instagram/facebook maar een mail antwoorden Is geen tijd voor? Misschien gebeurt er nu iets na deze review

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

snelle reactie, vriendelijke ontvangst, en aandacht voor de auto en onderhoud.

Tot nu zeer tevreden over de service en onderhoud van mijn wagen. Het is een youngtimer, dus wat extra aandacht is wel nodig.

Top! deskundige service

Wordt snel en vakkundig geholpen en tegen een scherpe prijs.

Uitmuntende dienstverlening. Snelle overeenkomst gesloten

Op internet een interessante auto gevonden. Prettig telefonisch contact gehad. De volgende dag mijn auto kunnen inruilen en weggereden in een mooie wagen. De Bovag garantie loopt nog, dus mochten er onverhoopt toch problemen ontstaan, dan is dag gedekt.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? In de omschrijving stond stoelverwarming. Die heb ik nog niet kunnen vinden.

Een prima eerste ervaring

Mijn auto moest APK worden gekeurd en had een grote beurt nodig. Er kwamen nogal wat verrassingen tevoorschijn, waardoor de monteurs langer nodig hadden dan gepland was. Er werd daarom een leenauto geregeld en de bedrijfsleider stuurde via Whatsapp foto's van wat de monteur had aangetroffen. Dat gaf mij een prettig gevoel. Ik maak veel kilometers en mijn auto is al wat ouder, dus het kwam allemaal niet echt als een verrassing. Toen ik de auto kwam halen werd ik enthousiast ontvangen met koffie en een bezoekje aan de werkplaats. Mijn auto werd glimmend en schoon aan mij teruggegeven. En niet geheel onbelangrijk, mijn auto rijdt weer als een zonnetje. Dat is (gelukkig) goed te merken.

Zeer goede service

Zeer vriendelijke mensen,en helpen je super goed.

Positief.

Goed geholpen, denken mee met klant. Nette auto.

Super snelle service

Super snelle service, het autootje rijdt weer veilig rond

• Reden bezoek: Andere reden

Gewoon goede service, vakwerk, aardige mensen en heel betaalbaar

Zeer prettig, meedenkend, vriendelijk.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? Bellem als het niet de zelfde dag lukt

Heb vertrouwen in jullie deskundigheid

Prima ontvangst, heerlijke koffie. Vond t een fijne bijkomstigheid dat mn auto door jullie nog even de wasstraat ging. Netjes gebeld over t kostenplaatje. In vertrouwen heb ik dit laten uitvoeren. Heel klein puntje, m’n autotelefoon stond niet meer aan, en helaas lukt dit mijzelf niet. Gebeld en kan langskomen, dat het weer ingesteld wordt. Ben een tevreden klant

Kwaliteit met een glimlach

Wederom uitstekend geholpen bij Tielen. Vrij dure reparatie door een kapot onderdeel. Er wordt meegedacht en gezocht naar de kwalitatieve en niet de duurste oplossing. Men denkt mee bij Tielen en je wordt goed op de hoogte gehouden van kosten en planning. Zoals eerder aangegeven, nooit meer een andere garage!

• Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? N.v.t.

Zeer tevreden. Uitstekende service, prijs/kwaliteit verhouding.

Eerste kennismaking met dit bedrijf. Erg vriendelijk geholpen door baliemedewerker. Afspraak voor APK werd snel ingepland. Auto gebracht en na een paar uurtjes kon ik hem weer ophalen. Geen verrassingen gelukkig Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik vertrouw mijn auto hier graag toe voor elk toekomstig onderhoud.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK
  • Wat kunnen we doen om je verwachtingen te kunnen overtreffen? vooral zo doorgaan

Nieuwe ruitenwissers, kon direct worden gedaan, prima

Prima en snel geholpen met plaatsing nieuwe ruitenwissers

Over Autobedrijf Tielen Hilversum

Wij nemen jou het onderhoud van de auto uit handen en zorgen dat de auto betrouwbaar blijft. Zodat je zonder zorgen kunt blijven rijden. We zien je graag bij onze vestiging in Hilversum. Ook hebben wij altijd jong gebruikte auto´s op voorraad waarmee we je op alle vlakken kunnen bedienen. We zien je graag bij Bosch AutoCrew Tielen! Koffie staat klaar!

Over Autocrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.