Echt auto leren rijden!

Goede en gezellige lessen om echt te leren rijden, waar veel moeite in wordt gestopt door de instructeur(s).

Fijne rijschool!

Hele fijne rijschool, zeker aan te raden!!! een perfecte balans tussen leren en lachen. Naar elke les met plezier naartoe gegaan, bedankt voor alles!!!

Een goede en gezellige rijschool

Een ontspannen rijschool waar je zo ongeveer al je rijbewijzen kunt behalen. Motor- en aanhangrijbewijs hier behaalt en in beide gevallen super tevreden!

Zeer prettig en doeltreffend

Ik zag op tegen rijlessen, toch weer iets waar ke moet presteren. Nesselande en mijn instructeur gaven dat gevoel niet, fouten mochten gemaakt worden want daar werkten we juist aan. Duidelijke begeleiding tot aan het examen, waardoor ik ook in een keer geslaagd ben.

Intensieve maar positieve dag!

Een instructeur die je op je gemak stelt, je vertrouwen geeft maar ook kritisch is. Met de ervaring die ik al had ideaal om de eendaagse cursus te doen. Je denkt dat je het al kan maar er waren nog essentiële aandachtspunten om te verbeteren. De dag afgesloten met een gouden randje!

Super goede rijschool, met fijne service!

Mijn rijinstructeur Berndt Bakx was een hele aardige en gedreven instructeur, naast dat kon hij zeker wel zeggen waar het op stond. Tijdens de rijlessen heb ik veel geleerd en daardoor heb ik nu het gevoel dat ik veilig de weg op kan. De rijschool steekt echt de moeite in haar leerlingen en leeft echt met je mee. Ik heb een hele fijne ervaring met rijschool nesselande en zou deze zeker aan een ieder aanraden!

Is een hele fijne rijschool had snel mn rijbewijs

Vondt het fijn dat ik op de zaterdagen kon lessen bij Nesselande, me rij instructeur was Bernd hele fijne man en vooral veel gelachen en toch in 1 keer geslaagd zeker een aanrader

Top rijschool

In 1 keer geslaagd

Altijd naar m’n zin gehad!

Een hele leuke tijd gehad met Bernd, altijd gezellig in de auto. Ook serieus gesproken wanneer dit moest. Een hele goede instructeur met de juiste instructies op het goede moment. De manier van het overbrengen van die instructies is erg belangrijk en ik vond dit altijd erg fijn. Ook administratief is alles perfect gelopen. Heel erg aan te raden dus!

Goede rijschool en leuke lessen

Vind het een goede rijschool. Ik vind het fijn dat de lessen 1,5 uur duren, en vond Daan een fijne instructeur.

Super gezellig en leerzaam.

Ik heb elke les het naar mijn plezier gehad en gelachen met mijn instructeur :) Daarnaast vind ik dat ik alles volledig heb geleerd en ben ik blij met mijn keuze om deze rijschool te kiezen.

Relaxte rijschool en zeker een aanrader

Ik begon met een andere rij instructeur en dat klikte niet zo goed . Het is dan ook heel makkelijk om te switchen en dat was zo gedaan, dus dat was erg fijn. Het lesgeven was heel relaxt en er ligt niet te veel druk op maar wel wat nodig is.

Hele fijne rijschool

De rijschool is erg fijn. Ook mijn instructeur was erg fijn, ik had Bernd als instructeur. Hij legt alles erg goed uit en er hing altijd een prettige sfeer in de auto.

Leuke lessen, geslaagd in 1 keer!

Nesselande weet de perfecte combinatie van leuk, lache, leren en oefenen. De lessen die ik heb ervaren ging ik met veel zin naartoe. Een rijschool die ik zal aanraden!

Helemaal top

Ik heb het heel goed ervaren, heb hele goeie uitleg gehad elke les weer mijn instructeur was niet te streng maar op de momenten dat het nodig was ging hij er wel voor om mij dingen te leren of juist af te leren dus ik ben Bernd heel erg dankbaar hij gaf zijn eigen vrije dagen op om de leerlingen die het nodig hadden en binnenkort moesten afrijden of een toets hadden dingen te leren en daardoor heb ik mijn toets gehaald en ben ik in 1 keer geslaagd daardoor ben ik Bernd nogmaals heel erg dankbaar

De rijlessen van Bernd waren top

Bernd was een hele goede, rustige rij instructeur. Zijn lessen waren leerzaam en gezellig.

Ik heb een hele goede begeleiding gehad van Bernd. Dankzij hem ben ik met vertrouwen en zekerheid het examen ingegaan.

Super leuke tijd gehad!

Begin januari begonnen bij Rijschool Nesselande en in augustus geslaagd! Super toffe tijd gehad en altijd met zin gaan rijden met m’n instructeur Bernd ( absolute aanbeveling) :)

Behulpzaam en super

Als 21 jarige stresskip met chronische pijn verwachtte ik niet dat het mij zou lukken om te slagen en comfortabel achter het stuur te leren zitten. Maar het is ze toch echt gelukt en ik ben hartstikke dankbaar voor de geweldige kennis die de instructeurs mij hebben geleerd. Het is niet makkelijk om iedereen van jong tot oud, ziek of gezond zo goed te leren maar hier is het zeker goed geregeld. Hele fijne rijschool, zeker aan te raden voor iedereen.

Fijne ervaring en goede service

Joop was een geweldige rij instructeur en hielp overal goed bij. Hij had geduld en gaf je zelfvertrouwen

In 1 keer geslaagd !!! Hele ervaren rijinstructeur heeft me met geduld en vertrouwen naar het rijexamen geloodst. Voor iedereen aan te raden .

Top rijschool

Geen spijt dat ik deze rijschool had uitgekozen! Veel geleerd bij Daan en was altijd gezellig:) Ga de rijlessen zelfs een klein beetje missen! Aanrader;)

Bernd topper, dat je al mijn verhalen hebt aangehoord & ook nog eens goed les hebt gegeven! ;)

Ik heb fijn les gehad en mijn rijbewijs in 1x gehaald!

Ik vond het super fijn om bij jullie te mogen lessen voor mijn autorijbewijs! Joop was erg duidelijk en had goede voorbeelden bij de verkeerssituaties.

Netjes

Goed en duidelijk uitleg gekregen altijd, leuke lessen ook en gezellig wat ook wel belangrijk was natuurlijk!