Bernd topper, dat je al mijn verhalen hebt aangehoord & ook nog eens goed les hebt gegeven! ;)

Ik heb fijn les gehad en mijn rijbewijs in 1x gehaald!

Ik vond het super fijn om bij jullie te mogen lessen voor mijn autorijbewijs! Joop was erg duidelijk en had goede voorbeelden bij de verkeerssituaties.

Netjes

Goed en duidelijk uitleg gekregen altijd, leuke lessen ook en gezellig wat ook wel belangrijk was natuurlijk!

Geweldig en enorm veel mogen leren

Ik heb enorm veel mogen leren en enorm veel plezier gehad tijdens de rijlessen. Altijd gezellig en veel gelachen! Elke les heel productief geweest en altijd wat geleerd.

Zelf ben ik eerder bij iemand anders begonnen wat geen fijne ervaring was. Toen we Rijschool Nesselande contacteerde toonde ze gelijk begrip voor de situatie. Bernd heeft in een korte tijd mij meer vertrouwen en rust in de auto gegeven dan ik in het jaar daarvoor had. Waardoor ik mijn examen met een positieve uitslag kon afronden. Ik raad iedereen aan om hier te lessen! Naast dat het super gezellig is in de auto geven ze ook goede aandacht aan jou als persoon. Bedankt voor alle lessen!

Top ervaring!

Ik heb een top ervaring gehad bij rijschool Nesselande. Ik vond mijn rij instructeur Joop een hele aardige man die alles duidelijk uitlegde en de tijd voor me nam.

Een fijne en betrouwbare rijschool met veel ervaring.

De instructeurs zijn duidelijk in hun instructies, ze willen daarnaast ook echt duidelijk het allerbeste voor je. De afspraken werden altijd netjes nagekomen en de prijzen zijn reëel. Al met al een rijschool die zeker aan te raden is voor andere beginnend bestuurders!

Super goede en gezellig lessen!

Altijd gezellig met Joop, fijne en duidelijke rijlessen gehad!

Goede fijne lessen

Altijd met een lekker gevoel gereden, goede lessen en fijne instructeurs. Topp

Vakkundige rijschool

Ik heb de lessen altijd als zeer prettig en professioneel ervaren. Heel erg bedankt Joop voor het begleiden!

TOP

vandaag geslaagd in 1x voor AVD en maandje terug ook in 1x geslaagd voor AVB! ik kan niks anders zeggen dan een hele goede rijschool + Edwin en Roy die heel duidelijk en goede lessen gaven! mannen, echt super! heel gezellig onderling , geen gespannen sweer, was een feestje om bij jullie te komen

Top rijschool

Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald bij rijschool Nesselande. Ik heb mijn lessen gevolgd bij Edwin top instructeur. Ook een paar lessen van Roy en Winston gehad en dat was ook top. Het zijn allemaal relaxte gasten en er heerst een goede sfeer maar ze zijn ook heel duidelijk wat ik zelf heel fijn vond. Het welbekende schop onder je kont. Heren bedankt. Keep up the good work en ik zal jullie als rijschool altijd aanbevelen. Tot snel weer.

Perfecte rijlessen met Joop.

Heb in een halfjaar tijd hele goeie lessen gekregen van Joop. De manier waarop hij lesgeeft is fijn. Hij legt alles goed uit en zegt ook precies hoe je moet rijden volgens het cbr. Als je bij hem lest weet je zeker dat je in één keer slaagt.

Fijne rij instructeur met duidelijke verbeterpunten

Goede rijschool met een fijn rijdende auto. Ik moest helaas halverwege mijn rijlessen van instructeur veranderen. Dit was even wennen, maar vervolgens was het een goede instructeur die mij goed kon helpen. Hij was duidelijk met wat beter kon en de humor kon ik ook waarderen. Daarna ben ik in èèn keer geslaagd!

Een Geweldige Rijschool.

Nadat ik vanuit een andere Rijschool naar rijschool Nesselande ben gegaan. Eindigde ik gelijk bij een rij instructeur die Perfect bij mij paste. Dooruit mijn tijd bij hun heb ik ook duidelijk gezien dat er personelijke moeite is van de Instructeurs om de Leerlingen te laten slagen. De auto's zijn comfortabel en de Instructeurs nemen hun tijd om te de leerlingen te leren op het tempo en de manier die bij hun past.

Goede ervaring

Ik heb een goede ervaring met de rijschool. Het waren erg leerzame lessen. Ook konden de lessen flexibel worden ingepland. Deze rijschool kan ik aan iedereen aanbevelen.

Erg goede lessen

Goede ervaring met de rijschool. Vanaf beginfase goed en op de juiste manier geholpen. Leuke uren gemaakt met de instructeur en nu kan ik deze ook maken alleen.

Een uitstekende ervaring

Ik had voorheen al behoorlijk wat ervaring opgedaan bij andere rijscholen maar door verschillende omstandigheden het helaas niet succesvol afgesloten. Bij Nesselande staat de leerling centraal en wordt hij/zij ongeacht niveau of voorgeschiedenis stap voor stap examenklaar gestoomd. Ik kan iedereen deze rijschool aanbevelen.

top rijles gekregen!

goede rijles gehad! werd niet in het diepe gegooit maar ik werd goed geholpen en op mijn gemak gesteld als iets niet lukte ofzo.

Hele goede en gezellige rijschool

Goede ervaring gehad, fijne manier van opleiden.

Mijn ervaring met rijschool Nesselande is top. Ik heb les gehad van 3 instructeurs en merk dat er veel betrokkenheid voor de leerling is, wat ik erg kan waarderen! Ik heb met iedereen wel kunnen lachen wat natuurlijk ook gezellig is! Zeker een rijschool die ik zal aanraden.

Persoonlijke lessen, in 1x geslaagd voor AVD en AVB

Hele fijne lessen gehad. Was altijd mega gezellig. Ook kreeg ik goede tips waardoor ik in 1x geslaagd ben voor mijn motorrijbewijs. Ik zou rijschool Nesselande zeker aanbevelen! Je kunt je lessen flexibel inplannen. Hierdoor kon ik lessen op de momenten die voor mij uitkwamen.

Chapau

Mijn complimenten aan jullie. Wat een geduld hebben ze. Ze kijken naar wat de leerling nodig heeft en helpt goed waar nodig is. Erg vriendelijk en een nette locactie makkelijk te vinden.

Goede en leuke lessen

Fijne rijschool, leerzame en gezellige lessen. Ook flexibele lestijden af te spreken.

Prettige rijschool, goed les gehad.

De lessen waren fijn en duidelijk. En ik ben in 1 keer geslaagd.

Rozenlaan 43 2771DB Boskoop