Super leerzame rijschool

Ik heb super veel geleerd bij deze rijschool. En zou hem iedereen aanraden.

Goede en duidelijke lessen

Ik heb bij Rijschool Rijvaardig enorm goede lessen gekregen. Alle uitleg was duidelijk en de instructeur is een vriendelijk persoon.

Altijd gezellig in de auto

Op een goede en rustig manier leren rijden

Tijdens het rijden voelde ik mij nooit opgelaten door de instructeur. Als ik een fout maakte was dit nooit een probleem en werd de fout relaxt verbeterd. Ook werd het rijden altijd geëvalueerd waardoor ik mijn verbeterpunten wist. Kortom ik kreeg de kans om fouten te maken en hier van te leren!!

Heel goed!

Ik heb hele fijne lessen gehad. Overal werd de tijd voor genomen en vaker doorgelopen als dat nodig was! Ik heb hele fijne lessen gevolgd.

Fijne rijschool die de tijd neemt

RijVaardig is een fijne rijschool die de tijd neemt voor zijn klanten. De lessen zijn duidelijk en gezellig. Goede begeleiding richting het examen en ik ben uiteindelijk in 1 keer geslaagd!

Ik heb een goede ervaring gehad met rijschool Rijvaardig

Goede begeleiding en tips

Goede begeleiding richting het examen!

Goede uitleg over het rijden in het verkeer en omgaan met de auto. Er wordt veel examenroutes gereden ter voorbereiding naar het examen!

Top!!

Altijd gezellig en serieus gereden en in 1 keer geslaagd top lessen!!

Uitstekende ervaring

In 1x geslaagd dankzij het geduld en de goede rijles van Ronald. Daarbij minimaal 1x per week gelest, flexibele tijden en duidelijke uitleg.

goede service, goed behandeld

Prettige rij-instructeur, rustig lesgeven en bij fouten wordt alles nog een keer rustig opnieuw uitgelegd. Of het nou je eerste of laatste rijles is. Oefenen op dingen die je lastig vindt is ook geen probleem. Ik ben altijd met plezier en zonder angst naar mijn rijlessen gegaan. Ik ben Ronald super dankbaar voor alle rijlessen. Je route die je hebt gereden wordt samen geëvalueerd om te bespreken wat er goed/minder goed ging. Hier kan je alleen maar van leren en bewust over nadenken wat/waarom je een handeling hebt verricht. Ook afspraken maken en op een andere locatie opgehaald/afgezet worden is geen enkel probleem.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ronald is een hele fijne en rustige instructeur.\r\nLegt alles heel rustig uit en is goed voorbeelden geven. Situaties doet hij heel netjes uit tekenen in de auto en zo laat hij je mee denken over een situatie.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Altijd goede communicatie en duidelijke en nuttige lessen. Soms alleen lastig plannen met een drukke agenda.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zelf een vrij onzeker persoon en ik denk dat iedereen de nadelen daarvan weet. Veel situaties worden gauw te druk en onoverzichtelijk.\r\nRijschool Rijvaardig kan daarmee een goede keuze zijn voor mensen net als ik. Laat dit je niet afschrikken als je zelf niet onzeker ben, want de instructeur pas zich makkelijk aan. Tijdens de lessen wordt alles rustig uitgelegd en kan je altijd vragen stellen voor duidelijkheid.\r\nkortom: zeer goede rijschool, leuke instructeur en een goede service.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een erg positieve ervaring met Rijschool Rijvaardig. Ik heb er veel geleerd en gedurende het rijden een prettige tijd gehad met de instructeur. Deze weet erg goed hoe hij de lessen duidelijk moet maken en de tekeningen waren een goede aanvulling.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb echt heel veel geleerd, en ook altijd gezellige gesprekken in de auto gevoerd.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn rijinstructeur (Ron) was zeer vriendelijk en fijn om mee te rijden. Hij is altijd op tijd en legt alles rustig uit als je ergens de fout in gaat.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ron is een uitstekende rijinstructeur, rustig, nauwkeurig en met een positieve instelling. Er is een fijne sfeer in de lessen en de kennis en vaardigheden worden stap voor stap aangeleerd. De communicatie is prettig, zowel tijdens het rijden als daarnast in het maken van afspraken. In de lessen wordt duidelijk uitgelegd wat de bedoeling is, hoe het gaat en wat er beter kan.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele rustige en goede begeleiding. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik zelfverzekerder en zelfstandiger ben gaan rijden.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kwam hier met wel al wat ervaring, maar toch heeft Ronald mij dingen geleerd die ik voorheen nog helemaal niet wist. Daarbij heeft hij ook onwijs goede tips met mij gedeeld waar ik veel aan heb. Al met al top!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heb in 2004 mijn rijbewijs gehaald bij rijvaardig zowel mijn dochter als ik hebben hier gereden en waren super tevreden de instructeur ook erg rustig goede uitleg raar hem zeker aan

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rijschool Rijvaardig, zeer geweldige ervaren instructeur, neemt de tijd om verkeerssituaties uit te leggen d.m.v. op papier de situatie na te schetsen.\r\nDuidelijke communicatie (ABN).\r\nGeduldig en laat je het praktijk examen pas doen als hij zeker weet dat je er klaar voor bent.\r\n\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben ontzettend tevreden met Rijschool Rijvaardig. Ronald is geduldig, rustig en deskundig. Door de prettige en rustige rijlessen is het mij gelukt om rustig te blijven en op mijzelf te vertrouwen tijdens het rijexamen.