Keurig volgens afspraak. Vriendelijk service gericht personeel

Keurig volgens afspraak. Vriendelijk service gericht personeel

Klantvriendelijk en kundig

Al vele jaren is mijn auto in onderhoud bij autobedrijf Pels en al deze jaren ben ik alleen maar erg tevreden over de dienstverlening. De servicebeurten worden zonder problemen uitgevoerd. Als de monteurs wat bijzonders tegenkomen is er even telefonisch contact. De tarieven zijn redelijk. Als er tussendoor iets is met de auto of als ik vragen heb dan wordt ik altijd netjes en geduldig te woord gestaan en ik heb nog nooit gehoord dat ik niet even langs kon komen.

Xxx

Xxx

Zeer prettig en klantvriendelijk

Snelle deskundige service

M

M

Vriendelijk vakbekwaam

Vriendelijk vakbekwaam

Vriendelijk personeel en behulpzaam.

Goede ervaringen

Wordt netjes geholpen en voeren uit wat er moet gebeuren.

vertrouwd

Vriendelijke benadering. Goede monteur. Als de banden 3.5 profiel hebben niet aankomen met vervanging.

Even een lampje vervangen, geen probleem, doen we gelijk.

Vriendelijke mensen, zeer klantvriendelijk. Altijd een goed gevoel over de reparaties gehad en nog steeds.

Een goede ervaring

Wij zijn goed geholpen door deze vriendelijke mensen. Een mooie prijs gekregen voor onze auto en met een positief gevoel daar een andere auto gekocht. Zou daar zeker terug gaan.

Snel, prettig en deskundig

Zeer goed! Bereid om snel te helpen toen het nodig was. Je voelt je echt klant.

Goede service en duidelijke communicatie

Niets aan toe te voegen aan bovenstaande

Tevreden

Vriendelijk, melden als er wat is dat ik zelf kon bisslissen of ik de xtra werk wil laten doen of niet. Snel.

Geweldig garage

We hebben hier onze Renault kadjar gekocht. Mooie auto. Goede service

Ik ben vlot en vriendelijk geholpen voor de APK van mijn auto.

Alles was in orde. Dus snel klaar.

Prima service.

Prima service bij Autobedrijf Pels in Woerden.

Vriendelijk en open communicatie

Keurig te woord gestaan door beide eigenaren. Niet opdringerig maar duidelijk uitleg over de nieuwe auto met daarbij alle gegevens / historie van de auto. Wat er nog gedaan moest worden is goed uitgevoerd waaronder 2 nieuwe achterbanden en 1 jaar volledige Bovag garantie. Geen verkopers maar adviseurs die luisteren naar de klant. Een aanrader om hier een auto aan te schaffen.

Goede service tegen lage kosten

Prima service, zoals dat al jaren van Pels gewend ben. Komen afspraken na en brengen niet elk kleinigheidje of werkzaamheid in rekening.

perfect geholpen

de mensen die mij hebben geholpen zijn vakkundig

Eerlijk en klantvriendelijk

Zeer vriendelijk, er staan mooie auto's, afspraken worden nagekomen. Ik zou hier zeker nog eens terugkomen in de toekomst.

Snel een afspraak mogelijk, juiste omschrijving van de reparaties. Prettige ontvangst aan de receptiebalie,

Bonafide familiebedrijf.

Reparaties worden naar behoren en volle tevredenheid uitgevoerd. van te voren wordt altijd een prijsopgave bekend gemaakt.

Goede auto, goede prijs, aardige mensen

Prima service. Na koop heb ik de auto gelijk meegenomen. Achteraf beurt gehad. Alle punten die ik had; airco bijvullen, wegpoetsen krasjes op de motorkap, bijtippen deuren. Alles netjes verholpen. Aardige verkopers. Helaas voor hen betwijfel ik het verhaal dat ze nauwelijks marge maken. :-)

Trekhaak plaatsen

Trekhaak volgens afspraak geplaatst zoals hoort

Bierbrouwersweg 2 3449HW Woerden