Correct, goede prijsstelling TOP sercvice

Eerlijk en open, zeggen wat ze doen, en doen ook wat ze zeggen; vertellen geen sprookjes, maar gewoon de waarheid, en hebben een reële prijsstelling. Absolute aanrader voor een ieder die een kwalitatief goede occasion zoekt.

Heel goed

Snelle hulp

👍

Top, enige nadeel dat je moet afrekenen. Klasse bedrijf. En ik kan het weten.

Prima garage

Ik ben zeer vriendelijk geholpen door de eigenaar hij is ook een echte autoliefhebber. Super bedankt 👍👍

Echte vakmanschap en passie voor autos

Autobedrijf Thielen heeft me al meerdere keren met moeilijke autoproblemen geholpen. Ze zijn vriendelijk en nemen echt de tijd om goed na te denken en oplossingen te vinden. Ook heb je een zeldzame youngtimer. Ik kan er altijd snel terecht met problemen.

Goed werk

Zoals altijd is het werk goed en juist uitgevoerd! Auto's opgehaald en teruggebracht, zoals afgesproken.

Helemaal tevreden!

Mijn APK keuring prima uitgevoerd. Plus zonder kosten mijn autovignet er weer netjes opgemaakt zonder kosten Dus prima service !

Goede service met aandacht voor de klant!

Afspraak snel en op korte termijn in kunnen plannen, haal- en brengservice, leenfietsen en leenauto's werden aangeboden en gevraagde service en meer uitgevoerd!

Goede ervaring. Zeer klantvriendelijk. Goede service.

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe auto. Aardige werknemers en eigenaar. Snelle reacties en goede Service.

Snel, klantvriendelijk en deskundig

Bandenwissel is niet zo spannend maar doordat mijn auto bekend is bij autobedrijf Tielen, extra service gekregen op basis van eerdere problematiek. En probleem opgelost! Zeer tevreden over de deskundigheid en behulpzaamheid van autobedrijf Tielen. Als je wil dat je auto goed en kwalitatief wordt onderhouden, ga naar autobedrijf Tielen.

Gelijk geholpen met mijn platte band!

Prima service, kon direct terecht toen ik een lekke band had met twee kindjes in de auto.

Ze informeren ons goed over de gang van zaken

Netjes personeel, houden ons goed op de hoogte van hetgeen er speelt en na werkzaamheden hoeven we nooit terug voor onafgeronde of niet juist uitgevoerde werkzaamheden.

Supervriendelijk, deskundig, punctueel, snel

Supervriendelijk, deskundig, punctueel en snel!

Top garage, top team

Afspraak gemaakt, bij binnenkomst direct geholpen. Na afloop auto gewassen en gestofzuigd (gratis). Het belangrijkste is: de auto wordt perfect onderhouden met gebruik van originele onderdelen en materialen. Kortom: een aanrader

Prima bedrijf!

Makkelijk online een afspraak in te plannen. Vervangend vervoer 'auto' niet duur en gratis leen fiets, erg handig. Vriendelijk ontvangen en afhandeling aan de balie. Snel en kundig personeel. Communicatie kan iets beter, voicemail inspreken of nogmaals bellen over wanneer de auto klaar is en wat er gebeuren moet/ gedaan is. Verder helemaal tevreden, een aanrader

Ze staat echt klaar voor je!

Vervangende auto mee. Tijdig even contacten wat de kosten zijn en om akkoord vragen. Auto netjes gewassen en gerepareerd. Prima!

Uistekend.

Altijd vriendelijk en prima service. Alles netjes volgens afspraak verlopen.

Super vriendelijk en behulpzame medewerker.

Uitstekend service

Snelle service, iemand achter de service balie is echt super. Gaat lekker makkelijk en snel

Helder, Snel en Eerlijk

Fijn bedrfij met eerlijke mensen. Wordt altijd erg goed geholpen .

Meedenken en goed advies.

Prettig vakmanschap !

Goeie service

Goeie garage punt.

Uitstekend geholpen

Ik heb een auto bij Kwik Fit hiervoor laten repareren maar uiteindelijk kwam het op neer dat ik flink werd opgelicht bij Kwik Fit. Na een second opinion die eerlijk en behulpzaam was (niet bij die norse vent bij Kwik-Fit die alleen maar op mijn geld uit was) heb ik hier mijn drie auto's laten onderhouden en/of apk laten keuren voor een keurige en eerlijke prijs. Ik zal hier zeker vaker terugkomen. Erg vriendelijk personeel wat mee denkt in al je auto zaken.

Professioneel en vriendelijk.

Op aanraden van vrienden hebben we aan de eigenaar/ werkplaatschef/ advies gevraagd over een storing. De chef begreep onmiddellijk waar het over ging en stelde al direct een aanpak voor. Reparatie is snel en naar volle tevredenheid uitgevoerd. Een heldere uitleg gaf hij over wat hij achtereenvolgens heeft gedaan. Top!

Goede service !

👍

Over Autobedrijf Tielen Hilversum

Wij nemen jou het onderhoud van de auto uit handen en zorgen dat de auto betrouwbaar blijft. Zodat je zonder zorgen kunt blijven rijden. We zien je graag bij onze vestiging in Hilversum. Ook hebben wij altijd jong gebruikte auto´s op voorraad waarmee we je op alle vlakken kunnen bedienen. We zien je graag bij Bosch AutoCrew Tielen! Koffie staat klaar!