Eerlijk en klantvriendelijk

Zeer vriendelijk, er staan mooie auto's, afspraken worden nagekomen. Ik zou hier zeker nog eens terugkomen in de toekomst.

Snel een afspraak mogelijk, juiste omschrijving van de reparaties. Prettige ontvangst aan de receptiebalie,

Bonafide familiebedrijf.

Reparaties worden naar behoren en volle tevredenheid uitgevoerd. van te voren wordt altijd een prijsopgave bekend gemaakt.

Goede auto, goede prijs, aardige mensen

Prima service. Na koop heb ik de auto gelijk meegenomen. Achteraf beurt gehad. Alle punten die ik had; airco bijvullen, wegpoetsen krasjes op de motorkap, bijtippen deuren. Alles netjes verholpen. Aardige verkopers. Helaas voor hen betwijfel ik het verhaal dat ze nauwelijks marge maken. :-)

Trekhaak plaatsen

Trekhaak volgens afspraak geplaatst zoals hoort

Fijne garage, staan altijd klaar om te helpen.

Prima en vakkundige service!

Super tevreden

De auto stond blinkend, buiten in de zon, te wachten op mijn komst

Klantvriendelijke garage

Goede garage en goede service alleen prijs technisch zitten ze in een hoog segment

Prima adres.

Prima service en vakbekwaam en gunstig in prijs.

Direct en met zorg geholpen!

Onverwacht defect, met de auto naar deze garage, meteen aandacht voor, gratis check op andere punten: super!!

Prettige garage

Personeel erg vriendelijk Men communiceert goed

Super top

Na problemen met mijn automatenbak is hij in 1 dag gerepareerd zodat dat ik de volgende dag weer zonder zorgen kon rijden Super snelle service

Goed geholpen en snelle service. Echt bij ophalen bleken er 2 bougies teveel afgerekend te zijn dit is ook snel en goed opgelost. Hierdoor voor mij wel een minpuntje op vakmanschap. Kwa service aan de auto was dit goed.

Top bedrijf

Vriendelijk ontvangen, makkelijk in de omgang, geen kosten achteraf maar de prijs is inclusief afleverbeurt. Aandachtspunten besproken en daar is netjes naar gekeken. Oftewel simpelweg een super service

Zeer klantvriendelijk. Netjes ontvangen. Ook geweldige service toen auto klaar was. Kan het iedereen aanraden.

geweldige service

Goede service, snel, vakmanschap

Volgens afspraak onderhoud uitgevoerd

Conform offerte goed enndeskundig onderhoudsbeurt uitgevoerd

Meerdere malen auto gebracht voor onderhoud

Goede service. Vriendelijk en deskundig personeel.

aankoop, garantie en reparatie

klantvriendelijk, deskundig

Voelt als kennissen

Goede reparaties

Vriendelijk, kundig

Altijd vriendelijk met een kundig team

Beter kan niet

Xx