Onklantvriendelijk en zeker niet relatiegericht

Telefonisch kopen wij bij Garage Pels een gebruikte bedrijfswagen. Dat deze bedrijfswagen niet nieuw is, daar doen we niet moeilijk over. Enkele krasjes mogen er aan zitten. Als professioneel autobedrijf, kopen wij vaker bij andere garagisten voor onze klanten. Wij vragen dan naar de staat van de auto. Door de eigenaar van Garage Pels wordt verteld dat de auto in nette staat verkeerd en op een paar krasjes na in keurige staat verkeert. Vooraf wordt door ons keurig netjes de factuur betaald en de auto gevrijwaard. Klaar voor transport om opgehaald te worden. Bij het ontvangen van de auto, slaat de schrik ons om het hart. De schuifdeur is vervangen, hangt er scheef in en heeft een andere tint grijs (slecht gespoten), De laadruimte is lek en vochtig, de voorbumper is gespoten en bladert af en het interieur is zwaar gebruikt. Dingen die telefonisch zeker benoemd hadden moeten worden. Toen ik hierover wilde overleggen, bleek er geen enkel overleg mogelijk. de auto was alsnog netjes volgens garage Pels en over een oplossing werd niet meegedacht. "had je hem maar niet moeten kopen" was het antwoord. Heel erg jammer.

Werken volgens afspraak

Kwam hier voor het monteren van een trekhaak. Dit hebben ze vakkundig en netjes gedaan. Ok kreeg ik gratis een leenauto mee omdat ik lid ben van de anwb.

Mooi garagebedrijf met eigen werkplaats en goede service.

Goed en snel bereikbaar garagebedrijf met prima auto,s in de verkoop . Vriendelijke mensen en ook de koffie is goed te doen

Geweldig geholpen!

Heldere afspraak vooraf, goede service, prima werk en redelijk betaalbaar.

Uitekend geholpen

Ik had een beurt en APK afgesproken. Doordat ik een achterlicht van mijn camper kapotgereden had, moest alles een dag later. Dat werd zonder problemen geregeld, ondanks de drukte. De behandeling als klant is heel vriendelijk. Ik voel me er thuis.

Ondanks een tegenvaller zeer tevreden

Na montage van trekhaak ontdekt dat de parkeersensoren en camera niet meer werken. Na contact een afspraak gemaakt om het probleem op te lossen en ga ervan uit dat dit naar tevredenheid wordt opgelost

Fijn goed autobedrijf prettig geholpen, kennis van zaken.

Klantvriendelijke

Klantvriendelijke behulpzaam

Aardige verkoper

We zijn zeer prettig geholpen .we hebben daar een mooie auto gezien en werden daar als klant fijn geholpen .op de auto moest nog trekhaak gemaakt worden en een klein deukje eruit gehaald worden .allemaal netjes opgelost .prima service

Correct maar met complicaties

De service voor het plaatsen van de trekhaak bleek bij afleveren van de auto al (waarschijnlijk) niet in 1 dag te gaan gebeuren. Dit bleek ook het geval. Echter was het wel belangrijk dat het de volgende dag begin van de middag klaar zou zijn. Dit is net aan gehaald wat inhield dat het afhalen van de auto snel moest gebeuren. Hierdoor niet goed kunnen controleren dat de witte kentekenplaat en verloopstuk niet, zoals aangegeven, in de auto lagen. Een paar dagen later (ivm feestdagen) teruggebeld waarna ik een dag later de witte kentekenplaat en verloopstuk alsnog op kon komen halen.

Snelle service erg klantvriendelijk!

Je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan en luisteren goed naar de vraag. Zijn service gericht en open in het contact. Ongeacht wie je spreekt binnen autobedrijf Pels. En ze helpen je vlot! Fijn bedrijf.

kwaliteit en vakmanschap

Verstand van zaken. meedenken.

Hier de distributieriem van mijn Hyundai Getz laten vervangen. Hiervoor een vaste prijs afgesproken. Netjes een leen-fiets gekregen om terug naar huis te fietsen. Dezelfde dag nog kon ik hem alweer ophalen.

De service is prima

Mijn ervaring is heel goed je wordt er keurig netjes geholpen

prettige service aan de balie.

Van het maken van de afspraak tot het ophalen van de auto proef ik een prettige sfeer. Fijne garage.

Prima afhandeling

Trekhaak netjes gemonteerd. En ook de gratis leenauto kwam van pas.

Prima duidelijk

Prima ervaring gehad, duidelijkheid over wat er nodig is en er wordt meegedacht

correcte communicatie

alles is gebeurd conform de afspraken. we hebben de trekhaak nog niet kunnen uitproberen, dus daar kunnen we nog niets over zeggen

Super fijne verkopers

Recent Fiat 500 gekocht, super goede ervaring. Klant vriendelijk en behulpzaam! Mooie showroom en goede kwaliteit prijs verhouding.

Goed en krachtig

Doen wat ze moeten doen.

Al jaren onze Ford in onderhoud. Altijd tevreden

Gewoon doen wat we afspreken. Fijne ervaring

Super service! Snel geholpen. Nette prijs.

super

goede service en zeer vriendelijke medewerkers echt een top bedrijf

Bas is een topgozer, vriendelijk en servicegericht!

Ik kwam erachter dat ik niet de juiste auto had aangeschaft die bij mij paste. Kon moeiteloos omruilen, top! Rob

Gewoonweg fantastisch!

Waanzinnig goed en leuk contact. Samen met Bas heb ik mijn droomwens in vervulling kunnen laten gaan en hebben we een prachtige deal kunnen sluiten. Fantastisch geholpen, zeer klantvriendelijk en prettig in de omgang!