Zeer klantvriendelijk, transparant, oprecht en toegankelijk!

Komt afspraken na, aangekochte auto zeer netjes afgeleverd en marktconform inruilwaarde.

Heel erg fijn bedrijf waar mensen werken met passie

Hele vriendelijke medewerkers,Het bedrijf voelde gelijk heel erg betrouwbaar en adviseer iedereen om hier een auto te kopen !

Echt vakkundig team

Al jaren een betrouwbaar adres!

Altijd tevreden.

Via een overbuurman met dit bedrijf jaren geleden in aanraking gekomen. Vandaag mijn oude auto ingeruild bij hen en ook weer weggereden met een nieuwe aankoop. Gemoedelijkheid, eerlijkheid, vriendelijkheid en persoonlijke service, daar staan ze voor bij van de Mars. Proefritten maken - geen probleem. Zoekopdracht neerleggen -ze gaan voor je aan de slag. Hoop vele veilige kilometers te maken en als ik weer toe ben aan een andere auto...ik weet waar ik moet zijn! Groet Esther.

Top service, en kennis van zaken.

Ik ben hier al diverse keren geweest. Geen vraag is teveel, en de medewerkers hebben verstand van zaken. De prijzen zijn realistisch, en de service is gewoon top. Aan alles zie je dat ze dat ze klant en de werkzaamheden serieus nemen. Ik kom niet uit de buurt, maar heb de extra rijstijd er graag voor over.

Tijd voor klant en goede service

Tijd voor klant tijdens verkoop en goede afleversevice bloemen en gebak

Zoals altijd correct

Gedreven broers die voor hun zaak staan. Niet het adres voor een "koopje" maar HET adres voor een betrouwbare occasion en uitstekende service en aftersale.

Heel positief

Wordt daar zeer correct geholpen. Bij een proefrit wordt een route gegeven zodat je alle soorten wegen hebt gehad. Afspraken worden nagekomen. Geen gladde praatjes waardoor je veel vertrouwen krijgt.

Zeer goed advies bij aankoop en er worden alleen eerlijke auto's geleverd. Mocht zich na aankoop toch een probleem voor doen, dan wordt dit zonder zeuren opgelost. Goed moet goed zijn !

Zeer prettig zaken gedaan, auto ingeruild voor jongere auto.

Prettige ontvangst. Goede informatie verstrekking. Er wordt tijd voor je genomen. Betrouwbare indruk. Geen overdreven poeha, gewoon eerlijk en duidelijk. Duidelijke prijsafspraken, inclusief trekhaak en halfjaar garantie. Bloemen en gebak bij aflevering.

waar voor je geld

Een familiebedrijf waar eerlijk klasse vriendelijke heid hand in hand gaan

goede service, goed behandeld

Na 3 maanden van mijn aankoop van een golf 6 gti bij dit bedrijf tegen wat probleempjes met bepaalde onderdelen aangelopen en deze werden zonder problemen gerepareerd onder de garantie. Hierdoor erg tevreden over mijn aankoop en de verdere zorg ervan.

goede service, goed behandeld

Ze zijn zeer accuraat en geven goed advies. Het is voor mij een bedrijf waar ik graag wil blijven van wege hun betrouwbaarheid en deskundigheid. De service gaat veel verder dan het verkopen van een auto.

• Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

Een van de eerste klanten en nog altijd tevreden over de service. Goed overleg m.b.t. reparaties en keuringen. Klantvriendelijke personeel. Altijd een leenauto voorhanden.

goede service, goed behandeld

Deskundigheid boven elke twijfel verheven. Communicatie over onderhoud helder, duidelijk en direct. Bedrijf denkt in oplossingen, niet in problemen.

goede service, goed behandeld

Bij vragen kunnen we vaak snel terecht. Als er iets kapot gaat is het meestal binnen een paar dagen gerepareerd en voor het onderhoud en de APK kunnen we goede afspraken met elkaar maken.

Heel goed! Vriendelijk personeel

perfect, zeker aan te bevelen

Top service altijd!! Gerrit en Piet van de Mars zijn de beste!

goede service, goed behandeld

Goede prijs kwaliteit verhouding. Goede klantbehandeling

perfect, zeker aan te bevelen

Prachtige VW Beetle gekocht bij van der Mars. Erg prettig verlopen. Maar n dag later realiseerde ik me dat ik dat ik wel heel erg was gevallen voor t leuke design en daardoor te weinig oog heb gehad voor het feit dat de auto niet echt praktisch voor me was. In goed overleg hebben we de koop ongedaan gemaakt. Kijk dat vind ik nou KLANTGERICHTHEID!. Complimenten!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

goede service, goed behandeld

geweldig goede ervaringen, in een gemoedelijke sfeer zaken doen met dit bedrijf

goede service, goed behandeld

Betrouwbaar en uitstekend bedrijf. Afspraken worden nagekomen. Kwaliteit en prijs zijn in goede verhouding. Moderne werkplaats met vakkundige monteurs , waar men de auto met een gerust hart laat controleren c.q repareren.

perfect, zeker aan te bevelen

De eigenaren en monteurs echte autoliefhebbers zijn. Je hebt daarom echt vertrouwen in dit bedrijf en het onderhoud dat ze plegen aan de auto.