Chapau

Mijn complimenten aan jullie. Wat een geduld hebben ze. Ze kijken naar wat de leerling nodig heeft en helpt goed waar nodig is. Erg vriendelijk en een nette locactie makkelijk te vinden.

Goede en leuke lessen

Fijne rijschool, leerzame en gezellige lessen. Ook flexibele lestijden af te spreken.

Prettige rijschool, goed les gehad.

De lessen waren fijn en duidelijk. En ik ben in 1 keer geslaagd.

Leuke en leerzame lessen!

Leuke en leerzame lessen! Flexibel met de lessen, je kan lessen wanneer je wilt/kan!

Helemaal top

Ik heb bij deze rijschool mijn scooter rijbewijs mogen halen, het was een uitstekend pakket met 5 uur les verdeeld in 2 keer en na de 2e keer gelijk afrijden. De uitleg van de instructeur was helemaal goed, het is aardig personeel, eigenlijk heb ik er niks op aan te merken. Bedankt!!!!!

Een fijne, vriendelijke houding die zorgt voor het behalen van je rijbewijs!!

Bernd heeft mij enorm geholpen met het behalen van mijn rijbewijs. Niet alleen als instructeur was hij ongelooflijk capabel, ook als gesprekspartner super fijn om mee in de auto te zitten. Stap voor stap word je naar je examen geleid en dat op een vriendelijke manier, ben enorm tevreden met mijn keuze voor deze rijschool!

Heel fijn

Vriendelijk, erg behulpzaam en eerlijk!

Fijne rijschool

Hele fijne rijschool! Ik heb zowel mijn scooter- als autorijbewijs hier in 1x gehaald. Was altijd gezellig in de auto.

Hele fijne rijschool!

Hele fijne rijschool. Instructeur neemt de tijd voor je en wilt alle vragen die je hebt beantwoorden.

Geslaagd in 10 lesjes super

Super fijne rijschool aanrader

Goede persoonlijke begeleiding

Bij beide instructeurs waarbij ik heb gereden merkte ik dat de begeleiding erg persoonlijk was. Hoewel de lesstijlen per instructeur verschilde, lag de focus op het leerproces van de student.

Rijles zoals het hoort!

Heb hier mijn A1 motorrijbewijs gehaald. Super vriendelijke instructeurs die je met al je vragen helpen en je goed voorbereid de weg op laten gaan! Leuke en leerzame routes tijdens de lessen. Wat mij betreft aan aanrader als je opzoek bent naar een goede en gezellige rijschool!

Prima rijschool

Gezellige instructeur en verteld de dingen die nodig zijn!

Hele fijne en goede ervaring

Zeer goede ervaring gehad

Na een teleurstellende eerste helft heb ik in de verlening toch nog gewonnen.

Ik heb les gehad van een hele goede maar ook van een slechte rij-instructeur. Op mijn klachten werd goed gereageerd en het is professioneel opgelost. Ik zou de rijschool dan ook aanbevelen.

Het was altijd gezellig leerzaam.

Mijn rij-instructeur was Elmer en ik heb altijd gezellig gehad. Ik kon bijna altijd inplannen wanneer ik wilde die flexibiliteit is enorm fijn. Daarnaast was het natuurlijk ook gewoon leerzaam.

Persoonlijke tips heel fijn om met elkaar te rijden

Ik heb heel snel bij jullie me motor examens gehaald ook al had ik eerste keer avd gezakt heel snel weer mogen herkansen en gehaald

De service en persoonlijk betrokkenheid zijn fantastisch!

Ik heb onlangs mijn motor A2 rijbewijs gehaald bij Rijschool Nesselande. Van het begin merkte ik al dat hun betrokkenheid bij de leerling hoog staat. Dit is heel comfortabel voor de leerling want dat geeft een veiliger gevoel. Het ligt volledig af van jezelf hoelang je erover doet maar alle instructeurs hebben behoorlijk veel ervaring dus zullen precies weten of je er klaar voor bent. De prijs is redelijk gelijk met de andere rijscholen misschien iets hoger maar niet heel veel meer. Ze hebben een uitstekende service en zullen er alles voor doen om jou te laten slagen!

Leuke, leerzame lessen

Je leert op een leuke en gezellige manier auto rijden.

Mijn ervaring met Joop was super goed.

Mijn ervaring met Joop was super. Ik was iemand die snel nerveus werd, gestrest raakte van situaties en in fouten bleef hangen. Voordat hij mijn rij instructeur werd had ik al aardig wat lessen gehad maar tot nu toe kon niemand mij op een manier coachen die ik fijn vond en mij rust gaf. Joop heeft dit echt goed gedaan. Hoewel ik tijdens de lessen correcties nodig had was dit altijd op een rustige manier en kreeg ik uitleg waar het precies fout ging en hoe ik het kon verbeteren. Als ik een mindere les had werd dit niet bekritiseerd maar wel gelukkig aangegeven dat: ja soms rij je tijdens een les minder goed dan een andere keer, maar je leert er wel heel veel van. Ik zou iedereen aanraden om bij hem te lessen. Zeker als je snel stres krijgt en heel kritisch bent op jezelf. Hij geeft heel erg het gevoel af dat ja je mag kritisch zijn en ja je moet nagaan waar het fout is gegaan. Maar, het is al gebeurd. Je rijdt daar niet meer en je hebt geen brokken gemaakt dus laat het gaan en na de les kun je er overna denken zoveel je wilt.

Goeie rijschool

Erg fijne mensen, goede begeleiding en een nette omgang.

Fijne instructeurs

Ik heb bij 3 instructeurs les gevolgd, en bij alle 3 vond ik het fijn dat ze altijd rustig blijven. Ik voelde mij altijd fijn en veilig in de auto. Mocht er iets fout gaan werd dit goed opgepakt. Ik kreeg hierdoor zelfvertrouwen.

Direct op mijn gemak en neemt alle tijd voor je

Een pittige dag vol met instructies, routes en handelingen. Direct een goede klik met Roy en dat stelde mij enorm op mn gemak. Super vriendelijk en goed in zijn werk, weet waar hij over praat. Mooie zaak en de combinatie auto met aanhanger zien er óók top uit. Uiteraard na het slagen in 1x .. met een big smile richting huis! Nogmaals bedankt

Fijne rijschool

Rijschool Nesselande is een hele fijne rijschool. De rij instructeur begeleiden je goed ,ook als je met faalangst zit! Rijschool Nesselande is zeker een aanrader als je wilt beginnen met lessen!

Goede begeleiding en leswijze

Voor mijn motorrijbewijs hier les genomen en gekregen, goede deskundige begeleiding met opbouw naar niveau en kunnen.

Rozenlaan 43

2771DB Boskoop